1e date en hij wil weinig moeite doen?

09-06-2019 14:03 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,

Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...

Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.

Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?

Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.

Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
En hij weet dat jij moeder bent?
Kandijsuiker schreef:
09-06-2019 16:37
Ik vind dat de man naar de vrouw moet komen op de eerste date, puur omdat ik mij veiliger voel om met een onbekende af te spreken in mijn omgeving. Maar ik ben daar ook uniek in.
Nee hoor, maar dat kun je ook gewoon aangeven of iemand moet het aanvoelen. Die heb je er ook wel tussen. Maar wil je zeker zijn dan vraag je het.
Kandijsuiker schreef:
09-06-2019 16:44
Nou, prima, ik snap gewoon niet waarom men op grote afstand date.

Kinderen van een ander zou ik ook niet willen, dat zou mijn afknapper zijn, niet halverwege af willen spreken.

Maar het gaat niet over jou en jouw eisenlijst. ;)
I told you walking was idiotic.
Ik zeg het niet vaak maar echt: eens met alles wat Pejeka in dit topic heeft gezegd.

Hou die man niet aan het lijntje.
The owls are not what they seem
roos2019 schreef:
09-06-2019 16:31
Dan moet hij daten wanneer hij wel tijd heeft!
Of jij moet pas gaat daten wanneer je ook maar een heel klein beetje moeite voor een ander wilt doen.
Phoebemeaculpa schreef:
09-06-2019 16:45
Ik heb ineens erg veel zin om iets compleet nutteloos te zeggen en ik ga het nog doen ook:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!
Get a life! Of neem 20 katten of wordt non maar please kap met daten en in ieder geval met topics erover openen want dit wordt vermoeiend.
:thumbsup:
roos2019 schreef:
09-06-2019 16:39
Hij wil binnenkort bellen. Als hij mij aan de telefoon gaat overtuigen dat ik naar den haag moet komen ga ik echt lachen ;)
Als die jongen slim is, was dat gewoon een nette manier van afkappen en belt hij je niet. En met een beetje geluk, komt hij in de tussentijd een geweldige vrouw tegen.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 17:00
11.93% gewijzigd
roos2019 schreef:
09-06-2019 14:17

Maar ik kap het af, want hij kwam na een week contact ook opeens met dat hij een zoon heeft. Zoiets vertel je gelijk aan het begin lijkt mij

Wanneer heb jij hem verteld over jouw dochter?
roos2019 schreef:
Hij wil binnenkort bellen. Als hij mij aan de telefoon gaat overtuigen dat ik naar den haag moet komen ga ik echt lachen ;)
Wauw, wat triest.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Kandijsuiker schreef:
09-06-2019 16:44
Nou, prima, ik snap gewoon niet waarom men op grote afstand date.

Kinderen van een ander zou ik ook niet willen, dat zou mijn afknapper zijn, niet halverwege af willen spreken.

Een uur :rofl: Hij zit niet in Alaska.
......... ............... ............ .
Een man die van je houdt zal van alles voor je over hebben. Die reist heel Nederland door voor je. Maar deze man kent jou gewoon nog niet en zoekt een middenweg. Hij heeft heus niet uren nagedacht over zijn antwoord. Zoals jij doet. Hij dacht gewoon ‘den haag, leuke stad, handig voor mij, en dichterbij voor haar.’ Klaar. Elk woordje en elke daad ontleden gaat je niet gelukkig maken TO.. Ik herken het wel een beetje. Angstig worden na hartpijn. Super voorzichtig zijn. Niet dezelfde fouten willen maken. Zorgen dat je op tijd alles door hebt, na een relatie waarbij iemand maar weinig voor je over had. Maar je moet wel realistisch blijven. Zou het wel een beetje zonde vinden als je de date niet laat doorgaan hierom, en ik voorzie ook wel wat toekomstige problemen door dit soort gedrag. Vrouwen met een laag zelfbeeld (inclusief ik hoor, ik val je niet aan) hebben een beetje de neiging onrealistische verwachtingen te krijgen. Een prins op een wit paard te verwachten. Ik vraag me af of zoiets gaande is bij jou. Nouja succes in ieder geval.
Kandijsuiker schreef:
09-06-2019 16:42
Tsja, als hij mijn verleden heeft praten we verder.
Kun je stoppen met het topic over te nemen?
Sjulia schreef:
09-06-2019 17:08
Een man die van je houdt zal van alles voor je over hebben. Die reist heel Nederland door voor je. Maar deze man kent jou gewoon nog niet en zoekt een middenweg. Hij heeft heus niet uren nagedacht over zijn antwoord. Zoals jij doet. Hij dacht gewoon ‘den haag, leuke stad, handig voor mij, en dichterbij voor haar.’ Klaar. Elk woordje en elke daad ontleden gaat je niet gelukkig maken TO.. Ik herken het wel een beetje. Angstig worden na hartpijn. Super voorzichtig zijn. Niet dezelfde fouten willen maken. Zorgen dat je op tijd alles door hebt, na een relatie waarbij iemand maar weinig voor je over had. Maar je moet wel realistisch blijven. Zou het wel een beetje zonde vinden als je de date niet laat doorgaan hierom, en ik voorzie ook wel wat toekomstige problemen door dit soort gedrag. Vrouwen met een laag zelfbeeld (inclusief ik hoor, ik val je niet aan) hebben een beetje de neiging onrealistische verwachtingen te krijgen. Een prins op een wit paard te verwachten. Ik vraag me af of zoiets gaande is bij jou. Nouja succes in ieder geval.
TO lijkt me niet direct een vrouw met een laag zelfbeeld. Integendeel, ze zit nogal hoog te paard...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Santaaa schreef:
09-06-2019 17:11
Kun je stoppen met het topic over te nemen?
:hihi:
pejeka schreef:
09-06-2019 17:11
TO lijkt me niet direct een vrouw met een laag zelfbeeld. Integendeel, ze zit nogal hoog te paard...
Ja ja.. Maar of het ook allemaal echt zo is. Ze heeft over dit ‘probleem’ een heel topic aangemaakt. Vind ik geen teken van een zelfverzekerde houding.
Star² schreef:
09-06-2019 17:04
Een uur :rofl: Hij zit niet in Alaska.
Precies.
Bovendien gaat het hier om TO en TO heeft blijkbaar wel ergens aangegeven dat dat een acceptabele afstand is.
roos2019 schreef:
Waarom heb je hem nog niet verwijderd en geblokkeerd? Echt triest hoe jij hem aan het lijntje gaat houden.
Sjulia schreef:
09-06-2019 17:08
Een man die van je houdt zal van alles voor je over hebben. Die reist heel Nederland door voor je. Maar deze man kent jou gewoon nog niet en zoekt een middenweg. Hij heeft heus niet uren nagedacht over zijn antwoord. Zoals jij doet. Hij dacht gewoon ‘den haag, leuke stad, handig voor mij, en dichterbij voor haar.’ Klaar. Elk woordje en elke daad ontleden gaat je niet gelukkig maken TO.. Ik herken het wel een beetje. Angstig worden na hartpijn. Super voorzichtig zijn. Niet dezelfde fouten willen maken. Zorgen dat je op tijd alles door hebt, na een relatie waarbij iemand maar weinig voor je over had. Maar je moet wel realistisch blijven. Zou het wel een beetje zonde vinden als je de date niet laat doorgaan hierom, en ik voorzie ook wel wat toekomstige problemen door dit soort gedrag. Vrouwen met een laag zelfbeeld (inclusief ik hoor, ik val je niet aan) hebben een beetje de neiging onrealistische verwachtingen te krijgen. Een prins op een wit paard te verwachten. Ik vraag me af of zoiets mogelijk is. Nouja succes in ieder geval.
Goede post.

TO, uit je (aanvallende) reacties blijkt alleen maar dat je niet klaar bent om te daten. Ik heb wat van je vorige topics gelezen. Het aanvallen, het stellen van onrealistische eisen, dit doe je puur uit angst. Zolang je daar niet aan gaat werken, bijvoorbeeld door therapie, zal geen enkele man ooit goed genoeg voor je zijn en zal je altijd beren op de weg zien.

De enige die je in de weg zit, ben jezelf.
Sjulia schreef:
09-06-2019 17:15
Ja ja.. Maar of het ook allemaal echt zo is. Ze heeft over dit ‘probleem’ een heel topic aangemaakt. Vind ik geen teken van een zelfverzekerde houding.
Als dat zo mocht zijn, dan is het aan te raden dat ze eerst haar eigen persoonlijkheid eens gaat aanpakken alvorens te daten met mannen, en daar topics als dit topic over te openen. Therapie lijkt me dan eerder aangewezen dan Tinder...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Sjulia schreef:
09-06-2019 17:15
Idd.
Lijkt eerder overcompensatie als je voor dit soort dingen een topic aanmaakt :roll:
pejeka schreef:
09-06-2019 15:11
Om een gentleman te krijgen, moet je éérst zélf een dame zijn...
Ik ben er behoorlijk van geschrokken maar ben het echt volkomen met je eens!!
Murrmurr schreef:
09-06-2019 14:43
Of de afstand instellen op je eigen straat
Dat zou ik nooit willen dat hij om de hoek woont. En wat blijkt nu net: degene waar ik mee ga daten woont letterlijk 2 straten verderop o_o
Wat nou als het een zeperd is? Hij doet nu ff snel boodschappen in dezelfde winkel waar ik altijd kom. Puur gemakzucht van hem om zo dichtbij te wonen. Bah :( :P
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-06-2019 16:53
Of jij moet pas gaat daten wanneer je ook maar een heel klein beetje moeite voor een ander wilt doen.
Dit TO, en TO copycat alias Kandijsuiker, jullie zeuren.
En als je op de 1e date een kopje koffie gaat drinken om 14 uur smiddags ipv om 01.30 snachts 10 sterke cocktails achterover te kegelen dan hoef je je wat betreft veiligheid niet zo druk te maken.
Hoe moeilijk kan het zijn...
(En als TO nu gaat mauwen dat ze geen koffie lust dan spring ik van blijdschap van mn balkon. *Zet sarcasme knop weer uit*)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 17:32
2.28% gewijzigd
CherokeeRose1977 schreef:
09-06-2019 17:17
Goede post.

TO, uit je (aanvallende) reacties blijkt alleen maar dat je niet klaar bent om te daten. Ik heb wat van je vorige topics gelezen. Het aanvallen, het stellen van onrealistische eisen, dit doe je puur uit angst. Zolang je daar niet aan gaat werken, bijvoorbeeld door therapie, zal geen enkele man ooit goed genoeg voor je zijn en zal je altijd beren op de weg zien.

De enige die je in de weg zit, ben jezelf.
Ik kan niet anders dan me hierbij aansluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven