Married at first sight 2019

dinsdag 2 april 2019 om 20:43
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd

dinsdag 4 juni 2019 om 08:35
Haha ja ik denk dat Pascal geen enkele tegengas kan bieden. Hij spurt zelfs super enthousiast voor je uitMadeliefjees schreef: ↑03-06-2019 23:47Ik krijg de rillingen van Pascal. Kan ik zo niet tegen, een man die konstant aan je zit, en alles wat je doet geweldig vind. Ieks.
Nick en Maxime, leuke vrienden, maar dat huwelijk gaat niet werken.

Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

dinsdag 4 juni 2019 om 12:54
Inderdaad. Ze had zichzelf eerst beter moeten bekijken in de spiegel,dan was ze misschien nu nog getrouwd.winkelfanaat schreef: ↑03-06-2019 08:10Ik denk dat als je tegen je ‘man’ zegt dat je gezicht betrekt zodra de trouwdeuren open gingen het niet echt hard to get valt te noemen. Dat is gewoon keihard afwijzen op iemands uiterlijk.
dinsdag 4 juni 2019 om 21:57
Kan toch zijn dat Ronald wakker is geschut over wat Monique tegen hem zei? Iets over puntje van je kruin en topje van je teen?Promethium schreef: ↑03-06-2019 17:22Ik vond eerst vooral Monique niet leuk, maar zij heeft inmiddels ingezien dat ze niet goed heeft gehandeld en daar ook echt excuses voor gemaakt. Maar ik vind Ronald nu echt tegenvallen. Natuurlijk was het gedrag van Monique niet leuk, maar daarna hebben ze samen leuke dagen gehad, dat zei hij ook. Ik snap dat samenwonen wat veel is, maar samen eten, zonder camera's erbij - wat het voorstel was - was echt niet onredelijk.
Of moet hij haar nu verplicht aantrekkelijk vinden in dat playsuitje wat 2 maten te klein was?
dinsdag 4 juni 2019 om 22:15
Nee, maar dat hij met haar aan het zoenen enzo is geweest na dat incident en hij dus al klaar met haar was is echt not done. Beetje viespeuken terwijl hij haar niet wil. Gewoon waarschijnlijk proberen om zijn gerimpelde zakje leeg te schudden om verder niks met haar te willen.winkelfanaat schreef: ↑04-06-2019 21:57Kan toch zijn dat Ronald wakker is geschut over wat Monique tegen hem zei? Iets over puntje van je kruin en topje van je teen?
Of moet hij haar nu verplicht aantrekkelijk vinden in dat playsuitje wat 2 maten te klein was?
dinsdag 4 juni 2019 om 22:22
Die snap ik inderdaad ook niet helemaal. Misschien dat er toen nog wel een sprankje hoop was? Maar zat er stekels op haar tong? We weten het niet. Blijft gissen allemaal.Sue-Heck schreef: ↑04-06-2019 22:15Nee, maar dat hij met haar aan het zoenen enzo is geweest na dat incident en hij dus al klaar met haar was is echt not done. Beetje viespeuken terwijl hij haar niet wil. Gewoon waarschijnlijk proberen om zijn gerimpelde zakje leeg te schudden om verder niks met haar te willen.
woensdag 5 juni 2019 om 09:13
It takes two to tango.Sue-Heck schreef: ↑04-06-2019 22:15Nee, maar dat hij met haar aan het zoenen enzo is geweest na dat incident en hij dus al klaar met haar was is echt not done. Beetje viespeuken terwijl hij haar niet wil. Gewoon waarschijnlijk proberen om zijn gerimpelde zakje leeg te schudden om verder niks met haar te willen.
We used to be friends...

zaterdag 8 juni 2019 om 11:06
In het AD van de woonplaats van Monique staat een interview met haar.
Daarbij weer een foto van haar in een of ander flutjurkje met enorme blote knieën eronderuit.
Mens, kleed je eens naar je leeftijd en figuur!
En ze is nog steeds op zoek naar een partner.
Daarbij weer een foto van haar in een of ander flutjurkje met enorme blote knieën eronderuit.
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 08-06-2019 11:08
Reden: foutje
Reden: foutje
3.33% gewijzigd

zaterdag 8 juni 2019 om 11:30
Welke editie van het AD?Beter.Laat schreef: ↑08-06-2019 11:06In het AD van de woonplaats van Monique staat een interview met haar.
zaterdag 8 juni 2019 om 11:33
Heb je een link?Beter.Laat schreef: ↑08-06-2019 11:06In het AD van de woonplaats van Monique staat een interview met haar.

zaterdag 8 juni 2019 om 12:03
Het is de regio Gouda, maar je kunt het alleen lezen als je abonnee bent, het is een 'premium' artikel.
In de krant zelf staat de foto met knieën, op de website zonder knieën.....
Kopieren van de tekst lukt mij ook niet, want ik zit niet op mijn eigen laptop... sorry.
Er staat eigenlijk geen nieuws in, ze heeft spijt van haar harde en te snelle afwijzing. Ze 'blijft zoeken naar de ideale man'.
In de krant zelf staat de foto met knieën, op de website zonder knieën.....
Kopieren van de tekst lukt mij ook niet, want ik zit niet op mijn eigen laptop... sorry.
Er staat eigenlijk geen nieuws in, ze heeft spijt van haar harde en te snelle afwijzing. Ze 'blijft zoeken naar de ideale man'.

zaterdag 8 juni 2019 om 14:08
Monique heeft spijt na Married at First Sight: ‘Huwelijk liep in recordtijd op de klippen’
De Goudse Monique de Haas (60) was zonder twijfel de meest spraakmakende deelnemer aan deze editie van Married at First Sight. ,,Ronald en ik pasten niet goed bij elkaar, maar ik heb er spijt van dat ik hem zo snel afwees.’’
De finale van het veelbekeken RTL-televisieprogramma Married at First Sight is zondag, maar van de Goudse Monique de Haas en de aan haar gekoppelde Ronald is al bekend dat hun huwelijk is mislukt. Na drie maanden zetten zij er een punt achter.
Monique blikt in haar woning in de binnenstad met gemengde gevoelens terug op het avontuur. ,,Ik zei te snel tegen Ronald dat ik hem niet zag zitten. Later heb ik hem daar overigens mijn excuses voor aangeboden. Maar ik ben geschrokken hoeveel bagger ik op social media als Twitter over mij kreeg uitgestort.’’
Waarom deed je mee aan Married at First Sight, waarbij je de toekomstige echtgenoot pas op de trouwdag voor de allereerste keer ziet?
,,Ik wil na een scheiding graag weer een relatie, maar dates liepen keer op keer op een teleurstelling uit. Veel mannen waren maar uit op één ding: seks. Bij het programma Married at First Sight bekijken deskundigen op het gebied van relaties en psychologie welke kandidaten een goede match kunnen zijn. Zo hoopte ik de ware jakob tegen te komen. Het is superspannend om het op deze manier te doen en ik had goede hoop zo mijn droomprins te ontmoeten. Helaas liep het allemaal anders.’’
Wat voelde je toen je Ronald voor het eerst zag, op de dag dat je met hem trouwde?
,,Vooraf was verteld dat wij van alle koppels de grootste kans van slagen hadden op een goed huwelijk. Het is zo’n leuke man en hij ziet er heel goed uit, werd tegen me gezegd. Mijn verwachtingen waren daardoor heel hooggespannen. Maar toen ik hem ontmoette, viel het me een beetje tegen. Hij bleek ook al snel een heel ander type dan ik.’’
Hoe bedoel je dat?
,,Er waren zeker ook overeenkomsten, zoals een bourgondische instelling en affiniteit met Humanitas. Wat dat betreft begrijp ik de keuze van de deskundigen wel. Maar Ronald is heel rustig en gesloten en ik ben juist uitbundig en een flapuit. Dat kan bij sommigen misschien goed werken, bij ons absoluut niet.’’
Je spontaniteit bracht je overigens al snel in de problemen tijdens jullie huwelijksreis op Mallorca.
Ik vind mezelf niet goed uit de verf komen in het televisieprogramma. Door de camera’s voelde ik me gespannen en lijkt het of ik vaak boos kijk
Monique de Haas (60)
,,Dat klopt. Ik zei de eerste dag al tegen Ronald dat ik geen gevoelens voor hem
en dat hij geen geschikte man voor me was.
Ik had moeten zeggen dat ik nú nog niets voor hem voelde. Dat was overigens niet zo vreemd, omdat we elkaar nog maar net kenden. Ronald was door mijn uitlatingen gekwetst en dat begreep ik ook wel. Ik heb er ’s nachts op Mallorca echt wakker van gelegen en ik baalde van mezelf. Te vaak zeg ik iets en denk ik pas later: was dat wel zo verstandig? Maar dan is het kwaad al geschied. Als je het zo bekijkt, is dit televisie-programma wel weer een les voor me geweest.
Ik vind mezelf niet goed uit de verf komen in het televisieprogramma. Door de camera’s voelde ik me gespannen en lijkt het of ik vaak boos kijk
Later tijdens de huwelijksreis op het Spaanse eiland ging je Ronald steeds meer waarderen en wilde je de relatie met hem toch nog een kans geven. Maar toen was het Ronald die de deur dichtdeed.
,,Het is aan de ene kant heel jammer dat het zo gelopen is. Soms denk ik: zou het anders zijn gegaan als ik in eerste instantie niet zo bot was overgekomen? Maar ik vermoed dat het ook dan op een teleurstelling was uitgelopen. We hebben een heel ander gevoel voor humor en ik heb meer tegengas nodig in een relatie.’’
Married at First Sight is de afgelopen weken op televisie uitgezonden en elke aflevering trok meer dan een miljoen kijkers. Morgen is de finale. Hoe kijk je terug op je deelname?
,,Ik vind mezelf niet goed uit de verf komen in het televisieprogramma. Door de camera’s voelde ik me gespannen en lijkt het of ik vaak boos kijk. Maar zo ben ik helemaal niet. En ik heb ook echt heel leuke dingen tegen Ronald gezegd, maar dat kwam in mijn visie te weinig aan bod op televisie. Verder ben ik nogal geschrokken van de bagger die ik met name op Twitter over me heen kreeg. Er deugde niets van me, ik was een bitch, een stom mens... Gelukkig heb ik een dikke huid, maar leuk is het natuurlijk zeker niet.’’
Heb je in je woonplaats Gouda nog veel reacties gekregen op je deelname?
,,Zeker, ik ben op straat en in winkels diverse keren aangesproken. Het gekke is dat ik in de stad wel vaak positieve opmerkingen krijg. Maar toch ook: ‘Je bent goudeerlijk, maar je had misschien toch niet zo snel tegen Ronald moeten zeggen dat...’ Jaja, ik weet het.’’
Hoe nu verder?
,,Ik wil nog steeds graag een relatie. Met Married at First Sight is het niet gelukt, maar hopelijk kom ik via een andere weg nog eens de ideale man tegen.’’
De Goudse Monique de Haas (60) was zonder twijfel de meest spraakmakende deelnemer aan deze editie van Married at First Sight. ,,Ronald en ik pasten niet goed bij elkaar, maar ik heb er spijt van dat ik hem zo snel afwees.’’
De finale van het veelbekeken RTL-televisieprogramma Married at First Sight is zondag, maar van de Goudse Monique de Haas en de aan haar gekoppelde Ronald is al bekend dat hun huwelijk is mislukt. Na drie maanden zetten zij er een punt achter.
Monique blikt in haar woning in de binnenstad met gemengde gevoelens terug op het avontuur. ,,Ik zei te snel tegen Ronald dat ik hem niet zag zitten. Later heb ik hem daar overigens mijn excuses voor aangeboden. Maar ik ben geschrokken hoeveel bagger ik op social media als Twitter over mij kreeg uitgestort.’’
Waarom deed je mee aan Married at First Sight, waarbij je de toekomstige echtgenoot pas op de trouwdag voor de allereerste keer ziet?
,,Ik wil na een scheiding graag weer een relatie, maar dates liepen keer op keer op een teleurstelling uit. Veel mannen waren maar uit op één ding: seks. Bij het programma Married at First Sight bekijken deskundigen op het gebied van relaties en psychologie welke kandidaten een goede match kunnen zijn. Zo hoopte ik de ware jakob tegen te komen. Het is superspannend om het op deze manier te doen en ik had goede hoop zo mijn droomprins te ontmoeten. Helaas liep het allemaal anders.’’
Wat voelde je toen je Ronald voor het eerst zag, op de dag dat je met hem trouwde?
,,Vooraf was verteld dat wij van alle koppels de grootste kans van slagen hadden op een goed huwelijk. Het is zo’n leuke man en hij ziet er heel goed uit, werd tegen me gezegd. Mijn verwachtingen waren daardoor heel hooggespannen. Maar toen ik hem ontmoette, viel het me een beetje tegen. Hij bleek ook al snel een heel ander type dan ik.’’
Hoe bedoel je dat?
,,Er waren zeker ook overeenkomsten, zoals een bourgondische instelling en affiniteit met Humanitas. Wat dat betreft begrijp ik de keuze van de deskundigen wel. Maar Ronald is heel rustig en gesloten en ik ben juist uitbundig en een flapuit. Dat kan bij sommigen misschien goed werken, bij ons absoluut niet.’’
Je spontaniteit bracht je overigens al snel in de problemen tijdens jullie huwelijksreis op Mallorca.
Monique de Haas (60)
,,Dat klopt. Ik zei de eerste dag al tegen Ronald dat ik geen gevoelens voor hem
en dat hij geen geschikte man voor me was.
Ik had moeten zeggen dat ik nú nog niets voor hem voelde. Dat was overigens niet zo vreemd, omdat we elkaar nog maar net kenden. Ronald was door mijn uitlatingen gekwetst en dat begreep ik ook wel. Ik heb er ’s nachts op Mallorca echt wakker van gelegen en ik baalde van mezelf. Te vaak zeg ik iets en denk ik pas later: was dat wel zo verstandig? Maar dan is het kwaad al geschied. Als je het zo bekijkt, is dit televisie-programma wel weer een les voor me geweest.
Later tijdens de huwelijksreis op het Spaanse eiland ging je Ronald steeds meer waarderen en wilde je de relatie met hem toch nog een kans geven. Maar toen was het Ronald die de deur dichtdeed.
,,Het is aan de ene kant heel jammer dat het zo gelopen is. Soms denk ik: zou het anders zijn gegaan als ik in eerste instantie niet zo bot was overgekomen? Maar ik vermoed dat het ook dan op een teleurstelling was uitgelopen. We hebben een heel ander gevoel voor humor en ik heb meer tegengas nodig in een relatie.’’
Married at First Sight is de afgelopen weken op televisie uitgezonden en elke aflevering trok meer dan een miljoen kijkers. Morgen is de finale. Hoe kijk je terug op je deelname?
,,Ik vind mezelf niet goed uit de verf komen in het televisieprogramma. Door de camera’s voelde ik me gespannen en lijkt het of ik vaak boos kijk. Maar zo ben ik helemaal niet. En ik heb ook echt heel leuke dingen tegen Ronald gezegd, maar dat kwam in mijn visie te weinig aan bod op televisie. Verder ben ik nogal geschrokken van de bagger die ik met name op Twitter over me heen kreeg. Er deugde niets van me, ik was een bitch, een stom mens... Gelukkig heb ik een dikke huid, maar leuk is het natuurlijk zeker niet.’’
Heb je in je woonplaats Gouda nog veel reacties gekregen op je deelname?
,,Zeker, ik ben op straat en in winkels diverse keren aangesproken. Het gekke is dat ik in de stad wel vaak positieve opmerkingen krijg. Maar toch ook: ‘Je bent goudeerlijk, maar je had misschien toch niet zo snel tegen Ronald moeten zeggen dat...’ Jaja, ik weet het.’’
Hoe nu verder?
,,Ik wil nog steeds graag een relatie. Met Married at First Sight is het niet gelukt, maar hopelijk kom ik via een andere weg nog eens de ideale man tegen.’’
zaterdag 8 juni 2019 om 14:32
Dank je

zondag 9 juni 2019 om 11:02
Ze zien er beide niet uit, hij lijkt wel 75, ook in gedrag, saaie meningsloze man.
Speelpakje was verschrikkelijk, maar dat je knieeen ziet in een jurkje vibd ik niet zo erg. Tis niet als je 60 bent je ineens alleen lange bloementjesjurken mag dragen.
zondag 9 juni 2019 om 16:16
Dat vond ik ook niet zo’n smakelijk schouwspel

zondag 9 juni 2019 om 16:27