Werk & Studie alle pijlers

Niet leuk

28-05-2019 20:36 37 berichten
Vorige week was mijn collega voor het laatst. Hij was pas een half jaar aan het werk bij ons en mijn andere collega had met onze chef besproken dat we alleen een bloemetje zouden doen. Stuurt ze me de avond er voor dat ze toch iets heeft gekocht, van haarzelf. Ik voelde me knap lullig de volgende dag en vind het best een beetje een rare streek, of maak ik het nu te groot?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2019 20:44
Reden: Titel aangepast
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat ook niet leuk vinden, puur omdat je een afspraak hebt gemaakt die al eenzijdig was dus jij houdt je er aan en nu opeens wijzigt ze het ook.
Ik snap het allemaal wel, maar waar gààt het nou helemaal om? Een ex-collega die er 6 maanden was. Een ferme handdruk en een kaart was ook goed geweest.

Misschien valt ze op hem dat ze apart wat wilde geven.
RikM schreef:
28-05-2019 20:43
Dat is inderdaad een veel betere titel.
Nou ben ik natuurlijk berenieuwsgierig wat de titel eerst was. Kut? Wel leuk?
Murrmurr schreef:
28-05-2019 22:32
Ik ben ook nieuwsgierig!
Haha, ik had een typefout gemaakt waardoor er Niet leik stond.
Misschien bedoelt ze dat ze het namens het werk geeft, maar dat ze het zelf heeft betaald
Murrmurr schreef:
28-05-2019 22:32
Leik
bananana85 schreef:
29-05-2019 07:48
Misschien bedoelt ze dat ze het namens het werk geeft, maar dat ze het zelf heeft betaald
Natuurlijk niet, gewoon iemand die een lompe actie heeft uitgehaald en lekker stiekem iets leukers heeft gegeven. Niet netjes, maar zulke dingen gebeuren.
Als die collega iets persoonlijks wilt geven, dan moet ze dat niet rondbazuinen. Dan moet ze dat apart geven als ze met die persoon alleen is.
Ik vraag me af waarom ze het aan TO heeft gemeld.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Vind je hem eigenlijk heel leuk TO? (Of zoek ik er nou weer teveel achter? Hoop gewoon dat er nog een heel verhaal achter blijkt te zitten, dat jullie rivalen zijn enzo ;)).
Beter een half motto....
Nee hoor, ik heb al een hele leuke man! Er zit verder ook geen verhaal achter, we zijn geen rivalen en kunnen verder prima overweg samen. Vond het alleen een rare actie.
Ik had waarschijnlijk op het moment gezegd, oh ik meende dat je vroeg om enkel een bloemetje te doen, leuk dat je last minute anders besluit. Maar ik ben ook vrij tactloos.

Maar eerlijk ik zou me er niet druk om maken, ik vind tenzij je een hele goede band met iemand hebt, maar anders een cadeau niet nodig is. Zal er eens bijkomen als ik voor alle 500 collega's een cadeau ga kopen als ze gaan, en al helemaal na een halfjaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven