Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nu aan het kijken dus lees straks terug. Ik vind Monique en Ronald tenenkrommend. Hij heeft nu een plaat voor zijn hoofd en zij loopt te hard achter hem aan nu.
Nick en Maxime vind ik nog altijd niks. Was niks, is niks en wordt nooit wat!
Pascal is tooooo much :| maar hij zal het vast lief bedoelen.
De rest moet nog in beeld komen. Straks meer
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Mirjam moet eigenlijk even streng zijn tegen Pascal.
Vent, normaal doen! Chill! Even wat minder aanraken graag
Volgens mij zitten Pascal en Mirjam teveel op een roze wolk, heel erg bezig met het leuk hebben, romantisch hebben en totaal niets over elkaar leren kennen.

Volgens mij gaan die in het echte leven een ontzettende kater krijgen.
margriet12345 schreef:
03-06-2019 08:50
Wil het toch even opnemen voor Monique! Eigenlijk heb ik haar helemaal niks onaardigs horen zeggen of doen tegen Ronald. Ze was heel eerlijk, dat wel, maar ze zei niet: ik vind je lelijk, ik vind je onaantrekkelijk, ik vind je een sul, helemaal niets van dat alles!! Ze vertelde hem wel open en eerlijk dat ze geen seksuele aantrekkingskracht voelde. Niets onaardigs aan. Ook daarna bleef ze vriendelijk en respectvol, zette er geen streep onder, bleef leuke dingen samen ondernemen, bleef in gesprek...
Ronald daarentegen vond ik wel degelijk zeer onaardige dingen OVER Moniek zeggen, en zeer onrespectvol naar haar toe!
Ik begrijp kortom niet zoveel van dat Moniek-afbranden. Helemaal niets eigenlijk...
Ik vermoed dat er door haar wel meer is gezegd dan dat er uitgezonden is. Ik vind het ook heel raar dat ze verwachtte dat hij contact met haar op zou nemen en zij daardoor gewoon op haar handen kon gaan zitten. Wel goed van Peter dat hij haar uitdaagt zelf contact op te nemen. Ik begrijp Ronald wel dat hij de boot afhoudt.
Mirjam genoot vooral van Wenen, niet zozeer van hem. Dit zei ze zelf. Hij vroeg nog of ze ook van zijn gezelschap genoot omdat ze daar niks over zei..slecht teken
Ik vind het heel gek dat Monique en Ronald niet zijn gaan samenwonen. Aan het begin van het programma werd heel duidelijk gezegd dat dat dit jaar écht verplicht is, dat werd ook aan alle deelnemers gevraagd. En nu lijken ze heel gemakkelijk te hebben besloten dat ze niet gaan samenwonen?
Promethium schreef:
03-06-2019 09:28
Ik vind het heel gek dat Monique en Ronald niet zijn gaan samenwonen. Aan het begin van het programma werd heel duidelijk gezegd dat dat dit jaar écht verplicht is, dat werd ook aan alle deelnemers gevraagd. En nu lijken ze heel gemakkelijk te hebben besloten dat ze niet gaan samenwonen?
Dat verbaast mij ook ja
Joost is lief :flirting:
Als 1 partij de ander zelfs niet voor een vriendschap ziet zitten wordt dat heel vervelend. Ik snap het wel. Dit verplichten zou ik moreel niet vinden kunnen
Promethium schreef:
Nou idd, zit het me hier ook al af te vragen.
Volgend seizoen ga je nu ook mensen krijgen die weigeren en ben je terug bij af
Julus schreef:
03-06-2019 09:31
Als 1 partij de ander zelfs niet voor een vriendschap ziet zitten wordt dat heel vervelend. Ik snap het wel. Dit verplichten zou ik moreel niet vinden kunnen
Dit hebben ze vanaf dag 1 kenbaar gemaakt en als voorwaarde gesteld. Genoeg tijd gehad om te weigeren
Sue-Heck schreef:
03-06-2019 09:30
Joost is lief :flirting:
Ik zou echt wel op Joost kunnen vallen, maar dat had ik al meteen toen hij de eerste keer in beeld kwam.
lise1985 schreef:
03-06-2019 09:33
Ik zou echt wel op Joost kunnen vallen, maar dat had ik al meteen toen hij de eerste keer in beeld kwam.
Eens! Maar ik denk dat ik een te sterke persoonlijkheid zou hebben voor hem, dus zou niks worden. Ik heb tegengas nodig en ik denk dat hij daar te lief en meegaand voor is
Sue-Heck schreef:
03-06-2019 09:35
Eens! Maar ik denk dat ik een te sterke persoonlijkheid zou hebben voor hem, dus zou niks worden. Ik heb tegengas nodig en ik denk dat hij daar te lief en meegaand voor is
Die vrienden die hem op gingen halen op Schiphol zeiden juist dat hij echt tegengas kan geven. En eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel. Maar hij zal dat niet meteen zo laten zien.
Ik vind peter en Paul heel verstandig. Die geef ik nog de grootste kans.
Joost en milly schrijf ik ook nog niet af.
De rest wordt niks
Sue-Heck schreef:
03-06-2019 09:40
Ik vind peter en Paul heel verstandig. Die geef ik nog de grootste kans.
Joost en milly schrijf ik ook nog niet af.
De rest wordt niks
Ik denk inderdaad ook dat Joost en Milly en Peter en Paul de meeste kans maken.
Wel een teasertje voor volgende week!
Promethium schreef:
Sowieso stelde dat samenwonen weinig voor volgens mij, paar nachten ofzo. Net als de huwelijksreizen van 4 dagen.
threebee schreef:
03-06-2019 10:20
Sowieso stelde dat samenwonen weinig voor volgens mij, paar nachten ofzo. Net als de huwelijksreizen van 4 dagen.
Alles duurt al met al volgens mij idd amper 2 weken
threebee schreef:
03-06-2019 10:20
Volgens mij is dat samenwonen voor een groot gedeelte buiten de camera's om gedaan en hield dat dus wel meer in dan een paar nachtjes.
winkelfanaat schreef:
03-06-2019 08:10
Ik denk dat als je tegen je ‘man’ zegt dat je gezicht betrekt zodra de trouwdeuren open gingen het niet echt hard to get valt te noemen. Dat is gewoon keihard afwijzen op iemands uiterlijk.
Ja, tuurlijk, maar ik denk dat zij in haar hoofd echt dacht dat zij degene was die mocht kiezen. Daarom dacht ze ook dat ze het kon maken om zo'n rotopmerking te maken, omdat het écht niet bij haar opgekomen was dat hij ook iets van haar zou vinden. Ze had een beetje de houding dat hij al lang blij mocht zijn dat zo'n catch als zij tijd aan hem besteedde, en dat zij nu op haar gemakje zou gaan beoordelen of hij wel leuk genoeg voor haar was. Dat hij ook een mening over haar zou hebben leek echt als een donderslag bij heldere hemel te komen, ze was helemaal van haar apropos.
Ronald heeft ook het verkeerde signaal afgegeven nadat het gezelliger ging, hij had haar toen ook niet moeten kussen, beetje tegenstrijdig met zijn starrige houding later.
marjorette schreef:
03-06-2019 14:06
Ronald heeft ook het verkeerde signaal afgegeven nadat het gezelliger ging, hij had haar toen ook niet moeten kussen, beetje tegenstrijdig met zijn starrige houding later.
Nou dit dus! Monique is misschien niet zo’n tactische flapuit maar Ronald vind ik na zijn zoenactie wraakzuchtig.
Ik heb hem opgezocht met Google en dan blijkt de beste man ook niet zo’n geweldige “catch”. Ik hoop voor Monique dat het huwelijk zakelijk door die notaris goed is geregeld!

Zijn faillissement is vorig jaar uitgesproken bij gebrek aan baten....
:facepalm:
bloemnon wijzigde dit bericht op 03-06-2019 15:14
7.14% gewijzigd
marjorette schreef:
03-06-2019 14:06
Ja, sjiek is het niet, maar wie weet hoe lang die vent al droog staat?
Wat een lieverd die Joost, vind de door hem gemaakte foto`s toch wel een teken dat hij Milly meer dan leuk vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven