1e date en hij wil weinig moeite doen?

09-06-2019 14:03 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,

Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...

Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.

Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?

Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.

Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-06-2019 19:17
Reden: quote en reactie verwijderd
97.27% gewijzigd
stouteschoenenenzo schreef:
09-06-2019 18:40
Als ze zich toen ook zo gedroeg dan snap ik wel dat ze verlaten is.
En dit gedrag komt echt niet door laag zelfbeeld hoor , come on. Ze doet gewoon verwend en iedereen is overal de schuldige van en gedraagt zich abnormaal terwijl TS zelf niet helemaal doet haha !
Een laag zelfbeeld kan behoorlijk in de weg staan van een gezonde relatie. Als je niet gelooft dat je de moeite waard bent waarom zou de de ander geloven dat hij dat wel vindt? Het gevolg kan zijn dat iemand zijn partner gaat testen, of de relatie saboteren, (dan weet je in ieder geval waar ik aan toe bent) of men komt (steeds) in relaties die niet gezond zijn, die je brengen wat je denkt dat je verdient. Denk aan foute partners.

Hier een paar voorbeelden van wat er mis kan gaan in je relatie wanneer je een laag zelfbeeld hebt.

JE HEBT TE HOGE EN ONREALISTISCHE VERWACHTINGEN Je hebt een ideaal beeld van en ridder op een paard, die je komt redden. Het kan zijn dat je een vaderfiguur zoekt maar dan ga ik misschien te veel de psychologie kant op, laten we het houden op, je bent onbewust op zoek naar de ideale partner. Nou zoals we allemaal wel weten die bestaat niet, een partner zoeken die een gemis moet helen zal niet werken.
TESTEN VAN JE PARTNER
Houdt hij/zij echt wel van mij? Omdat je het eigenlijk niet kan geloven stel je hem of haar op de proef, steeds weer, want ook al doorstaat je partner de proef, je gelooft het toch niet. Zo ontstaan een neerwaartse spiraal en wanneer de relatie stuk is kun je denken, zie je wel, hij is niet gebleven. Etc etc. Google maar eens. Dit soort problemen komen heel vaak voort uit een laag zelfbeeld.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-06-2019 19:18
97.83% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-06-2019 19:18
Reden: off-topic
98.23% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
09-06-2019 17:50
:rofl: Afstand Pakistan, op zijn minst.
En budget-airliners tellen niet!
Ik geef je een roosje, mijn roosje. De doornen heeft ze zelf al
Murrmurr schreef:
09-06-2019 17:43
Ik zou het niet vertrouwen, die valt alleen maar op je omdat je in dezelfde straat woont. Ik date alleen met mannen uit het buitenland en ik wil dat ze voor de eerste zes dates het vliegtuig pakken. Beetje moeite doen.
Gelukkig iemand die me begrijpt!
Mag best in Europa zijn, zelfs de waddeneilanden zijn bespreekbaar (toch een hoop gedoe met boten enzo) maar zo dichtbij?
Nee, ik wil inzet en doorzettingsvermogen zien.
Incasseringsvermogen ook; dit ivm mijn profielfoto van 20 jaar geleden.

Hij wil eerst een biertje met me gaan drinken in een kroeg op 5 minuten lopen van onze huizen, zeurt niet aan mijn kop dat hij thuis af wil spreken of zelfs maar naar mijn adres, geen intentie om me te stalken blijkbaar :wtf:
Nee, dasnix :nooo:
Murrmurr schreef:
09-06-2019 18:50
Easy-Jet = dumpen. Op het vliegveld, direct na de douane :lol:
Je verwacht dat een Rotterdammer spontaan naar Amsterdam gaat? 😂😂😥
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-06-2019 19:19
99.13% gewijzigd
Murrmurr schreef:
09-06-2019 18:50
Zeker niet.
En op zijn minst buisiness class, kom nou.. :proud:
Julus en Sadbutenzovoort: hahahahaha.. :rofl:
Tijdschriftenverslinder: laat die koekwous toch lekker l*llen...
Kandijsuiker: moven, ga lekker je eigen topic openen en ga je mond spoelen.
Kandijsuiker schreef:
09-06-2019 16:42
Tsja, als hij mijn verleden heeft praten we verder.
Met jouw instelling zou ik nog maar niet gaan daten. Dat wordt niets.
En laat je verleden daar waar het hoort; in het verleden.
Belg007 schreef:
09-06-2019 16:47
Als ie al een kind heeft, dan zal jij dus naar Rotterdam moeten verhuizen als jullie ooit samen willen wonen.

Heb je dat ervoor over?
Indien nee, date afblazen.

