Gezondheid alle pijlers

schimmel

31-03-2009 10:28 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een tijdje een scharrel. sinds een tijdje heb ik ook een schimmel.

dan krijg ik weer wat van de huisarts en dan zakt t weer maar dan heb ik weer met scharrel afgesproken en dan laait de schimmel weer op, met als gevolg dat ik na afgelopen weekend weer met jeuk zit.

Heeft iemand een briljante tip zodat ik hier geen last meer van heb of dat ik het kan voorkomen dat dit weer oplaait? Laatst kreeg ik er ook na mn ongesteldheid last van..

onderhand word ik er gek van.
Doe je het veilig (met condoom) met die scharrel?
Condooms gebruiken en hem ook laten behandelen als dat mogelijk is
tuurlijk met condoom, ik ben niet aan de pil nog, afgelopen weekend voor t eerst all the way
Hmmm.... Misschien is het handwerk wat te ruw geweest?

En is de schimmel al over als je scharrelt? Als die niet eerst over is, blijf je er volgens mij last van houden.
Het is wel weg als hij er weer is, nog niet heel lang dan maar wel weg. (enkele dagen)

Het is nu ook lang niet zo erg als de eerste keer schimmel maar vervelend is het wel.
Laat je scharrel ook eens naar de huisarts gaan: hij heeft het waarschijnlijk ook, en besmet jou steeds weer
allergies voor zijn sperma? allergies voor de condooms?
zijn sperma heeft mij nog niet bereikt (mag ik toch hopen want op kinderen zit ik niet te wachten) en voor condooms ben ik nog nooit allergisch geweest.

Ik zal het m eens zeggen en vragen of hij iets wil halen tegen een schimmel.
Mogelijke verklaring/oplossing

Een schimmel kan ook de kans krijgen doordat de zuurgraad van jou vagina te laag is (basisch/niet zuur)

Door de zuurgraad iets op te krikken met een biogarde tampon (tampon met yogurt) hebben schimmels als candida geen goed leefmillieu meer, en voorkom je/ bestrijd je een schimmelinf.

Ik heb het zelf al een aantal malen gebruikt (het klinkt ranzig maar t werkt echt)

Gr Lianne
euuuh, l1anne, ik weet niet of je zulke tips wel moet geven hoor. Voor hetzelfde geld is er iets anders aan de hand.

TO, ga even naar de huisarts, die heeft er verstand van.
Het was ook een mogelijke oplossing/verklaring, daarbij gelovens mij was ze al naar de huisarts geweest.

Als ze alleen jeuk en/of witte brokkelige afscheiding heeft, kan het geen kwaad om dit te proberen

Mocht ze ander gekleurde afscheiding (groen geel, of schuimig) onverklaarde onderbuikspijnen, bloedverlies bij de gemeenschap hebben dan is inderdaad en consult bij de huisarts een goed idee.
ik zou dus echt géén yoghurt erin prakken. Yoghurt is juist een voedingsbodem voor bacteriën.
Yogurt bestaat uit (goede) bacterieen. Maar goed die veroorzaken geen schimmelinfect

Zo ook geen bact infect (ga maar naar wat er op de gemiddelde penis zit) zouden vrouwen immer een onsteking hebben

Die yogurt tampon hoeft er ook maar even in. Voor het aanzuren van het lokale millieu

Want yogurt/ zuur is nl killing voor schimmels (thats why onze vagina van nature zuur is)
als je met een tampon yoghurt in je vagina stopt, en de tampon er weer uit haalt blijft er yoghurt achter. Wel eens gezien wat er met yoghurt gebeurd na 1 dag in 37 graden?
Yoghurt is echt enorm achterhaald.. NIET doen dus!!! Inderdaad aan je scharrel vragen of hij ook een bezoekje aan de dokter wil brengen. En wellicht toch even bijvoorbeeld niet-latex condooms gebruiken?
ik heb inderdaad al met de ha overlegd.

op moment is het weer rustig...

We wachten af... Ik hoop maar dat t de laatste keer loos alarm was.

Bedankt voor jullie antwoorden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven