Mode & Beauty alle pijlers

Verkeerde kleur

10-06-2019 18:07 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn haar gisteren koper rood geverfd met de verf 7.4 van cameleo. Nu is het alleen alles behalve de kleur geworden die op het pakje stond en is het bovenop kei oranje en onder knal rood.. de kleur die ik wou was koper donkerblond achting

Er is mij verschillende dingen verteld die ik moet doen

Bruine verf er over heen zodat de kleur geëvenaard wordt. Of met syoss koper verf erover heen.

Ik weet nou niet goed wat ik moet doen..!

Iemand tips?
Verfverpakking meenemen en naar de kapper.
Ga naar de kapper. Als het bovenop nu oranje is en onder knalrood was er al iets niet helemaal honderd met je haar...
Ik blijf erbij. Verven moet je bij een kapper laten doen. Het gaat te vaak mis en dat gerommel kan echt niet goed zijn voor je haar.
Naar de kapper dus, voor het straks blauw is en afsterft. :there:
JonathanStrange schreef:
10-06-2019 19:43
Ga naar de kapper. Als het bovenop nu oranje is en onder knalrood was er al iets niet helemaal honderd met je haar...
Ja, dat is inderdaad heel vreemd en zou echt niet moeten kunnen. Was je haar van te voren ook al twee verschillende kleuren? Want dan kan het natuurlijk wél. Als je haar bijvoorbeeld aan de bovenkant blond was, en onder donker, dan is het niet zo gek dat er nu een kleurverschil is. Kleur hoogte 7 is niet erg donker. Als de onderkant bijvoorbeeld een geverfde kleur hoogte 5 of 6 was, dan blijft dat donkerder. Alsof je met een oranje kleurpotlood over een zwart kleurt. Dat pakt niet.

Wat kun je nu doen? Twee mogelijkheden :
- je gaat naar de kapper en laat het daar oplossen.
- of je koopt verf in een kleur hoogte die overeenkomt met de onderkant en verft dus je hele haar wat donkerder.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar mogelijkheid 1.
Discover schreef:
10-06-2019 19:48
Naar de kapper dus, voor het straks blauw is en afsterft. :there:
gelukkig is het al dood.
Als ik dat kleurtje opzoek op Google, is het toch niet zo gek dat het rood uitslaat?
Afhankelijk natuurlijk ook van de kleur dat je haar voordien had.

Afbeelding

En fluo-oranje ... waarom niet?
Na de zomer zet je er dan weer iets anders op.
Jufjoke schreef:
10-06-2019 19:50
gelukkig is het al dood.
:proud: je hebt gezond dood en ultra zielig dood.
Belg007 schreef:
10-06-2019 19:55
Als ik dat kleurtje opzoek op Google, is het toch niet zo gek dat het rood uitslaat?
Afhankelijk natuurlijk ook van de kleur dat je haar voordien had.

Afbeelding

En fluo-oranje ... waarom niet?
Na de zomer zet je er dan weer iets anders op.
De 4 staat voor koper. Koper is geen rood. Het hoort dus absoluut niet rood uit te slaan. Dat is vreemd. Ik vraag me dus af wat de kleur is waar to mee begon.
Een kleur kan qua kleur hoogte best eens net iets lichter of donkerder uitvallen, maar een compleet ander kleur karakter is raar. Tenzij je corrigeert, dus groen gaat neutraliseren met rood, of geel met blauw/paars. Dat heft elkaar als het ware op.

Ik kan me weinig situaties voorstellen waarin koper opeens rood wordt. Hooguit donkerder koper als de ondergrond donkerder was. Misschien bedoel je dat, to?
Discover schreef:
10-06-2019 19:57
:proud: je hebt gezond dood en ultra zielig dood.
:rofl:

Stel je voor, je gaat naar de kapper en zegt 'ik wil graag gaan voor de gezond-dode look. De ultra-zielig-dode look vind ik wat passé'
Als ik dat merk opzoek en 7.4 krijg ik deze 3 verschillende kleuren te zien die allemaal code 7.4 hebben. Ik zou dus niet meer je haar verven met dat merk. Dit zijn toch echt 3 verschillende kleuren op de verpakking.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik zou een serie lowlights laten zetten door de kapper.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dit is niet bedoeld als advies trouwens. Ik wil iemands haar niet op mijn geweten hebben. Zoiets had ik in gedachten maar ik weet natuurlijk niet hoe je haar er precies uitziet:

Afbeelding
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Jufjoke schreef:
10-06-2019 20:02
:rofl:

Stel je voor, je gaat naar de kapper en zegt 'ik wil graag gaan voor de gezond-dode look. De ultra-zielig-dode look vind ik wat passé'
Zó 2017.. :clown:
[quote=retrostar post_id=30033782 time=1560192615 user_id=183624]
Dit is niet bedoeld als advies trouwens. Ik wil iemands haar niet op mijn geweten hebben. Zoiets had ik in gedachten maar ik weet natuurlijk niet hoe je haar er precies uitziet:

chocolol schreef:
10-06-2019 20:30
Als ik dat merk opzoek en 7.4 krijg ik deze 3 verschillende kleuren te zien die allemaal code 7.4 hebben. Ik zou dus niet meer je haar verven met dat merk. Dit zijn toch echt 3 verschillende kleuren op de verpakking.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Misschien heeft fabrikant verkeerde flesje in pakje gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven