Droomvrouw
maandag 10 juni 2019 om 16:35
Sinds kort heb ik mijn droomvrouw leren kennen. We matchen werkelijk op alles, zelfs als ik mijn roze bril even af zet.
Want ja, ik kan wel zeggen dat ik tot over mijn oren verliefd ben. En dit durf ik met zekerheid ook te zeggen van de andere partij. Nu 6 weken verder, en afgelopen dagen de het eerste weekend volledig samen te hebben gespendeerd is me wel het volgende opgevallen.
Haar telefoon, of beter gezegd, de social media kan ze lastig opzij leggen. Op een gezellig festivalletje, moet een foto gemaakt worden voor op snap en insta, we liepen door de winkelstraat met een paar grappige parasolletjes, en hier hetzelfde verhaal. De tijdlijn kan ze ook op ieder moment van de dag checken. Een paar keer betrapte ze zichzelf erop, dat het niet het juiste moment was voor de telefoon.. maar zelf merkte ik dat ik me best vaak aan haar gedrag stoorde.
Begrijp me verder niet verkeerd, als dat ding er even is, is dat prima. We zijn beide 24 en ik zit er dus zelf ook echt wel eens op. Maar dit viel me gewoon echt op.. maar moet ik hier iets van zeggen? Wat zeg ik dan überhaupt?
Zodra dat ding eenmaal weg is, is het verder hemels. Dit spreekt ze zelf ook meermaals uit. Alleen de tik van het refreshen en delen van content lijkt soms sterker te zijn...
Want ja, ik kan wel zeggen dat ik tot over mijn oren verliefd ben. En dit durf ik met zekerheid ook te zeggen van de andere partij. Nu 6 weken verder, en afgelopen dagen de het eerste weekend volledig samen te hebben gespendeerd is me wel het volgende opgevallen.
Haar telefoon, of beter gezegd, de social media kan ze lastig opzij leggen. Op een gezellig festivalletje, moet een foto gemaakt worden voor op snap en insta, we liepen door de winkelstraat met een paar grappige parasolletjes, en hier hetzelfde verhaal. De tijdlijn kan ze ook op ieder moment van de dag checken. Een paar keer betrapte ze zichzelf erop, dat het niet het juiste moment was voor de telefoon.. maar zelf merkte ik dat ik me best vaak aan haar gedrag stoorde.
Begrijp me verder niet verkeerd, als dat ding er even is, is dat prima. We zijn beide 24 en ik zit er dus zelf ook echt wel eens op. Maar dit viel me gewoon echt op.. maar moet ik hier iets van zeggen? Wat zeg ik dan überhaupt?
Zodra dat ding eenmaal weg is, is het verder hemels. Dit spreekt ze zelf ook meermaals uit. Alleen de tik van het refreshen en delen van content lijkt soms sterker te zijn...
maandag 10 juni 2019 om 17:05
maandag 10 juni 2019 om 17:07
Haha, hij stond er met een knipoog, zo was hij thans bedoelt.
Offcourse zie ik nog een boel dingen die ik niet wil zien, maar dit viel me gewoon echt op. Gisteren avond vanaf 20;00 geen telefoon meer tussen ons beide geweest, dan is het goddelijk. Maar bij het ontbijt kan er dan toch weer een slinger gegeven worden aan de tijdlijn van de wereld.
maandag 10 juni 2019 om 17:09
Ja daar ben ik nu dus heel bang voor. Ik wil een relatie met haar alleen, en niet ook haar social media erbij. (Trek het extreem, maar bij alles een foto etc. zit ik niet te wachten)
maandag 10 juni 2019 om 17:18
Ach, er zijn ergere dingen in de wereld. Als jij niet op internet wilt met je gezicht, moet je dit wel heel duidelijk aangeven.Jorik schreef: ↑10-06-2019 17:07Haha, hij stond er met een knipoog, zo was hij thans bedoelt.
Offcourse zie ik nog een boel dingen die ik niet wil zien, maar dit viel me gewoon echt op. Gisteren avond vanaf 20;00 geen telefoon meer tussen ons beide geweest, dan is het goddelijk. Maar bij het ontbijt kan er dan toch weer een slinger gegeven worden aan de tijdlijn van de wereld.
ik geef mn bek ook maar een douw
maandag 10 juni 2019 om 17:18
Huh?Jorik schreef: ↑10-06-2019 17:07Haha, hij stond er met een knipoog, zo was hij thans bedoelt.
Dus ze heeft zich de hele avond aan jouw verwachtingen aangepast, maar jij gunt haar dan de volgende ochtend niet dat ze even haar eigen wens volgt? Volgens mij ligt dit issue bij jezelf, dit vind ik geen voorbeeld van probleemgedrag van haar kant.
maandag 10 juni 2019 om 17:22
Daar probeer ik dus achter te komen.. het ontbijt is zomaar een voorbeeld waarvan ik denk “dat kan toch zo ook, of dat had toch net ook gekund”. Waar ze overigens daarvoor ook al langere tijd actief geweest was
maandag 10 juni 2019 om 17:53
Jeetje, we leven in 2019 hoor. Ook na een lange avond en nacht samen mag ze niet op haar telefoon zitten?Jorik schreef: ↑10-06-2019 17:07Offcourse zie ik nog een boel dingen die ik niet wil zien, maar dit viel me gewoon echt op. Gisteren avond vanaf 20;00 geen telefoon meer tussen ons beide geweest, dan is het goddelijk. Maar bij het ontbijt kan er dan toch weer een slinger gegeven worden aan de tijdlijn van de wereld.
Waar gaat het je nu precies om, ben je bang aandacht tekort te komen?