De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
rosanna08 schreef:
05-06-2019 18:00
Kitkat, doe maar de kindjes van jou en Grobje, lijkt me beter :O
Mooi. Dan zijn we het eens :proud:
There is always something happening, and it's usually right now
Grobje, dat wist ik niet van je! Wat een hel heb jij doorgemaakt. Ik hoop dat het nu goed met je gaat. En wat fijn dat je Kia hebt toegelaten.
:hug:
Dan ga ik nu Grobje even verleiden:
Afbeelding
Niet quoten!

Rosanna, jouw bericht aan Phoebe is voor mij ook een reminder.
Ik zit zo diep nu. Elke dag is een gevecht om letterlijk te overleven. Ik heb best veel therapie om mij hieruit te krijgen.
Anyway, het gaat zo slecht nu ook doordat papa er niet meer is. Maar dat maakt mij ook minder attent naar de anderen hier. Daar moet ik wel meer aan doen.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 06-06-2019 09:18
16.06% gewijzigd
Κιττεηs schreef:
05-06-2019 18:15
Afbeelding
Oeh, dat moet zo zeker lukken!
Coconuts12 schreef:
05-06-2019 18:13
Grobje, dat wist ik niet van je! Wat een hel heb jij doorgemaakt. Ik hoop dat het nu goed met je gaat. En wat fijn dat je Kia hebt toegelaten.
:hug:
Dat kun je toch ook niet weten? Geeft niks hoor.
Ja, het gaat goed met me. Heb voorlopig nog antihormoontherapie en dat veroorzaakt allerlei kwalen, maar ik ben er nog! Werk en gezin lopen lekker. Ben er uiteraard echt nog wel mee bezig, maar het is al een poosje (sinds ik weer ben gaan werken, ik werd knettergek thuis) niet meer de hoofdmoot.

Met Kia schreef ik inmiddels al een tijdje in andere topics zoals deze, wist inmiddels ook e.e.a. van haar, dus die stap was vrij snel gezet.
Bovendien ben ik iemand zonder pokerface. Niet i.r.l., maar ook niet hier.
What you see is what you get.
Nootje, dit was absoluut niet voor jou bedoeld, laat dat even heel goed tot je doordringen! Hoe diep jij ook zit, je hebt altijd nog wel een knuffeltje of een lief woordje voor de ander! Echt, voel je asjeblieft niet aangesproken, want dat is echt echt echt echt niet nodig! :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Κιττεηs schreef:
Afbeelding
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Bonne chance katje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Coconuts12 schreef:
05-06-2019 18:17
Nou ja zeg! En dan zegt ze over mij....nou ja zeg!!

Hier schrik ik toch een beetje van, want dit wist ik dan weer niet, tenminste, niet zó. Ik moet even heel hard vloeken geloof ik want verdomme, dit had ik kunnen weten (op napraat heb je wel eens iets losgelaten). Dan maar even minder attent, maar ga jezelf geen geweld aandoen voor ons alsjeblieft. Beloofd?
Phoebemeaculpa schreef:
05-06-2019 17:40
:'( Dank je wel, erg fijn en lief van je :$ :rose:
Veel te laat maar wat verschrikkelijk van je vader! Echt geen idee idd hoe ik dat niet mee gekregen heb. Alsnog gecondoleerd, sterkte en :hug:

Rosanna: nogmaals, geen idee hoe ik dat gemist had. Geen excuus maar ik heb ook veel aan mn hoofd en de laatste tijd had ik niet veel puf om uitgebreid mee te lezen. (En niet bedoeld als kritiek maar als je een paar dagen niet checkt kan er heel veel bijgeschreven zijn,dat is soms moeilijk bij te houden)

Allen: nogmaals geen excuus maar ik voel me inderdaad soms erg snel aangevallen en vat soms dingen verkeerd op.
Dat heeft zijn redenen maar daar wil ik me niet al te veel achter verschuilen.
Ik vind het eigenlijk wel een uitdaging om adviezen te leren zien als een spiegel ipv me meteen aangevallen te voelen.
Ik kan er overigens niet zo goed tegen als men mij neigt te vertellen hoe ik mijn leven moet leiden, ik ben soms bang daarvoor maar dat is begin ik te begrijpen helemaal de bedoeling niet hier van jullie en van dit topic.
Ik heb dingen echt een beetje verkeerd begrepen geloof ik, ook eerder vandaag.
Nogmaals ik wil de uitdaging graag aan gaan, eigenlijk vind ik dat wel een leuke uitdaging en ook redelijk veilig hier bedenk ik net.
:heart:
Ik wilde eerst hier niet op reageren, omdat ik moeite heb met wat je hier schrijft en ik geen zin had dat je weer in de verdediging zou schieten. Want je schrijft dat het kwartje is gevallen, maar een paar uur geleden was dat niet te merken. Echter merk ik bij mijzelf dat ik toch de behoefte heb om uit te leggen waarom ik er moeite mee heb.

Overigens betekent wat ik hier schrijf niet dat je niet welkom bent om mee te schrijven, maar wel dat ik hoop op een andere insteek dan die je hierboven noemt.

Dit komt over alsof je ons wilt gaan gebruiken als oefen materiaal. Een groep waarvan je een deel niet al te lang geleden nog hebt beledigd. Besef je hoe dat over komt. Je schrijft dat het hier kan, want hier is het veilig. Echter wil ik dat deze groep veilig is voor iedere schrijver en niet alleen voor jou.

Dat betekent dat ik hoop dat je niet op ons gaat oefenen hoe je om moet gaan met kritiek, maar dat ik verwacht dat als je hier schrijft je er goed mee om kunt gaan. Wij zijn geen experiment, maar een groep mensen dat blij van elkaar word en ik wil dat dat zo blijft.

Nogmaals je blijft welkom om te schrijven, maar als jouw insteek is om te oefenen en te experimenteren, dan hoop ik dat je me niet kwalijk neemt als ik niet meer op je reageer. Voor mij is dat veiliger, dan continu op mijn woorden moeten letten. Schrijf je gewoon mee en blijf je respectvol, dan zal ik met jou omgaan net als met ieder ander hier, maar neem mij ook dan niet kwalijk dat ik inmiddels wel wat reserves heb opgebouwd naar jou toe.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Grobbekuiken_ schreef:
05-06-2019 18:21
Dat kun je toch ook niet weten? Geeft niks hoor.
Ja, het gaat goed met me. Heb voorlopig nog antihormoontherapie en dat veroorzaakt allerlei kwalen, maar ik ben er nog! Werk en gezin lopen lekker. Ben er uiteraard echt nog wel mee bezig, maar het is al een poosje (sinds ik weer ben gaan werken, ik werd knettergek thuis) niet meer de hoofdmoot.

Met Kia schreef ik inmiddels al een tijdje in andere topics zoals deze, wist inmiddels ook e.e.a. van haar, dus die stap was vrij snel gezet.
Bovendien ben ik iemand zonder pokerface. Niet i.r.l., maar ook niet hier.
What you see is what you get.
Blij dat het nu goed gaat met je! En ik vind je leuk hoe je schrijft. Lekker jezelf.

Hoe lang moet je die antihormoontherapie nog doen? Heb je veel last van bijwerkingen of valt het mee?
Κιττεηs schreef:
Afbeelding
:flirting:
rosanna08 schreef:
Nootje, dit was absoluut niet voor jou bedoeld, laat dat even heel goed tot je doordringen! Hoe diep jij ook zit, je hebt altijd nog wel een knuffeltje of een lief woordje voor de ander! Echt, voel je asjeblieft niet aangesproken, want dat is echt echt echt echt niet nodig! :hug:
Helemaal eens. Nootje, jij hebt steeds oog voor een ander, hoe diep je ook zit. En ik vond het heel fijn dat jij - die lieve en erg discrete Coco - hier wat meer open ging en we daardoor wat gerichter konden reageren. Echt lieverd, jij bent de laatste die te weinig zou geven!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ach jeetje wat heftig allemaal Chickie :hug:
Wel fijn om te lezen dat het inmiddels beter met je gaat 💋

@Coco Ook jij een :hug: warme lieverd, mooi mens. Ik wist dat het leven je zwaar viel, maar dat het nu zo zwaar is vind ik echt heel naar om te lezen. Ik kan slechts hopen voor je dat het zwart wat minder zwart zal worden 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
rosanna08 schreef:
Lief en heel fijn om te horen! :heart:
Coconuts12 schreef:
05-06-2019 18:25
Blij dat het nu goed gaat met je! En ik vind je leuk hoe je schrijft. Lekker jezelf.

Hoe lang moet je die antihormoontherapie nog doen? Heb je veel last van bijwerkingen of valt het mee?
Lief, dank je!

Dat is exact wat ik bedoelde met what you see is what you get :proud:

Ehm....nou, ehm....nog anderhalf jaar....of 3,5 jaar, of wellicht zelfs nog 6,5 jaar, of misschien toch anderhalf. Nog niet helemaal duidelijk dus, het fluctueert zeg maar.
Ik heb vrolijk bijna alle bijwerkingen. Zweetaanvallen (serieus, ik droog niet meer op dan), pijnlijke heupen, spierstijfheid en krachtverlies, vermoeidheid, you name it. Maar ik ben als de dood om nu al te stoppen en ben er inmiddels redelijk aan gewend. Het moet maar.
@Chickie Klinkt bijna als een soort overgang zonder overgang. Lijkt me heel irritant, maar kan me voorstellen dat stoppen eng is.
Zeg eh, Coconuts, dat pb-bericht van je? Zeldzaam lief en attent. Doe eens niet onaardig tegen jezelf!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Grobbekuiken_ schreef:
05-06-2019 18:24
Nou ja zeg! En dan zegt ze over mij....nou ja zeg!!

Hier schrik ik toch een beetje van, want dit wist ik dan weer niet, tenminste, niet zó. Ik moet even heel hard vloeken geloof ik want verdomme, dit had ik kunnen weten (op napraat heb je wel eens iets losgelaten). Dan maar even minder attent, maar ga jezelf geen geweld aandoen voor ons alsjeblieft. Beloofd?
Nee, je had het niet echt kunnen weten. Want ik zeg er eigenlijk heel weinig over en wis het weer. Voor mij ook soms te heftig om terug te lezen.

Ik zet alles op alles om mezelf geen geweld aan te doen. Dat is alleen als er geen andere weg meer is. Nu nog niet, nu ben ik nog niet uitgevochten.
Grobje, ook nooit bij het begin de bijwerkingen lezen :P
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
JollyRider schreef:
05-06-2019 09:16
Mag de zomer weer voorbij zijn? Please?
Vandaag heb je je zin gekregen, ik zie alleen maar regen.
Oudblond schreef:
05-06-2019 18:26
Helemaal eens. Nootje, jij hebt steeds oog voor een ander, hoe diep je ook zit. En ik vond het heel fijn dat jij - die lieve en erg discrete Coco - hier wat meer open ging en we daardoor wat gerichter konden reageren. Echt lieverd, jij bent de laatste die te weinig zou geven!
Echt, stoppen jullie! Blond, dit is ook weer gewoon heel lief! Echt, dit raakt me gewoon wat jullie schrijven.

Popje, jij bent ook een lieverd.
Κιττεηs schreef:
05-06-2019 18:35
Vandaag heb je je zin gekregen, ik zie alleen maar regen.
Iemand daarboven houdt van mij :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
mag ik ook even mopperen?

Mijn voet slaapt, waarschijnlijk ter compensatie van het slaap te kort van de rest van mij :P
rosanna08 schreef:
05-06-2019 18:34
Grobje, ook nooit bij het begin de bijwerkingen lezen :P
:facepalm:
Daar komt ze nú mee! :nooo:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven