Zwanger en verliefd op een ander...
dinsdag 4 juni 2019 om 17:31
Hallo,
Ik ben benieuwd of er anderen zijn die ook deze situatie (her)kennen..
Ik ben momenteel zwanger van ons 2e kindje, maar ik merk dat ik gevoelens heb voor een andere man...
Ik voel me er echt door in de war.
Het is iemand die ik al heel lang ken, langer dan mijn man zelfs.
Voordat we allebei in onze huidige relatie zaten, hadden we veel contact, alleen maar via app, maar hebben beiden nooit de stap durven zetten naar elkaar toe.
Poosje minder tot geen contact gehad, toen we beiden een relatie kregen (los van elkaar dus), maar nu alweer een tijdje geregeld gezellig contact.
We hebben nog steeds alleen app-contact. Zien en spreken elkaar 'in real-life' niet.
Maar mijn behoefte daaraan wordt steeds groter merk ik.
En van zijn kant is dat er ook.
Toch wil ik zeker geen vrouw zijn die vreemd gaat en haar man bedriegt, zeker niet nu ik zwanger ben.
En ook hij wil zijn relatie niet op het spel zetten.
Het blijven dus alleen appjes, die wel steeds meer seksueel getint worden..
En die voelen zo goed!
Naar mijn man en kinderen voel ik me schuldig, want het heeft niks met hen te maken.
En dit leven wil ik ook echt niet kwijt.
Maar HOE krijg ik (de gevoelens voor) deze man uit mijn hoofd?
Ik ben benieuwd of er anderen zijn die ook deze situatie (her)kennen..
Ik ben momenteel zwanger van ons 2e kindje, maar ik merk dat ik gevoelens heb voor een andere man...
Ik voel me er echt door in de war.
Het is iemand die ik al heel lang ken, langer dan mijn man zelfs.
Voordat we allebei in onze huidige relatie zaten, hadden we veel contact, alleen maar via app, maar hebben beiden nooit de stap durven zetten naar elkaar toe.
Poosje minder tot geen contact gehad, toen we beiden een relatie kregen (los van elkaar dus), maar nu alweer een tijdje geregeld gezellig contact.
We hebben nog steeds alleen app-contact. Zien en spreken elkaar 'in real-life' niet.
Maar mijn behoefte daaraan wordt steeds groter merk ik.
En van zijn kant is dat er ook.
Toch wil ik zeker geen vrouw zijn die vreemd gaat en haar man bedriegt, zeker niet nu ik zwanger ben.
En ook hij wil zijn relatie niet op het spel zetten.
Het blijven dus alleen appjes, die wel steeds meer seksueel getint worden..
En die voelen zo goed!
Naar mijn man en kinderen voel ik me schuldig, want het heeft niks met hen te maken.
En dit leven wil ik ook echt niet kwijt.
Maar HOE krijg ik (de gevoelens voor) deze man uit mijn hoofd?
dinsdag 4 juni 2019 om 20:51
Hier, ik doe het wel alvast voor je. Hoef je alleen maar te copy/pasten.
Lieve X,
Ik merk dat ons contact de laatste tijd inniger wordt dan goed is. Hierbij wil ik je laten weten dat ik 100% voor mijn gezin wil gaan. Het lijkt mij daarom het beste om ons contact vanaf nu te verbreken. Ik wens je het allerbeste.
Groeten, girafje
PS Om het voor mezelf makkelijker te maken, zal ik je nu blokkeren. Zoek a.u.b. geen contact meer met mij.
Lieve X,
Ik merk dat ons contact de laatste tijd inniger wordt dan goed is. Hierbij wil ik je laten weten dat ik 100% voor mijn gezin wil gaan. Het lijkt mij daarom het beste om ons contact vanaf nu te verbreken. Ik wens je het allerbeste.
Groeten, girafje
PS Om het voor mezelf makkelijker te maken, zal ik je nu blokkeren. Zoek a.u.b. geen contact meer met mij.
dinsdag 4 juni 2019 om 21:13
Thanx voor jullie reacties.
Die zijn unaniem en ik weet verstandelijk ook wel dat het niet kan. Waarom denk je dat ik me schuldig voel en mij er zo slecht over voel..
Maar gevoelsmatig vind ik het zo lastig.
In de 3 jaar dat we geen contact hadden is hij helaas nooit uit mijn hoofd geweest, dus vrees dat het niet makkelijk wordt hem te vergeten als ik het contact verbreek.
Maar ik weet dat het gewoon moet!
Voor mijn gezin!
Die zijn unaniem en ik weet verstandelijk ook wel dat het niet kan. Waarom denk je dat ik me schuldig voel en mij er zo slecht over voel..
In de 3 jaar dat we geen contact hadden is hij helaas nooit uit mijn hoofd geweest, dus vrees dat het niet makkelijk wordt hem te vergeten als ik het contact verbreek.
Voor mijn gezin!
dinsdag 4 juni 2019 om 21:24
Maar dat wist je allang. Ga je er nu ook iets mee doen?Girafje29 schreef: ↑04-06-2019 21:13Thanx voor jullie reacties.
Voor mijn gezin!
dinsdag 4 juni 2019 om 21:29
Gatekeeper* schreef: ↑04-06-2019 20:16Nou ja zwanger kan je in ieder geval niet van hem worden dus ik zie wel mogelijkheden.![]()
Staat die vlam van TO weer weken droog. Ook weer zo wat.
OT, stop met appen of ga scheiden. Meer smaken zijn er niet.
woensdag 5 juni 2019 om 14:20
Elk appje is een stap dichterbij een stomende affaire vol leugens, schaamte, schuldgevoel en verdriet, tot je die situatie niet meer volhoudt en je er:
- alsnog mee stopt en je jezelf nooit meer recht in de spiegel kunt aankijken
- óf het aan je man vertelt (als hij er niet zelf achterkomt) waarna je:
- uit elkaar gaat
- óf de liefde en het vertrouwen worden gewoon nooit meer zoals ze waren.
Als dit is wat je wil, moet je doorgaan. Maar ik zou stoppen. Cold turkey. Geloof me: je komt er wel overheen.
- alsnog mee stopt en je jezelf nooit meer recht in de spiegel kunt aankijken
- óf het aan je man vertelt (als hij er niet zelf achterkomt) waarna je:
- uit elkaar gaat
- óf de liefde en het vertrouwen worden gewoon nooit meer zoals ze waren.
Als dit is wat je wil, moet je doorgaan. Maar ik zou stoppen. Cold turkey. Geloof me: je komt er wel overheen.
woensdag 5 juni 2019 om 19:32
Het is wel degelijk heel simpel... In deze moet je niet naar je gevoel luisteren. Scheiden wil je niet begrijp ik, dus wees een grote meid.. Doe wat juist is.Girafje29 schreef: ↑04-06-2019 21:13Thanx voor jullie reacties.
Voor mijn gezin!
woensdag 5 juni 2019 om 20:23
Ik denk dat vele mensen dit herkennen, ik wel namelijk maar ja het is eenmaal zo. Je kiest ergens voor..Girafje29 schreef: ↑04-06-2019 21:13Thanx voor jullie reacties.
Voor mijn gezin!
woensdag 5 juni 2019 om 20:47
Door hormonen van het zwanger zijn kunnen andere mannen ineens veel aantrekkelijker lijken. Dus: maak sowieso geen grote beslissingen over je relatie of het beginnen van een nieuwe de komende maanden. Dat zou wel eens heel anders kunnen voelen als je straks bevallen bent. Dan is die andere man misschien ineens een hele saaie vent...
Kortom: kappen met appen. Zet het uit je hoofd. Richt je op wat je in je buik hebt en maak er wat leuks van met je gezin!
Kortom: kappen met appen. Zet het uit je hoofd. Richt je op wat je in je buik hebt en maak er wat leuks van met je gezin!
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
woensdag 5 juni 2019 om 20:55
Heb je die man weleens in het echt gezien? Het gevaar met verliefd worden op iemand die je alleen kent via de app, is dat je fantasie op hol kan slaan en er een veel mooier beeld van diegene wordt gemaakt dan hij in werkelijkheid is. Dat kan tevens ook als je hem wel in het echt hebt gezien, maar al heel lang alleen via de app spreekt.