Droomvrouw

10-06-2019 16:35 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik mijn droomvrouw leren kennen. We matchen werkelijk op alles, zelfs als ik mijn roze bril even af zet.
Want ja, ik kan wel zeggen dat ik tot over mijn oren verliefd ben. En dit durf ik met zekerheid ook te zeggen van de andere partij. Nu 6 weken verder, en afgelopen dagen de het eerste weekend volledig samen te hebben gespendeerd is me wel het volgende opgevallen.

Haar telefoon, of beter gezegd, de social media kan ze lastig opzij leggen. Op een gezellig festivalletje, moet een foto gemaakt worden voor op snap en insta, we liepen door de winkelstraat met een paar grappige parasolletjes, en hier hetzelfde verhaal. De tijdlijn kan ze ook op ieder moment van de dag checken. Een paar keer betrapte ze zichzelf erop, dat het niet het juiste moment was voor de telefoon.. maar zelf merkte ik dat ik me best vaak aan haar gedrag stoorde.

Begrijp me verder niet verkeerd, als dat ding er even is, is dat prima. We zijn beide 24 en ik zit er dus zelf ook echt wel eens op. Maar dit viel me gewoon echt op.. maar moet ik hier iets van zeggen? Wat zeg ik dan überhaupt?

Zodra dat ding eenmaal weg is, is het verder hemels. Dit spreekt ze zelf ook meermaals uit. Alleen de tik van het refreshen en delen van content lijkt soms sterker te zijn...
We matchen werkelijk op alles, zelfs als ik mijn roze bril even af zet.

Toch niet dus.
Dan zeg je eerlijk en oprecht, ik vind je leuker zonder telefoon.
Maar waarom heb jij er last van?
Jeej, jij bent het nieuwe vriendje van Sylvie Meijs! :)
Het is dus geen droomvrouw maar een irritante tante die veel teveel op haar telefoon zit te fieperen.....
Ja en?
Kun je niet aan het begin van een date voorstellen om de telefoon in de tas/zak te laten zitten?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ben je jaloers?
Jullie matchen dus niet.
I wanna live my life with the volume full!
Je hebt wat mij betreft groot gelijk, ik zou het ook niet trekken als de foon interessanter wordt gevonden dan ik ben. Sterker, ik vind het ronduit asociaal.
Vertel me even hoe je dat doet, zo'n roze bril op en af zetten!
Vaucluse schreef:
10-06-2019 16:57

Dat vroeg ik me ook al af. :-D
Ze is verslaafd aan social media. Is voor mij inherent aan onzekerheid en het willen hebben van bevestiging in de vorm van views en likes. Iemand die dit nodig heeft en daardoor contact in real life op een tweede plek zet is in mijn ogen geen relatiemateriaal.
Vaucluse schreef:
10-06-2019 16:57
Haha, hij stond er met een knipoog, zo was hij thans bedoelt.

Offcourse zie ik nog een boel dingen die ik niet wil zien, maar dit viel me gewoon echt op. Gisteren avond vanaf 20;00 geen telefoon meer tussen ons beide geweest, dan is het goddelijk. Maar bij het ontbijt kan er dan toch weer een slinger gegeven worden aan de tijdlijn van de wereld.
bizarre schreef:
10-06-2019 17:05
Ze is verslaafd aan social media. Is voor mij inherent aan onzekerheid en het willen hebben van bevestiging in de vorm van views en likes. Iemand die dit nodig heeft en daardoor contact in real life op een tweede plek zet is in mijn ogen geen relatiemateriaal.
Ja daar ben ik nu dus heel bang voor. Ik wil een relatie met haar alleen, en niet ook haar social media erbij. (Trek het extreem, maar bij alles een foto etc. zit ik niet te wachten)
Jorik schreef:
10-06-2019 17:07

Offcourse zie ik nog een boel dingen die ik niet wil zien, maar dit viel me gewoon echt op. Gisteren avond vanaf 20;00 geen telefoon meer tussen ons beide geweest, dan is het goddelijk. Maar bij het ontbijt kan er dan toch weer een slinger gegeven worden aan de tijdlijn van de wereld.
Ach, er zijn ergere dingen in de wereld. Als jij niet op internet wilt met je gezicht, moet je dit wel heel duidelijk aangeven.
ik geef mn bek ook maar een douw
Jorik schreef:

Huh?
Dus ze heeft zich de hele avond aan jouw verwachtingen aangepast, maar jij gunt haar dan de volgende ochtend niet dat ze even haar eigen wens volgt? Volgens mij ligt dit issue bij jezelf, dit vind ik geen voorbeeld van probleemgedrag van haar kant.
Je kunt er ook voor kiezen, je er niks van aan te trekken.
kerol schreef:
10-06-2019 17:18
Huh?
Dus ze heeft zich de hele avond aan jouw verwachtingen aangepast, maar jij gunt haar dan de volgende ochtend niet dat ze even haar eigen wens volgt? Volgens mij ligt dit issue bij jezelf, dit vind ik geen voorbeeld van probleemgedrag van haar kant.
Daar probeer ik dus achter te komen.. het ontbijt is zomaar een voorbeeld waarvan ik denk “dat kan toch zo ook, of dat had toch net ook gekund”. Waar ze overigens daarvoor ook al langere tijd actief geweest was
De perfecte man/vrouw bestaat niet hoor. Dus hou op met je gezeur.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik vind je een zeikerd, je doet het een beetje overkomen alsof ze dr hele leven op social media zet en ze continue op haar telefoon bezig is maar dat valt wel mee dus. Moet ze de hele tijd op jou alleen gefocust zijn dan?
Maar bij het ontbijt kan er dan toch weer een slinger gegeven worden aan de tijdlijn van de wereld.

Wadde?
Zij is geen vlogger/blogger?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee ik ben het met je eens, fucking irritant dat soort mensen.
Jorik schreef:
Jeetje, we leven in 2019 hoor. Ook na een lange avond en nacht samen mag ze niet op haar telefoon zitten?
Waar gaat het je nu precies om, ben je bang aandacht tekort te komen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven