Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
SuperflySister schreef:
03-06-2019 11:05
Ja, tuurlijk, maar ik denk dat zij in haar hoofd echt dacht dat zij degene was die mocht kiezen. Daarom dacht ze ook dat ze het kon maken om zo'n rotopmerking te maken, omdat het écht niet bij haar opgekomen was dat hij ook iets van haar zou vinden. Ze had een beetje de houding dat hij al lang blij mocht zijn dat zo'n catch als zij tijd aan hem besteedde, en dat zij nu op haar gemakje zou gaan beoordelen of hij wel leuk genoeg voor haar was. Dat hij ook een mening over haar zou hebben leek echt als een donderslag bij heldere hemel te komen, ze was helemaal van haar apropos.
Denk ik ook en ik geloof niet dat zij hem echt graag wilde. Maar haar ego..auw.
Julus schreef:
03-06-2019 14:55
Denk ik ook en ik geloof niet dat zij hem echt graag wilde. Maar haar ego..auw.
Precies, ze vond hem heus niet opeens wel aantrekkelijk. Ja, omdat hij haar niet wilde was hij ineens in de categorie "out of her league" gekomen en dus wilde ze hem weer voor zich winnen. Ik geef je op een briefje dat als hij van mening was veranderd en haar toch een kans had gegeven, dat ze binnen no time weer alleen maar van alles op hem aan te merken zou hebben. Het was haar gedeukte ego dat interesse had, inderdaad.
Monique heeft een totaal verkeerd beeld van zichzelf. Ze vindt zichzelf vlgs mij geweldig, sexy etc., maar heeft totaal geen idee dat ze vrij dominant en betweterig overkomt, althans op mij ;-)
Alle reacties Link kopieren
SuperflySister schreef:
03-06-2019 15:11
Precies, ze vond hem heus niet opeens wel aantrekkelijk. Ja, omdat hij haar niet wilde was hij ineens in de categorie "out of her league" gekomen en dus wilde ze hem weer voor zich winnen. Ik geef je op een briefje dat als hij van mening was veranderd en haar toch een kans had gegeven, dat ze binnen no time weer alleen maar van alles op hem aan te merken zou hebben. Het was haar gedeukte ego dat interesse had, inderdaad.
Ik heb eerder de indruk dat Ronald’s gedeukte imago gerevancheerd moest worden.
Mwah, ik vind dat Monique juist eerlijk was en Ronald een soort van wraakactie nam, en overgedreven gekwetst reageerde, nadat hij wel nog even flink had zitten kussen.
Tussen Joost en Milly is het nog steeds erg voorzichtig en afstandelijk. Een vriend(in) geef je op Schiphol toch gewoon een knuffel en kus maar zelfs dat zat er niet in toen ze na de huwelijksreis apart naar huis gingen.

Maar ik hoop dat het wat wordt, ook al vind ik hem een natte wind en haar onsympathiek. Ik gun het ze van harte.
marjorette schreef:
03-06-2019 15:19
Mwah, ik vind dat Monique juist eerlijk was en Ronald een soort van wraakactie nam, en overgedreven gekwetst reageerde, nadat hij wel nog even flink had zitten kussen.
Zichzelf neerzettend als “financieel adviseur”. Als je hem opzoekt via Google kom je uit bij zijn faillissement vorig jaar. Van een of ander beveiligingsbedrijf.
marjorette schreef:
03-06-2019 15:19
Daar was Monique toch ook bij? Van haar vind ik het eigenlijk een stuk vreemder. Je vindt de man zo onaantrekkelijk dat je dat op de eerste avond al aan hem moet melden, dat je gezicht betrok toen je zag hoe onaantrekkelijk hij was en dat je geen enkele seksuele klik voelt, maar vervolgens ga je met hem zoenen en erover zwijmelen als een bakvis en naast de telefoon zitten wachten op een berichtje. Come on...
Bloemnon schreef:
03-06-2019 15:22
Zichzelf neerzettend als “financieel adviseur”. Als je hem opzoekt via Google kom je uit bij zijn faillissement vorig jaar. Van een of ander beveiligingsbedrijf.

Denk dat ze blij mag zijn dat het niks is geworden, vreselijk mannetje
En dan die vreselijke Steef. Die een stuk dominanter is dan Ronald. Nee, ze zou daar niet gelukkiger van zijn geworden
SuperflySister schreef:
03-06-2019 15:26
Daar was Monique toch ook bij? Van haar vind ik het eigenlijk een stuk vreemder. Je vindt de man zo onaantrekkelijk dat je dat op de eerste avond al aan hem moet melden, dat je gezicht betrok toen je zag hoe onaantrekkelijk hij was en dat je geen enkele seksuele klik voelt, maar vervolgens ga je met hem zoenen en erover zwijmelen als een bakvis en naast de telefoon zitten wachten op een berichtje. Come on...
Het overkomt meer mensen dat ze iemand in eerste instantie niks vinden maar later toch de leuke kant zien, en daar dan op terug komen.

Alleen zie ik geen leuke kant aan Ronald, zo saai en snel gepikeerd, en inderdaad erg onaantrekkelijk.
marjorette schreef:
03-06-2019 15:35
Het overkomt meer mensen dat ze iemand in eerste instantie niks vinden maar later toch de leuke kant zien, en daar dan op terug komen.

Alleen zie ik geen leuke kant aan Ronald, zo saai en snel gepikeerd, en inderdaad erg onaantrekkelijk.
ik zie ook geen leuke kant aan Ronald, maar ook niet aan Monique.
Het levert wel discussie op dus missie geslaagd
Ik vond eerst vooral Monique niet leuk, maar zij heeft inmiddels ingezien dat ze niet goed heeft gehandeld en daar ook echt excuses voor gemaakt. Maar ik vind Ronald nu echt tegenvallen. Natuurlijk was het gedrag van Monique niet leuk, maar daarna hebben ze samen leuke dagen gehad, dat zei hij ook. Ik snap dat samenwonen wat veel is, maar samen eten, zonder camera's erbij - wat het voorstel was - was echt niet onredelijk.
marjorette schreef:
03-06-2019 15:35

Eens met dat het meer mensen overkomt maar hoe je dan reageert zegt wel veel over iemand. Zeker als je aan dit programma mee doet dan moet je niet zo snel oordelen.
SuperflySister schreef:
03-06-2019 14:38
Ja, sjiek is het niet, maar wie weet hoe lang die vent al droog staat?
Nu moet ik gelijk weer aan die opmerking van zijn vriend denken :facepalm:
Bloemnon schreef:
03-06-2019 15:15
Ik heb eerder de indruk dat Ronald’s gedeukte imago gerevancheerd moest worden.
Mee eens
Merel7 schreef:
03-06-2019 17:55
Nu moet ik gelijk weer aan die opmerking van zijn vriend denken :facepalm:
Echt simpel en simpeler, die twee (Ronald en die vriend).
^^ Dumb & Dumber...
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
03-06-2019 20:14
^^ Dumb & Dumber...
Dat bedoel ik..
Miskotto schreef:
02-06-2019 20:20
Maxime met haar waarschuwing, geniet er nog maar even van, heel aanvallend.
Ach en Pascal is zoooo blij met Mirjam, ik hoop echt dat het wat word.
Pascal is zooooooo blij met íedere vrouw... als hier een Gerda gestaan had met donker haar en een bril had hij haar net zo geweldig gevonden.

Oh my wat is die man een kwispelend hondje.
Ik zou er compleet gek van worden.

Ook tijdens die Weense wals tegen Mirjam: "Ik zie jou genieten! Dat vind ik leuk"
Pffff man hou eens op.....alsof ze een soort godin is of zo.
Ik zou gillend wegrennen....mannen die zich zó over je heen storten en zich helemaal aan jou vastklampen vind ik zo'n beetje het meest onaantrekkelijke wat er is :-(

Hij herinnert me aan een ex.....daar kon ik dus ook niet zo goed tegen :-D
Zojuist de laatste aflevering gekeken via videoland. Toch altijd spannend of ze getrouwd willen blijven of niet.
Wat ik denk:

Maxime & Nick: scheiden. Teveel irritaties nu al
Monique & Ronald: overbodig te zeggen, maar toch: scheiden
Milly & Joost: ik denk dat die getrouwd blijven. Ik vind ze goed communiceren. Ook vind ik ze wel leuk samen.
Mirjam & Pascal: scheiden (van haar kant uit). Al zal hij er vast een flink drama van maken :HA: beetje highschoolgirl-drama
peter & Paul ik vind ze vanaf het begin al leuk en denk ook dat die getrouwd blijven. Ook door hun volwassen communicatie.

Peter en Paul dus en Joost en milly blijven getrouwd. Ik vind ze volwassener en serieuzer dan de anderen. Ook al zijn die vaak ouder.
Monique en Ronald vind ik kinderachtig naar elkaar :pukey: beide schuld hierin!
sue-heck wijzigde dit bericht op 03-06-2019 23:57
1.34% gewijzigd
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Ik krijg de rillingen van Pascal. Kan ik zo niet tegen, een man die konstant aan je zit, en alles wat je doet geweldig vind. Ieks.
Nick en Maxime, leuke vrienden, maar dat huwelijk gaat niet werken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Julus schreef:
03-06-2019 09:31
Als 1 partij de ander zelfs niet voor een vriendschap ziet zitten wordt dat heel vervelend. Ik snap het wel. Dit verplichten zou ik moreel niet vinden kunnen
Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven