Verliefd op mijn buurman!

19-03-2009 18:34 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lentekriebels!!

Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves ;) Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..

Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!

HELP!!
Voel me genaaid

Kus

Pominlovemadelief
quote:twurly schreef op 30 maart 2009 @ 17:38:

[...]

Tientje per advies is echt te weinig hoor! En je moet ook nog iets doorrekenen voor aangedaan leed enzo.Zal ik dan maar mijn juridische uurtarief rekenen ?
java jij bent een mooi mens!
Ik ging vol hoopvolle verwachting kijken voor de beloofde update, maar dit had ik echt niet verwacht Op zich geloof, hoop, WIL ik nog steeds dat het waar is/kan zijn, maar het is dan inderdaad wel raar dat ze onder een andere nick reacties op zichzelf gaat posten... haar topic is tenslotte populair genoeg vanaf het begin. Ik vond het wel een beetje verdacht dat die laatste reactie van Madeliefjes begon met 'meiden' want zo begint Isabel ook veel posts, is me opgevallen. Hmmmz...
nou dan heeft Isa nog niets eens gezoend, wij wel genaaid
Stel dat Isabelinlove ook Madeliefje is, en dat ze een andere nick heeft gemaakt ivm herkenbaarheid, waarom post ze dan als Madeliefje in haar eigen topic? Dan heb je toch juist extra de kans om jezelf per ongeluk te verraden?
quote:VieVaaVee schreef op 30 maart 2009 @ 17:42:

nou dan heeft Isa nog niets eens gezoend, wij wel genaaid
Weet je waar ik net achterkom? Als je Madeliefjes heeeel snel achterstevoren uitspreekt, en dan bedoel ik ook heeeel snel, dan klinkt het heel erg als Isabelinlove.

Is dat voldoende bewijs?
ons wel genaaid
Ze zit nu vast mee te lezen..
het is hier binnen beter dan buiten
Volgens mij was het de bedoeling dat dit pas woensdag aan het licht zou komen

Wat een grap.....maar niet heus.

Je bent wel héél zielig als je zo je vrije tijd moet doorbrengen vind ik.
Jammer, ziet ernaar uit dat het inderdaad gewoon fake is. Had best een goeie 1 april kunnen worden als ze het tot die tijd hadden kunnen rekken en het met 1 of andere hele absurde ontknoping had(den) laten eindigen..

Ze was op haar werk misschien ingelogd onder Isabelinlove en thuis nog onder Madelief. Niet zo slim..
quote:VieVaaVee schreef op 30 maart 2009 @ 17:38:

Ik denk dat retecool een winnaar heeft....
Kan me trouwens wel voorstellen dat STEL, áls, in het geval dát Isa's verhaal wél gewoon waar is...(ik hoop het echt!! en stiekem wil ik het ook gewoon geloven), dat ze dat niet erg gecharmeerd is van al onze reacties nu. Dat ze dan misschien niet eens meer zin heeft om te typen. Bedoel, nu zou ze ons moeten gaan overtuigen dat haar topic niet fake is. Denk dat ze wel iets beters te doen heeft...

Maaaaaaaar, heb wel echt het gevoel dat we behoorlijk genaaid zijn en dat Isa heeeel veel lol heeft beleefd aan onze reacties en nu nog steeds genietend onze reacties leest. Niet meer posten zou ik zeggen...
doe ik daarvoor zo snel mn boodschappen|? er is niks!
quote:twurly schreef op 30 maart 2009 @ 17:44:

Weet je waar ik net achterkom? Als je Madeliefjes heeeel snel achterstevoren uitspreekt, en dan bedoel ik ook heeeel snel, dan klinkt het heel erg als Isabelinlove.

Is dat voldoende bewijs?Volgens mij moet je werken aan je uitspraak. Ik kan het er echt niet van maken hoor. Slokje teveel op?
Als het echt waar is, had ze gewoon de update gepost. Want degenen die wel geloven blijven toch wel.

*verklaart zichzelf tot trouwe fan!*
nog steeds gelovig zwieber?
In het sprookje dat 'Isabel/Madelief' haar topic wilde uppen op deze manier, daar geloof ik nu op dit moment nog in....

maar als we dan toch geen update meer krijgen......heeft iemand anders schrijverstalent hier?? Zou diegene dan even voor ons allemaal een mooie draai aan dit love story-verhaal willen geven? Gegarandeerd 100 lezers :-)

Pleeease....kijkt met Bambi-ogen....
Waarom zou iemand zoiets faken? Misschien mis ik iets, maar wat is daar leuk aan? Ik geloof niet dat het nep is. Waarom doet iemand die moeite..
quote:badmeester schreef op 30 maart 2009 @ 17:48:

doe ik daarvoor zo snel mn boodschappen|? er is niks!

Met 160 km/pu naar huis na een kort dagje werken, noppes.

Als 1 apriltopic, wel leuk gevonden Isabel!
quote:seeemilyplay schreef op 30 maart 2009 @ 16:42:

Kan op retecool geen aankondiging vinden voor dit.
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
quote:Metatron schreef op 30 maart 2009 @ 17:52:

Waarom zou iemand zoiets faken? Misschien mis ik iets, maar wat is daar leuk aan? Ik geloof niet dat het nep is. Waarom doet iemand die moeite..Misschien voor de aandacht. Het idee dat iedereen aan je lippen hangt.
The time is now
quote:Metatron schreef op 30 maart 2009 @ 17:52:

Waarom zou iemand zoiets faken? Misschien mis ik iets, maar wat is daar leuk aan? Ik geloof niet dat het nep is. Waarom doet iemand die moeite..snap ik ook nooit,maar t schijnen meer mensen voor de lol te doen..
.
[quote]LaLotta schreef op 30 maart 2009 @ 17:47:

Kan me trouwens wel voorstellen dat STEL, áls, in het geval dát Isa's verhaal wél gewoon waar is...(ik hoop het echt!! en stiekem wil ik het ook gewoon geloven), dat ze dat niet erg gecharmeerd is van al onze reacties nu. Dat ze dan misschien niet eens meer zin heeft om te typen. Bedoel, nu zou ze ons moeten gaan overtuigen dat haar topic niet fake is. Denk dat ze wel iets beters te doen heeft...quote]

Was ook maar een wensgedachte...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven