Niet leuk
dinsdag 28 mei 2019 om 20:36
Vorige week was mijn collega voor het laatst. Hij was pas een half jaar aan het werk bij ons en mijn andere collega had met onze chef besproken dat we alleen een bloemetje zouden doen. Stuurt ze me de avond er voor dat ze toch iets heeft gekocht, van haarzelf. Ik voelde me knap lullig de volgende dag en vind het best een beetje een rare streek, of maak ik het nu te groot?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2019 20:44
Reden: Titel aangepast
Reden: Titel aangepast
0.00% gewijzigd
woensdag 29 mei 2019 om 07:58
Natuurlijk niet, gewoon iemand die een lompe actie heeft uitgehaald en lekker stiekem iets leukers heeft gegeven. Niet netjes, maar zulke dingen gebeuren.bananana85 schreef: ↑29-05-2019 07:48Misschien bedoelt ze dat ze het namens het werk geeft, maar dat ze het zelf heeft betaald
dinsdag 4 juni 2019 om 20:27
dinsdag 4 juni 2019 om 21:29
Ik had waarschijnlijk op het moment gezegd, oh ik meende dat je vroeg om enkel een bloemetje te doen, leuk dat je last minute anders besluit. Maar ik ben ook vrij tactloos.
Maar eerlijk ik zou me er niet druk om maken, ik vind tenzij je een hele goede band met iemand hebt, maar anders een cadeau niet nodig is. Zal er eens bijkomen als ik voor alle 500 collega's een cadeau ga kopen als ze gaan, en al helemaal na een halfjaar.
Maar eerlijk ik zou me er niet druk om maken, ik vind tenzij je een hele goede band met iemand hebt, maar anders een cadeau niet nodig is. Zal er eens bijkomen als ik voor alle 500 collega's een cadeau ga kopen als ze gaan, en al helemaal na een halfjaar.