1e date en hij wil weinig moeite doen?
zondag 9 juni 2019 om 14:03
Hoi ,
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
zondag 9 juni 2019 om 17:31
Wanneer je wil dat hij naar jouw stad komt dan nodig jij hem uit en regel jij de date. je kan toch niet verwachten dat hij naar je komt en in je eigen stad gaat rondleiden. Of je gaat daar heen en jij leert hem en Rotterdam kennen (38 min met de snelle trein, wie wil hier nou geen moeite doen). Of jij regelt e.a. in jouw stad. Je zeurt om het zeuren....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 9 juni 2019 om 17:34
Dit.viva-amber schreef: ↑09-06-2019 17:31Wanneer je wil dat hij naar jouw stad komt dan nodig jij hem uit en regel jij de date. je kan toch niet verwachten dat hij naar je komt en in je eigen stad gaat rondleiden. Of je gaat daar heen en jij leert hem en Rotterdam kennen (38 min met de snelle trein, wie wil hier nou geen moeite doen). Of jij regelt e.a. in jouw stad. Je zeurt om het zeuren....
Je hoeft idd. toch niet naar Alaska te reizen, je zeurt idd gewoon om het zeuren.
Het spijt me echt, ik wil niet onaardig doen maar echt wat een gigantisch gezeik om een date.
Ga gewoon niet daten met die man als je dit al te veel vindt en je om 1 date/een uurtje in de trein of auto al doet of je in je eentje heel Troje moet verslaan...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 17:37
19.81% gewijzigd

zondag 9 juni 2019 om 17:43
Ik zou het niet vertrouwen, die valt alleen maar op je omdat je in dezelfde straat woont. Ik date alleen met mannen uit het buitenland en ik wil dat ze voor de eerste zes dates het vliegtuig pakken. Beetje moeite doen.SadButTrue999 schreef: ↑09-06-2019 17:22Dat zou ik nooit willen dat hij om de hoek woont. En wat blijkt nu net: degene waar ik mee ga daten woont letterlijk 2 straten lleverderop![]()
Wat nou als het een zeperd is? Hij doet nu ff snel boodschappen in dezelfde winkel waar ik altijd kom. Puur gemakzucht van hem om zo dichtbij te wonen. Bah![]()
![]()
zondag 9 juni 2019 om 17:44

zondag 9 juni 2019 om 17:50
zondag 9 juni 2019 om 17:53
Pinda-Kaas schreef: ↑09-06-2019 17:44Je gedraagt je als een trut, zeg gewoon tegen die man dat je van gedachten bent veranderd en niet meer wil
iedereen blij.
Nee, TO is niet blij. Hij moet eerst moeite voor haar doen. Dan komt de klap harder aan wanneer ze hem vertelt dat ze niet meer wil daten omdat hij niks goed doet en vader is van een zoon wat hij pas na een week vertelde..hoor..
I told you walking was idiotic.

zondag 9 juni 2019 om 17:59
Dit.Pinda-Kaas schreef: ↑09-06-2019 17:44Je gedraagt je als een trut, zeg gewoon tegen die man dat je van gedachten bent veranderd en niet meer wil
iedereen blij.
zondag 9 juni 2019 om 17:59

zondag 9 juni 2019 om 18:10
Ik vind TO nou niet bepaald een feministe.minnimouse schreef: ↑09-06-2019 15:47TO is de vrijgevochten feministe die zich niets laat vertellen enzo, jeweettoch ...
zondag 9 juni 2019 om 18:12
Ik vind het eigenlijk wel grappig van een Rotterdammer verwachten dat hij naar 020 komt en dat hij jou dan je eigen stad gaat laten zien........
Heel bijzonder dat je zelf niet ziet hoe veel noten je op je zang hebt.
Heel bijzonder dat je zelf niet ziet hoe veel noten je op je zang hebt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 9 juni 2019 om 18:27
Je moet het nu niet te moeilijk maken, hoor.Vergeetmenietje1980 schreef: ↑09-06-2019 18:16en hoe doe je dat precies dan als je op het zelfde geslacht valt? 2 mannen of 2 vrouwen. Wie is dan diegene die de ander een rode loper hoort voor te leggen?
zondag 9 juni 2019 om 18:34
Heb je ernaar gevraagd ? En moet je alles delen wat je hebt meegemaakt in je leven voordat je gaat daten ?
Wat heb jij met hem gedeeld voordat ie je mee uit vroeg in Den Haag ?
Heb je hem gemeld dat je weleens een vaginale schimmel infectie hebt gehad ?
Of dat je weleens uit je mond stinkt als je net wakker bent ?
Of dat je weleens huilt als je je kind naar school hebt gebracht ?
Of dat je een slecht functioneringsgesprek hebt gehad ? Of dat je eist dat hij naar jouw woonplaats komt om te daten ?
zondag 9 juni 2019 om 18:40
Als ze zich toen ook zo gedroeg dan snap ik wel dat ze verlaten is.Sjulia schreef: ↑09-06-2019 17:08Elk woordje en elke daad ontleden gaat je niet gelukkig maken TO.. Ik herken het wel een beetje. Angstig worden na hartpijn. Super voorzichtig zijn. Niet dezelfde fouten willen maken. Zorgen dat je op tijd alles door hebt, na een relatie waarbij iemand maar weinig voor je over had. Maar je moet wel realistisch blijven. Zou het wel een beetje zonde vinden als je de date niet laat doorgaan hierom, en ik voorzie ook wel wat toekomstige problemen door dit soort gedrag. Vrouwen met een laag zelfbeeld (inclusief ik hoor, ik val je niet aan) hebben een beetje de neiging onrealistische verwachtingen te krijgen. Een prins op een wit paard te verwachten. Ik vraag me af of zoiets gaande is bij jou. Nouja succes in ieder geval.
En dit gedrag komt echt niet door laag zelfbeeld hoor , come on. Ze doet gewoon verwend en iedereen is overal de schuldige van en gedraagt zich abnormaal terwijl TS zelf niet helemaal doet haha !