1e date en hij wil weinig moeite doen?
zondag 9 juni 2019 om 14:03
Hoi ,
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper

zondag 9 juni 2019 om 14:06
Dit. En als je het te ver vindt, dan stel je een andere plaats voor.gizzmo-returns schreef: ↑09-06-2019 14:05Ja, ik vind zijn voorstel heel normaal.
Je bent geen prinsesje he?

zondag 9 juni 2019 om 14:08

zondag 9 juni 2019 om 14:09
roos2019 schreef: ↑09-06-2019 14:08Hoezo prinsesje? Hij nodigt mij toch uit ?
Ik vind het veelzeggend over hoe zijn persoonlijkheid is. Hij vroeg ook gelijk of ik een rijbewijs heb, nou ik ben niet van plan elke keer die richting op te gaan mocht het klikken. Ik val op een man die zich als een gentleman gedraagt
Ja, dan ga je naar iemand toe als je een uitnodiging krijgt.

zondag 9 juni 2019 om 14:10
Maar waarom hier de vraag stellen als jouw mening hierover duidelijk is?roos2019 schreef: ↑09-06-2019 14:08Hoezo prinsesje? Hij nodigt mij toch uit ?
Ik vind het veelzeggend over hoe zijn persoonlijkheid is. Hij vroeg ook gelijk of ik een rijbewijs heb, nou ik ben niet van plan elke keer die richting op te gaan mocht het klikken. Ik val op een man die zich als een gentleman gedraagt
Blijkbaar zien wij het allemaal anders

zondag 9 juni 2019 om 14:10
Of je spreekt helemaal niet met hem af... en vraagt de buurman op de hoek met bierbuik en hazentanden of die een keer op date met je wil.pamelacourson schreef: ↑09-06-2019 14:06Dit. En als je het te ver vindt, dan stel je een andere plaats voor.
Ook nog een optie.
Overigens Den Haag ligt niet in Afghanistan hoor TO...

zondag 9 juni 2019 om 14:11
Nou simpel toch? Dan ga je niet en zet je in je profiel dat je een man in Amsterdam zoekt. Klaar.roos2019 schreef: ↑09-06-2019 14:08Hoezo prinsesje? Hij nodigt mij toch uit ?
zondag 9 juni 2019 om 14:12
Ik zoek geen man in Amsterdam. Ik zoek een man die begrijpt dat als je eerste keer afspreekt het attent is om naar de stad van de vrouw te gaan.Coconuts12 schreef: ↑09-06-2019 14:11Nou simpel toch? Dan ga je niet en zet je in je profiel dat je een man in Amsterdam zoekt. Klaar.

zondag 9 juni 2019 om 14:12
Jeetje, wat lijk je mij een moeilijk mens. En er nu al vanuit gaat dat je elke keer naar hem toe moet... relax een beetje. Anders zeg je die date lekker af, bespaart hem ook een hoop tijd en teleurstelling als hij door krijgt hoe je bent.roos2019 schreef: ↑09-06-2019 14:08Hoezo prinsesje? Hij nodigt mij toch uit ?