1e date en hij wil weinig moeite doen?
zondag 9 juni 2019 om 14:03
Hoi ,
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
zondag 9 juni 2019 om 16:31
Dan moet hij daten wanneer hij wel tijd heeft!stouteschoenenenzo schreef: ↑09-06-2019 16:02Klopt en misschien is Den Haag ook wel praktisch voor hem omdat ie anders helemaal niet kon daten op dat tijdstip vanwege andere verplichtingen of vind ie Den Haag gewoon een goede spot omdat ie andere steden niet leuk vind om af te spreken / niet bekend is of weet ik veel wat .
Jij hebt echt een gebrek aan empathie en ik zou al helemaal kriegel van je worden als je alles zo invult voor een ander en iemand al zo beoordeeld en veroordeeld . Jak !

zondag 9 juni 2019 om 16:33

Dan ga je toch NIET met hem daten, probleem opgelost.
(Ik dacht dat ik goed in moeilijk doen was... Ok dat ben ik ook

anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 16:37
42.17% gewijzigd
zondag 9 juni 2019 om 16:36
Ik woon vrij dicht bij Amsterdam.ReginaMills schreef: ↑09-06-2019 16:26Verrassing! Het gaat niet over jou en jouw reisafstand maar die van TO.![]()
Sugar and spice, and everything nice.
zondag 9 juni 2019 om 16:37
Die man mag de hemel op zijn blote knieën danken dat jij van de date hebt afgezien. Ik hoop van harte dat hij nu een lekker pilsje zit te drinken in Den Haag, of op Scheveningen, bittergarnituurtje erbij, en eventueel wat leuk gezelschap: een goede vriend, of misschien zomaar een gezellige dame uit Den Haag. Je zal toch maar op een date zitten met iemand die dergelijke fratsen heeft als jij, en dan maar één gedachte hebben: Hoe kom ik hier zo snel mogelijk vandaan? Moet ik alle drankjes betalen? Met liefde, zolang ik maar weg kan...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Dus?
zondag 9 juni 2019 om 16:39
En wat nou als die man zich juist veiliger voelt in ZIJN omgeving?Kandijsuiker schreef: ↑09-06-2019 16:37Ik vind dat de man naar de vrouw moet komen op de eerste date, puur omdat ik mij veiliger voel om met een onbekende af te spreken in mijn omgeving. Maar ik ben daar ook uniek in.

zondag 9 juni 2019 om 16:39
Waarom dan nog dit topic openen als je een week geleden al het contact wilde afkappen? OMG dacht eerst dat TO een meisje van 16 was, maar blijkt dus een volwassen vrouw te zijn (in leeftijd althans).roos2019 schreef: ↑09-06-2019 14:17Hij werkt in den haag, en den haag is 15 min vanaf Rotterdam. En 45 min rijden voor mij .....hij denkt duidelijk alleen wat handig is voor hem.
Maar ik kap het af, want hij kwam na een week contact ook opeens met dat hij een zoon heeft. Zoiets vertel je gelijk aan het begin lijkt mij
zondag 9 juni 2019 om 16:40
Nogmaals: je zal maar man zijn.Kandijsuiker schreef: ↑09-06-2019 16:37Ik vind dat de man naar de vrouw moet komen op de eerste date, puur omdat ik mij veiliger voel om met een onbekende af te spreken in mijn omgeving. Maar ik ben daar ook uniek in.
zondag 9 juni 2019 om 16:40
Oké, ten eerste was de date in Den Haag, niet in Rotterdam. Ik woon ook dichtbij Amsterdam en Rotterdam is echt maar een uur met de trein.
I told you walking was idiotic.
zondag 9 juni 2019 om 16:42
Kandijsuiker schreef: ↑09-06-2019 16:37Ik vind dat de man naar de vrouw moet komen op de eerste date, puur omdat ik mij veiliger voel om met een onbekende af te spreken in mijn omgeving. Maar ik ben daar ook uniek in.
Jouw problemen staan los van TO en haar onuitstaanbare diva-gedrag.
I told you walking was idiotic.

zondag 9 juni 2019 om 16:43
Jij wil helemaal niets (meer) met hem. Jullie passen overduidelijk niet bij elkaar. Dat is helemaal niet erg, maar hou hem dan niet aan het lijntje. Hoe zou je het zelf vinden als er zo met je werd omgegaan?
Eerlijk gezegd: toen ik dit topic begon, dacht ik dat je net in de 20 was. Ik begrijp inmiddels dat je gescheiden bent en een beginnende tiener hebt. Je bent dus ruim volwassen. Misschien wordt het tijd dat je je zo gaat gedragen.
Sorry hoor maar

Doe me een plezier. Of beter: doe die man een plezier. Ga NIET met hem daten. Ook niet als hij naar de kroeg op de hoek van jouw straat wil komen. Vrouwen verdienen het niet gemanipuleerd of misbruikt te worden, maar mannen evenmin.
zondag 9 juni 2019 om 16:44
Nou, prima, ik snap gewoon niet waarom men op grote afstand date.ReginaMills schreef: ↑09-06-2019 16:40Oké, ten eerste was de date in Den Haag, niet in Rotterdam. Ik woon ook dichtbij Amsterdam en Rotterdam is echt maar een uur met de trein.![]()
Kinderen van een ander zou ik ook niet willen, dat zou mijn afknapper zijn, niet halverwege af willen spreken.
zondag 9 juni 2019 om 16:45
Mag je vinden. Ik ben erg voorzichtig.

zondag 9 juni 2019 om 16:45
Ik heb ineens erg veel zin om iets compleet nutteloos te zeggen en ik ga het nog doen ook:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!
Get a life! Of neem 20 katten of wordt non maar please kap met daten en in ieder geval met topics erover openen want dit wordt vermoeiend.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 16:49
5.84% gewijzigd

zondag 9 juni 2019 om 16:47
Goed van je.
Maar met dit soort uitspraken gaan strooien slaat nergens op. Heel veel mensen hebben veel meegemaakt.