Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
quote:qwertu schreef op 18 maart 2009 @ 11:57:

Ik heb inmiddels inderdaad een mail naar Naomi gestuurd voor uitleg. Ook mijn e-mail is inmiddels verstuurd.
Ik ben geen cheerleader of meehuiler. Ik heb me in het topic niet uitgelaten over wat ik van de katholieke kerk vind. Alleen dat ik me wel iets bij het gevoel van TO kan voorstellen. Dat voor haar het geloof zo belangrijk is dat ze voor de kerk haar huidige huwelijk wil laten inzegenen. Wat wie dan ook van de katholieke kerk, of welk ander geloof dan ook vindt, doet niet terzake.
*
anoniem_75843 wijzigde dit bericht op 18-03-2009 16:17
Reden: * te snel & sjaggerijnig gereageerd
% gewijzigd
belachelijk welke keus er gemaakt is in wat er wel/niet verwijderd is.

quertu en hpl en joyce zijn allemaal opgeschoond, ikke niet.

terwijl mijn tekst/mening op een lijn lag met de bovenstaande drie forummers.

het beleid had kunnen zijn: alles weg. Dat was bespottelijk geweest om bovengenoemde redenen.

Andere optie: alles laten staan, imho de enige juiste optie.

derde optie:

sommige weg, sommige laten staan en nergesn zinvol op in gaan. De allerslechtste optie en laat die nou net uitgevoerd zijn.

schiet mij maar lek.
In overleg met React is besloten dat alle topics met meer dan 5000 reacties zullen gesloten worden!

Om e.e.a. soepel te laten verlopen vragen de Angels jullie medewerking in deze, door zelf even te kijken naar de topics waar je in meeschrijft. Mochten jullie de 5000 gepasseerd zijn, willen jullie dan alsjeblieft zelf alvast een nieuw topic openen en dáár verder kletsen?

Dank jullie wel!
nouhou! hadden we net de 15.000 gehaald!
quote:Viva Angel5 schreef op 18 maart 2009 @ 16:31:

In overleg met React is besloten dat alle topics met meer dan 5000 reacties zullen gesloten worden!

Om e.e.a. soepel te laten verlopen vragen de Angels jullie medewerking in deze, door zelf even te kijken naar de topics waar je in meeschrijft. Mochten jullie de 5000 gepasseerd zijn, willen jullie dan alsjeblieft zelf alvast een nieuw topic openen en dáár verder kletsen?

Dank jullie wel! Hoi VievjeVijf, lijkt me een reeel verzoek. Zie ook bij het 'narcistentopic' een slotje, alleen zijn daar 'pas' 1450 berichten (ipv 5000), tenzij het voorgaande topic daar op de een of andere manier nog onder hangt (dat is toen gesloten) want dan zou je op meer uit kunnen komen.Klopt dat?
Oh dan heeft Sanne idd het nieuwe ipv het oude gesloten.

Ik zal het oude sluiten en de nieuwe openen.

(oude staat offline voor jullie, maar online voor ons, en wordt dus wel meegeteld)
hee ons single topic is weg..
eigenlijk is dit best jammer , voor het nieuwe forum was er ook al zo'n actie, en ons 'bloeiende liefdes'topic is echt een soort dagboek geworden waarin ik regelmatig 'terugblader'.

hoe moet dat dan straks?? kan ik een ingebonde versie krijgen of kan een moderator niet alles in word zetten?
quote:Becky26 schreef op 18 maart 2009 @ 17:41:

kan ik een ingebonde versie krijgen of kan een moderator niet alles in word zetten? Dat kan je ook prima zelf doen, het topic staat gewoon onderin dus kopieer en plak maar raak!
weet je hoeveel werk dat is, 600 pagina's heen en weer zetten!
Ja hoor, daarom mag je het ook zelf doen
quote:Viva Angel5 schreef op 18 maart 2009 @ 17:01:

Oh dan heeft Sanne idd het nieuwe ipv het oude gesloten.

Ik zal het oude sluiten en de nieuwe openen.

(oude staat offline voor jullie, maar online voor ons, en wordt dus wel meegeteld)Okee, ik had inmiddels deel 2 geopend, maar daar staat nog niets in. Wil je deze dan voor mij verwijderen?
quote:Viva Angel5 schreef op 18 maart 2009 @ 18:10:

Ja hoor, daarom mag je het ook zelf doen

en daarom ben ik het niet eens met de sluiting

Denk trouwens dat ik het wel ga doen, zaterdag ochtend of zo. vind het zonde
quote:Viva Angel5 schreef op 18 maart 2009 @ 16:31:

Misschien is het een aardig idee om:

- topics met 5000 of 5001 berichten automatisch te laten sluiten. Dat gebeurde met het vorige forumsysteem als een topic 700 berichten had;

- dat het forumsysteem automatisch een nieuw topic creëert met als titel de titel van het gesloten topic met daarachter een volgnummer, beginnend met 2, en dat het eerste bericht herhaald wordt;

- dat pogingen van forummers die "alvast" een nieuw topic te starten te verwijderen. Dit laatste zal met de hand door de moderator moeten gebeuren.

Dat is maar een idee van mij. Misschien onzinnig, maar voor sommigen een duidelijk systeem.
World of Warcraft: Legion
Blegh Five, ik vind het nog steeds een butreactie van je.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
hallo Angel,

bij het topic twee liefdes..... nieuw topic, kan ik steeds niet bij de laatste reactie komen.

Is er iets mis?
Bij mij is precies hetzelfde aan de hand bij het topic twee liefdes. Bij andere topics (ook met veel bladzijden en posts en op verschillende pijlers, even uitgeprobeerd) is niets aan de hand.

Kletsen we gewoon hier Pinky

Alvast bedankt voor het kijken Five.
quote:Muis66 schreef op 18 maart 2009 @ 18:15:

[...]

Okee, ik had inmiddels deel 2 geopend, maar daar staat nog niets in. Wil je deze dan voor mij verwijderen? Tuurlijk!
Haha Knipoogjes, die is goed! Zou het bijna doen, maar geloof dat dat niet de bedoeling is he..? Hopen dat het snel weer werkt!

Lfs P.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 18 maart 2009 @ 19:07:

Blegh Five, ik vind het nog steeds een butreactie van je.Dat mag. Ik modereer naar beste kunnen en weet dat ik het niet iedereen naar de zin hoef te maken en vooral ook niet kán maken. Ik heb mijn acties uitgelegd, mijn visie erover gegeven en dat vind ik voldoende.
Knipoogjes en Pinky; ik kan er wel gewoon opkomen....lukt het ook niet wanneer je in het topic zeg maar een paar blz voor het einde er in komt en steeds op volgende klikt?

Krijgen jullie een melding? Zo ja, welke? Kun je even een printscreen mailen naar mijn angelmail? (vivaangel5@gmail.com)
quote:Viva Angel5 schreef op 18 maart 2009 @ 20:35:

[...]

Tuurlijk!
Angel,

bij mij lukt het nog steeds niet. In de index als laatste reactie zie ik staan Knipoogjes, maar als ik blader vanaf blz 142 met volgende, kom ik op blz 144, met als laatste reactie van mezelf om 11.09 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven