Verboden Liefde

10-06-2019 11:28 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hier komt mijn verhaal . Ben benieuwd wat jullie reacties zijn.
Ik hoop dat niemand haat gaat zaaien. Ik weet dat ik fout bezig ben dit wil ik wel
eerst aangeven voordat ik ga beginnen met mijn verhaal. Ik heb meer dan 4 jaar een relatie. Hij heeft nog een ander vriendin hier kwam ik 2 jaar later achter. Naar zijn zeggen heeft hij het uitgemaakt.

Ik dacht okey daar kan ik mee leven.

Ben ik een keer onverwachts bij hem langs geweest. Maar wat zie ik. Ik zie een meid zitten op de bank bij hem. Ik reed gelijk terug naar huis. Hij kwam achter mij aan. Ik had allang mijn sigaretje opgestoken en negeerde hem. Hij begon te praten en ik huilen. Knuffelden we elkaar hij heeft zijn excuses aangeboden. Daarna hebben we het er niet over gehad.

Maanden later was hij werkloos kon hij zijn huur niet betalen en vraagt mij om hulp. Ik heb hem verteld dat hij die meid moest gaan opbellen. En ja, die meid heeft zijn huur betaald. ( Hij heeft mij zijn rekeningnummer laten zien. Dat meisje heeft namelijk bedragen naar hem overgemaakt.) Financieel zat hij helemaal niet goed. Is hij gaan samenwonen met die meid. Komt hij mij vertellen dat die meid veel van hem houdt dat hij daarom haar niet kan verlaten omdat ze ook veel voor hem heeft gedaan en ik in tegenstelling dat niet doe.

Ik heb hem verteld dat ik blij voor hem ben dat hij zo een idioot heeft gevonden en het mij helemaal niks uitmaakt.

Paar maandjes later wilt ze hem niet in huis omdat hij vreemdgaat en het niet klikt. Maar die feestje gaat niet door voor haar want ze is zwanger. Terwijl hij nog steeds contact met mij heeft is hij samen met haar. Maar als ze bevallen is wilt hij weg bij haar. Ik weet dat hij dat absoluut niet zou doen. Ik zou zelf niet willen dat er een kindje op de aarde komt waarbij de ouders niet samen zijn. Dit heb ik hem ook wel verteld.

We blijven vrienden en laten we het hierbij. Stiekem wil ik hem toch voor mezelf hebben.
(6) :facepalm: :whistle:
anoniem_381133 wijzigde dit bericht op 10-06-2019 11:33
3.57% gewijzigd
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 14:03
Beste haat zaaiers wees volwassen. Je kan je mening geven daar heb ik respect voor.
Maar dat alle anderen dat bepaal ikzelf. Iemand had het hier over een gouden piemel. Nou die heb ik nooit gezien blijkbaar diegene wel.
Hebben jullie helemaal geen seks gehad?
PatatasBravas schreef:
10-06-2019 14:07
Maar wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
Ik heb het even van me afgeschreven en was benieuwd hoe ernstig de reacties hierop zijn
en ook wel de steun en adviezen. Had het even nodig ik voel me slecht maar bedrieg mezelf dat ik gelukkig ben met hem.
Ik vind het fijn om dit even van me af te schrijven. Moest ook wel lachen om de komische
reacties. Dat vind ik zo leuk aan viva !!
Marigold1986 schreef:
10-06-2019 14:14
Hebben jullie helemaal geen seks gehad?
Wat denk je zelf. Ik ken hem 4 jaar.
Zoals ieder man heeft hij ook een piemel maar geen gouden piemel.
Dus jij hebt wel een gouden piemel gezien. Bof jij even.
anoniem_381133 wijzigde dit bericht op 10-06-2019 14:20
0.54% gewijzigd
Sommige vrouwen hadden beter geen kinderen kunnen krijgen. Wat een niveau :facepalm:
...
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 14:05
Geloof me ik doe niks om hem bij me te houden :rofl:
Tuurlijk. Waarom open je dit topic dan?
ingewikkeldd schreef:
Ik wil geen voetveeg zijn dat is hero.
Maar als die meid niet zwanger was waren we samen.
Hero?

Als je hem voor jezelf wilt hebben en hem toch zijn neukertjes laat hebben of er zelf eentje ben...sorry dan laat je je wel als voetveeg behandelen. (Overigens niets haatdragends aan gewoon een state the obvious)
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 14:17
Wat denk je zelf. Ik ken hem 3 jaar.
Zoals ieder man heeft hij ook een piemel maar geen gouden piemel.
Dus jij hebt wel een gouden piemel gezien. Bof jij even.
Ik vind het nogal een goedkope actie van je. Om op deze manier éen van zijn neukies te zijn. Je neemt met ontzettend weinig genoegen. Maar dat zal zijn redenen wel hebben.
Veel plezier met de kruimels dan maar, zou ik zeggen :proud:
ingewikkeldd schreef:
Je wilt toch niet samen zijn met iemand wie je niet kan vertrouwen.
Als jullie ooit samenkomen gaat hij je verdriet doen

Daarbij is hij voor eeuwig aan 'die meid' verbonden door het kind wat ze samen hebben.
winters wijzigde dit bericht op 10-06-2019 14:23
38.60% gewijzigd
ingewikkeldd schreef:

Waarom gaan jullie eigenlijk niet allemaal samen wonen. Jullie hebben best veel raakvlakken en dezelfde interesses.
En jullie complementeren elkaar; bij elkaar zijn jullie zo goed als zindelijk.
Anárion schreef:
Sommige vrouwen hadden beter geen kinderen kunnen krijgen. Wat een niveau :facepalm:
Heeft TO kindjes??!!!! O_O
minnimouse schreef:
Tuurlijk. Waarom open je dit topic dan?
Wat heeft dit met de topic te maken?
Marigold1986 schreef:
10-06-2019 14:22
Heeft TO kindjes??!!!! O_O
Ja ik heb er 6
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 14:24
Wat heeft dit met de topic te maken?
Tja, waar gaat jouw topic eigenlijk over? Je zit te zeuren over een vreemdganger die je zoooooooo graag de jouwe wil maken en ondertussen net doen of je hem niet wilt.
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 14:24
Ja ik heb er 6
Ik zou zeggen; besteed gewoon al je tijd, liefde en aandacht aan die kinderen van je.
Laat deze idioot los, voor ieders bestwil.
Marigold1986 schreef:
10-06-2019 14:21
Ik vind het nogal een goedkope actie van je. Om op deze manier éen van zijn neukies te zijn. Je neemt met ontzettend weinig genoegen. Maar dat zal zijn redenen wel hebben.
Veel plezier met de kruimels dan maar, zou ik zeggen :proud:
Je hebt het verkeerd ik hou zowiezo niet van kruimels die geef ik aan de vogels.
Ik weet niet wat jij genoeg vindt maar veel plezier met je gouden piemel.
minnimouse schreef:
10-06-2019 14:26
Tja, waar gaat jouw topic eigenlijk over? Je zit te zeuren over een vreemdganger die je zoooooooo graag de jouwe wil maken en ondertussen net doen of je hem niet wilt.
Als jij er dit van begrijpt kan ik je helaas verder niet mee helpen.
yourlocalhero schreef:
10-06-2019 14:18
Hero?

Als je hem voor jezelf wilt hebben en hem toch zijn neukertjes laat hebben of er zelf eentje ben...sorry dan laat je je wel als voetveeg behandelen. (Overigens niets haatdragends aan gewoon een state the obvious)
Heb je helemaal gelijk in. Ik heb al afstand genomen sinds ik weet dat ze zwanger is maar ik wil dat hij de mijne wordt.
Hij is zo lief aardig begripvol knap intelligent humoristisch :cry: ik kan mezelf zijn bij hem.
Maar zoals ik al zei je hebt helemaal gelijk. Ik wacht gewoon af. Ik blijf vrienden met hem en als hij iets intiems wilt
zeg ik tegen hem dat hij naar de moeder van zijn kind moet gaan... :puh:
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 14:36
Als jij er dit van begrijpt kan ik je helaas verder niet mee helpen.
Het scheelt dat ik geen hulp nodig heb.
Niet zo klagen over problemen die je zelf veroorzaakt. Je kiest zelf voor deze situatie, dus waarom erover zeuren?
Je hebt de mogelijkheid om te kiezen voor een beter leven, maar je kiest voor dit treurige leven. Prima, maar los dan ook zelf je ellende op. Succes ermee.
Ik heb maar 1 advies: stop met roken!
@ingewikkeld, het is niet ingewikkeld, maar juist heel helder!.

Waarom beginnen jullie geen relatie met zijn drieën? dan hoef jij hem ook niet te missen en die andere vrouw kan dan gewoon de huur betalen en het kindje in alle rust krijgen, misschien kan jij wel helpen bij de opvoeding? Dan is hij toch in jouw leven en in de hare en die van zijn kind.
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 14:46

Hij is zo lief aardig begripvol knap intelligent humoristisch
:cencored:
En een uitvreter, bedrieger en lafaard
6 kids (van dezelfde vader?).. relatie met vreemdgaande man. Ik vind het allemaal best tokkie.

Heb jij niks te doen ofzo.
parbleumondieu schreef:
10-06-2019 16:00
:cencored:
En een uitvreter, bedrieger en lafaard
Zo echt hé ik had het nooit van die kant bekeken..
Dankje!! Ik moet ineens denken aan de woorden van mijn moeder. Zij zei eens een keer
"een insect kan zitten op een mooie bloem maar ook op shit is totaal zijn eigen keuze..."
Ik ben Aziatisch het is een Aziatische spreuk...
diamantje123 schreef:
10-06-2019 16:14
6 kids (van dezelfde vader?).. relatie met vreemdgaande man. Ik vind het allemaal best tokkie.

Heb jij niks te doen ofzo.
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen meid :there:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven