Man ontmoet
maandag 27 mei 2019 om 12:13
Ik wilde even wat adviezen vragen. Afgelopen zaterdag ben ik in de kroeg geweest en heb daar een leuke man leren kennen, we hebben zo’n 2 uur met elkaar staan praten. Hij was met vrienden en ik met vrienden. Een vriend uit zijn vriendengroep is een jeugdvriend van mij.
Op een gegeven moment wilde een vriendin van mij naar huis. Ik zei tegen hem dat ik ging, we gaven elkaar drie kussen en hij liep met mij mee naar buiten. Hij vroeg een aantal keer of ik wel veilig thuis kwam waarop ik ja antwoordde. Op dat moment kwam een andere vriendin naar buiten die ook naar huis wilde dus besloot ik om te blijven. We zijn samen naar binnen gegaan en hebben daar nog zitten praten, totdat de kroeg dichtging. Hij ging nog met die vrienden naar iemand zijn huis en ik ben een stuk meegelopen met hun. Vervolgens ging ik een andere kant op, gaven elkaar drie kussen en hij zei dat hij het leuk vond mij te leren kennen. Ik ben toen naar huis gegaan.
Nu kom ik er achter dat ik hem toch wel leuk vind. Maar.. we hebben geen contactgegevens uitgewisseld. Ik durfde het niet te vragen omdat ik dacht dat hij mij niet leuk zou vinden, anders had hij inmers wel om mijn nummer gevraagd? Ik kan hem natuurlijk een bericht sturen via facebook maar ben bang om afgewezen te worden. Ik vind het een beetje voorschut tegenover die jeugdvriend ook. Wat zouden jullie doen? Hem toch een bericht sturen of heb ik gelijk en ziet hij mij toch niet zo staan?
Op een gegeven moment wilde een vriendin van mij naar huis. Ik zei tegen hem dat ik ging, we gaven elkaar drie kussen en hij liep met mij mee naar buiten. Hij vroeg een aantal keer of ik wel veilig thuis kwam waarop ik ja antwoordde. Op dat moment kwam een andere vriendin naar buiten die ook naar huis wilde dus besloot ik om te blijven. We zijn samen naar binnen gegaan en hebben daar nog zitten praten, totdat de kroeg dichtging. Hij ging nog met die vrienden naar iemand zijn huis en ik ben een stuk meegelopen met hun. Vervolgens ging ik een andere kant op, gaven elkaar drie kussen en hij zei dat hij het leuk vond mij te leren kennen. Ik ben toen naar huis gegaan.
Nu kom ik er achter dat ik hem toch wel leuk vind. Maar.. we hebben geen contactgegevens uitgewisseld. Ik durfde het niet te vragen omdat ik dacht dat hij mij niet leuk zou vinden, anders had hij inmers wel om mijn nummer gevraagd? Ik kan hem natuurlijk een bericht sturen via facebook maar ben bang om afgewezen te worden. Ik vind het een beetje voorschut tegenover die jeugdvriend ook. Wat zouden jullie doen? Hem toch een bericht sturen of heb ik gelijk en ziet hij mij toch niet zo staan?
donderdag 30 mei 2019 om 19:11
Nummer vragen bij vriend geen optie omdat....?
Echt ik zou bellen hoor. Waarom durft niemand nog een leuke man voor een drankje te vragen? Op zo'n manier stagneert het aantal date-perikelen weer. Let op.
Pak de telefoon
Bel vriend van leuke jongen
Vraag tel.nr. leuke jongen
Hij gaat jouw nummer doorgeven aan vriend
Jij wordt gebeld. Vanavond nog als je zegt dat het haast heeft.
Succes!
donderdag 30 mei 2019 om 19:31
Als je het zo zegt, klinkt het inderdaad als niks, is het ook eigenlijk niet. Ik maak het allemaal groter dan het is.OliebolmetKrenten schreef: ↑30-05-2019 18:46Stel hij heeft geen interesse, wat dan? Het is toch niet zo gek dat jij dacht dat er een klink was en het is toch ook geen zonde om iemand leuk te vinden (die niet hetzelfde voor jou voelt)?
Als hij er zaterdag niet is, zal ik daar aan vrienden (als ze er zijn, anders bericht ik ze) zijn nummer vragen.
donderdag 30 mei 2019 om 19:36
Ik heb een lange tijd een relatie gehad (7 jaar), dus ik ben hier gewoon niet bekend mee. In mijn ervaringen zijn het de mannen die een nummer oid vragen. Daarom dacht ik gelijk dat hij mij niet leuk genoeg vond, alleen gezellig. Ik heb er die avond ook niet heel erg bij stil gestaan, tot ik wakker werd..
donderdag 30 mei 2019 om 19:52
Typisch uitstelgedrag, net als veel puzzelliefhebsters
Ik zeg niks meer, dit wordt ook niks. Hij zal denken: jammer, ik vond haar zo leuk maar ze heeft geen belangstelling.
Zeker verslingerd aan haar ex of leraar of chef of teamleider. Next, dan maar.. zó jammer...
donderdag 30 mei 2019 om 20:02
Het is geen uitstelgedrag, er is een kans aanwezig dat ik hem weer zie. Ik heb net een kennis een bericht gestuurd met de vraag of zij hem kent. Als dit zo is, vraag ik ook zeker of zij mijn nr wil doorgeven.SadButTrue999 schreef: ↑30-05-2019 19:52[/b]
Ik zeg niks meer, dit wordt ook niks. Hij zal denken: jammer, ik vond haar zo leuk maar ze heeft geen belangstelling.
Zeker verslingerd aan haar ex of leraar of chef of teamleider. Next, dan maar.. zó jammer...
En stel hij denkt zo, had hij ook makkelijk via via aan mijn nr kunnen komen. Maar goed, ik geef nog niet op.
donderdag 30 mei 2019 om 20:03
Ik ben over het algemeen helemaal niet onzeker of over-analyserend maar dit vind ik een onzeker iets. Zo heeft iedereen wel minpunten toch?!
donderdag 30 mei 2019 om 22:42
Jaja, er is ook een kans dat ik zo tegen Elvis Presley tegenkom buiten maar hoe groot acht je die kans.. ik zéér klein.Ceruda schreef: ↑30-05-2019 20:02Het is geen uitstelgedrag, er is een kans aanwezig dat ik hem weer zie. Ik heb net een kennis een bericht gestuurd met de vraag of zij hem kent. Als dit zo is, vraag ik ook zeker of zij mijn nr wil doorgeven.
En stel hij denkt zo, had hij ook makkelijk via via aan mijn nr kunnen komen. Maar goed, ik geef nog niet op.
Je draait eromheen want je kende al iemand die hem kende: dat nummer had je allang moeten hebben.
Jullie hadden al op stap moeten zijn vanavond; gemiste kans weer
Alles draait hier om dat zinnetje: HIJ had JOUW nummer moeten vragen, niet andersom. Kom op, niet gaan zitten mokken en nadenken waarom hij dat niet heeft gedaan. Roeien met de riemen die je hebt en wie weet gooit hij wél zijn jas in een plas water als het regent opdat jouw glazen muiltjes niet nat of dof worden.
Bel hem nou maar: zeg desnoods dat je iets terugwil wat hij heeft gestolen die avond. Moet je eens kijken hoe iedereen in rep en roer is om hem te pakken te krijgen.
Als je hem aan de lijn hebt tien minuten later en hij vraagt wat je dan kwijt ben zeg je met je allerzwoelste stem: mijn hart, je hebt mijn hart gestolen terwijl wij stonden te praten....
Moet jij eens opletten, een ABC'tje. Ik zie hem een beetje voor me, spijt dat hij je nummer niet heeft gevraagd en nu hoopt en bidt dat hij je op een dag weer eens ergens ziet binnenwandelen, beetje dit: https://youtu.be/Lfph3043yZU
Succes!
vrijdag 31 mei 2019 om 06:59
Dat is iets té om te zeggen als ik zijn nr heb. Ik ben er inmiddels mee bezig om zijn nr te krijgen, via via.. Ik ben benieuwdSadButTrue999 schreef: ↑30-05-2019 22:42Jaja, er is ook een kans dat ik zo tegen Elvis Presley tegenkom buiten maar hoe groot acht je die kans.. ik zéér klein.
Je draait eromheen want je kende al iemand die hem kende: dat nummer had je allang moeten hebben.
Jullie hadden al op stap moeten zijn vanavond; gemiste kans weer
Alles draait hier om dat zinnetje: HIJ had JOUW nummer moeten vragen, niet andersom. Kom op, niet gaan zitten mokken en nadenken waarom hij dat niet heeft gedaan. Roeien met de riemen die je hebt en wie weet gooit hij wél zijn jas in een plas water als het regent opdat jouw glazen muiltjes niet nat of dof worden.
Bel hem nou maar: zeg desnoods dat je iets terugwil wat hij heeft gestolen die avond. Moet je eens kijken hoe iedereen in rep en roer is om hem te pakken te krijgen.
Als je hem aan de lijn hebt tien minuten later en hij vraagt wat je dan kwijt ben zeg je met je allerzwoelste stem: mijn hart, je hebt mijn hart gestolen terwijl wij stonden te praten....![]()
Moet jij eens opletten, een ABC'tje. Ik zie hem een beetje voor me, spijt dat hij je nummer niet heeft gevraagd en nu hoopt en bidt dat hij je op een dag weer eens ergens ziet binnenwandelen, beetje dit: https://youtu.be/Lfph3043yZU
Succes!
vrijdag 31 mei 2019 om 23:09
Ja, ho, ik roep ook maar wat hoor! Daarom ben ik ws ook single. Maar goed, ik ben ook benieuwd!
Hoe ben je bezig om zijn nr. te krijgen? Nog op FB gekeken? Zet m op
vrijdag 31 mei 2019 om 23:19
Dan was dit topic nooit geopend, zo simpel is het leven meestal niet helaas..ReginaMills schreef: ↑31-05-2019 07:11Oh had je nou toch maar een jeugdvriend die vrienden met hem is...dan hoefde het wat minder via via te gaan. Maar helaasch...
Zo zonde dat er nu alweer bijna een week verstreken is.
Neemt niet weg dat we een week verder zijn en er een zinderend warm weekend aan zit te komen met tropische temperaturen TO!
Vraag hem mee naar een meertje, de zee, een rivier of weet ik waar je kan zwemmen en je rug in kan laten smeren door die leukerd
Hou ons op de hoogte, moet toch lukken voor 00.00 uur?
zaterdag 1 juni 2019 om 11:00
Via die kennis niet aan het nr gekomen. Die jeugdvriend maar een berichtje gestuurd via social media maar nog geen reactie.. Vanavond maar eens vissen in de kroeg bij anderen. Anders ben ik bang dat ik pech heb.ReginaMills schreef: ↑01-06-2019 06:54Een vriend uit zijn vriendengroep is een jeugdvriend van mij.
Dit staat in de OP.
Ik gok dat er echt wel een kortere weg is.
Maar inderdaad TO, nog nieuws?!
Ik heb er in ieder geval van geleerd dat ik de volgende keer gewoon het nr moet vragen. Is een stuk makkelijker en scheelt een hele tijd in onzekerheid zitten. Stom stom stom.
zaterdag 1 juni 2019 om 11:18
SadButTrue999 schreef: ↑30-05-2019 19:52[/b]
Ik zie nu echt zo'n sippe man voor me, hahaha.
.
zaterdag 1 juni 2019 om 20:04
Ceruda schreef: ↑01-06-2019 11:00Via die kennis niet aan het nr gekomen. Die jeugdvriend maar een berichtje gestuurd via social media maar nog geen reactie.. Vanavond maar eens vissen in de kroeg bij anderen. Anders ben ik bang dat ik pech heb.
Ik heb er in ieder geval van geleerd dat ik de volgende keer gewoon het nr moet vragen. Is een stuk makkelijker en scheelt een hele tijd in onzekerheid zitten. Stom stom stom.
Hopelijk is hij er vanavond gewoon zelf!
Of je vindt iemand anders die kan helpen of jeugdvriend reageert toch nog.
I told you walking was idiotic.