Ik zou een opblaaspop of een pluchen beer kopen.
Veel simpeler.
Zijn kind is vrijwel volwassen dus over aantal jaar het huis uit.
Wat is dan het probleem? Je zoekt er graag naar geloof ik?
Julus schreef:
09-06-2019 19:26
Wat is dan het probleem? Je zoekt er graag naar geloof ik?
Er is geen probleem. Ik val gewoon niet op een man die weinig moeite wil doen. Dat kan/ mag toch ?
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:27
Er is geen probleem. Ik val gewoon niet op een man die weinig moeite wil doen. Dat kan/ mag toch ?

Natuurlijk mag dat. Heb je al tegen hem gezegd dat je de date wil afzeggen en dat je geen interesse hebt om verder af te spreken?
Phoebemeaculpa schreef:
09-06-2019 19:09
Zeker niet.
En op zijn minst buisiness class, kom nou.. :proud:
Julus en Sadbutenzovoort: hahahahaha.. :rofl:
Tijdschriftenverslinder: laat die koekwous toch lekker l*llen...
Kandijsuiker: moven, ga lekker je eigen topic openen en ga je mond spoelen.

Mijn quote en reactie zijn al door de mods verwijderd, zie ik
nerdopviva schreef:
09-06-2019 19:29
Natuurlijk mag dat. Heb je al tegen hem gezegd dat je de date wil afzeggen en dat je geen interesse hebt om verder af te spreken?
Nee, ik wil eerst het telefoongesprek afwachten. Ik ben benieuwd hoe hij klinkt en wat hij voorstelt. Na het gesprek beslis ik pas wat ik wil.
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:27
Als er geen probleem was, dan opende je er ook geen topic over.

En over weinig moeite gesproken vind ik dat je hem geen kans meer geeft. Hij heeft aangeboden jouw kant op te komen, maar voor jou hoeft het al niet meer.
SadButTrue999 schreef:
09-06-2019 18:53
Gelukkig iemand die me begrijpt!
Mag best in Europa zijn, zelfs de waddeneilanden zijn bespreekbaar (toch een hoop gedoe met boten enzo) maar zo dichtbij?
Nee, ik wil inzet en doorzettingsvermogen zien.
Incasseringsvermogen ook; dit ivm mijn profielfoto van 20 jaar geleden.

Hij wil eerst een biertje met me gaan drinken in een kroeg op 5 minuten lopen van onze huizen, zeurt niet aan mijn kop dat hij thuis af wil spreken of zelfs maar naar mijn adres, geen intentie om me te stalken blijkbaar :wtf:
Nee, dasnix :nooo:
:proud: Wat ook ideaal is als hij van zijn familie of geloof niet met me mag omgaan. En dat 'ie anders vermoord wordt als ze erachter komen of zo, dat vind ik echt een pre.
Ik vind je een ontzettend verwend krengetje met rare verwachtingen van mensen. Zo.
Coconuts12 schreef:
09-06-2019 19:31
Als er geen probleem was, dan opende je er ook geen topic over.

En over weinig moeite gesproken vind ik dat je hem geen kans meer geeft. Hij heeft aangeboden jouw kant op te komen, maar voor jou hoeft het al niet meer.
Ik heb een topic geopend omdat ik de meningen van anderen graag wilde lezen.

Hij heeft het inderdaad aangeboden, om vervolgens voor een 2e keer te benadrukken waarom het zo handig is als ik die kant op kom. Ik hou niet van gedwing...hij had duidelijk kunnen merken dat ik dat niet wil. Heb namelijk eerlijk gezegd dat ik het attent had gevonden als hij de eerste ontmoeting mijn kant op zou komen.
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:34
Ik heb een topic geopend omdat ik de meningen van anderen graag wilde lezen.

Hij heeft het inderdaad aangeboden, om vervolgens voor een 2e keer te benadrukken waarom het zo handig is als ik die kant op kom. Ik hou niet van gedwing...hij had duidelijk kunnen merken dat ik dat niet wil. Heb namelijk eerlijk gezegd dat ik het attent had gevonden als hij de eerste ontmoeting mijn kant op zou komen.
Ah ok. Je kunt het altijd nog afkappen.
chaoticinternetnerd schreef:
09-06-2019 19:32
Ik vind je een ontzettend verwend krengetje met rare verwachtingen van mensen. Zo.
Ik ben absoluut niet verwend. In een relatie doe ik veel en geef ik veel, maar pas nadat ik weet dat de intenties van iemand zuiver zijn. Ik ken hem niet..en tot die tijd hoort hij zich te bewijzen.
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-06-2019 19:30
Mijn quote en reactie zijn al door de mods verwijderd, zie ik
Ik zag het.
(Ik snap overigens geen z*k van dat beleid hier van de mods maar goed dat is offtopic/een andere discussie) :cencored:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven