Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Demon in tehe dark ruikt wat naar drop en pepermunt, hij is van kleur ook zwart/groen.

Niet mijn geur.....................

Kaetje is dat een poederdeo?
nee das zo'n blokje zeg maar. zo'n soort half ei.

Werkt prima
Ik heb ook zo'n solid deo, alleen is 'ie wat meer crème achtig en zit dus in een potje en niet in een blokjesvorm. Kan even niet op de naam komen, maar het is in ieder geval geen poederdeo, die heb ik nog nooit geprobeerd.

Ik ben er heel erg tevreden over. Hij ruikt superlekker en zou nu alláng over de houdbaarheidsdatum moeten zijn want heb hem echt vier jaar geleden ofzo gekocht maar werkt nog als een trein! Je hebt er maar een héél klein beetje van nodig en je ruikt de hele dag lekker fris.

Sommige mensen schijnen er uitslag van te krijgen, want de hoeveelheid sodiumbicarbonaat die erin zit is best hoog, dus ik zou wel eerst even een proefje aanvragen als ik jou was, mocht je hem willen proberen.
Zie je wel.............ik wil gewoon alles
Volgens mij moet ik maar een maximum bedrag afspreken met mezelf.....................................maar of het werkt??
elle, misschienmoet je gewoon beginnen dingen te kopen die je zelf bijna niet meer in huis hebt. Bv. wanneer je geen reservedeo meer in de kast hebt staan, probeer je er een bij lush etc. Ik zelf probeer eerst alles op te maken wat ik nog heb en dan langzaam mn digetjes te vervangen, Ik ben heel erg geneigd om nu helemaal op lush over te stappen, maar ik heb bv nog 6 potjes dag/nachtcreme staan (die me goed bevallen), dus ik zie over en jaartje ofzo wel of ik de moisturizers van lush ga kopen! Ik heb nu bv. helemaal geen douchegel meer op voorraad, dus daar mag ik lekker lushzepen kopen.
Oh maar zo doe ik het ook hoor pepernoek.

Maar ik was elke dag mijn haar, dus mijn shampoo die ik op voorraad heb is dan wel op, en het badschuim ook wel.

De massage bars bestel ik sowieso weer.

Creme of reiniger is dan ook wel op denk ik.

Daarom wil ik ook even keuzes maken hoor, ik bestel echt niet alles in een keer.

Alleen op de reviews ga ik niet af, ik probeer gewoon.

De ervaringen zijn daar zo verschillend.
Als ik nou zo'n 3 a 4 keer per jaar iets bestel kan ik al een mooi begin maken met een voorraadje.
True! En nu de lente net is begonnen, is dat een perfecte tijd voor een nieuwe bestelling! (vind het wel een leuk idee om aan het begin van elk seizoen een lading lushproducten aan te schaffen, kan je ook leuk varieren met zomer/wintergeuren, vettigere of lichtere producten, etc)
Ja als straks de zomer begint lijken mij de spulletjes met een citroengeur wel lekker.
Wat ik nog staan heb bestel ik niet, maar doe ik de volgende keer.

Lola neemt 25 april wat voor me mee.

En in juli ga ik naar Berlijn kan ik daar zelf even snuffelen.
jaaa, citroen vind ik ook lekker!

(maar de sexy peel zeep dan weer niet zo, is een citroenzeep maar met eerder een allesreiniger- dan een citroenijsgeur)
pepernoek wijzigde dit bericht op 31-03-2009 14:10
Reden: typo
% gewijzigd
quote:kaetje schreef op 29 maart 2009 @ 16:10:

[...]

3 maanden maar? Staat dat er op? Ik heb het al lang niet meer gekocht want heb een grote pot waar ik al heel lang mee doe maar daar staat gewoon een datum op. Meer dan een jaar later dan wanneer ik m gekocht heb. Ik dacht dus dat het wel veel langer is dan drie maanden. Maar misschien is het aangepast?Ik zal eens naar het jaar kijken, misschien dat er 2010 opstaat.
Ik ga zeer binnenkort de buffy en de aqua mirabilis kopen, wie heeft daar erevaring mee? Kaatje, jij bent een fan van de buffy, toch?

Ik ga de komende weken alle middelen inzetten om van de bultjes op mn bovenarmen af te komen! En mn billen kunnen ook wel iets strakker in hun vel komen te zitten, hopen maar dat scrubben daar ook voor is...
Ik heb buddy van de week voor het eerst grbuikt en vind hem erg prettig. Maar idd je moet wel houden van het vettige laagje dat achter blijft. Ik vind het wel prettig. Eerst lekker scrubben en dan dat laagje dat de werking heeft van bodylotion, perfect voor de luie vrouw.
Hahaha, nou een luie vrouw ben ik zeeeeker, dus die buffy is voor mij gemaakt!
heb even voor je gezocht en dit is er één. voetenscrub body butter
ik scrub mn voeten altijd met gewone lichaamsscrub, dat kan natuurlijk ook. Die groene ziet er wel leuk uit...
quote:Pepernoek schreef op 31 maart 2009 @ 16:41:

ik scrub mn voeten altijd met gewone lichaamsscrub, dat kan natuurlijk ook. Die groene ziet er wel leuk uit...

Hahaha...........dat bedoel ik nou, wat ziet er niet leuk uit!!

Of het werkt is wat anders, maar dat gaan we uit proberen
Ik vond de buffy niet zo fijn, inderdaad vanwege dat vettige laagje. Dan vind ik toch de aqua mirabilis lekkerder, maar die ruikt naar pindakaaskoekjes :/

Wat is jullie favoriete douchegel?
Ik heb alleen nog maar de Joy of Jelly geprobeerd en die ruikt wel lekker.

Ik hou dus van zoete geurtjes.
Ook zoete geurtjes:

Rockstar

Sultana of Soap

Godmother

Honey i washed the kids

(allemaal zeep)

Sweetie Pie

(jelly)
Weet ik ook niet sade, hoe de Dream Cream ruikt.

Ik heb wel de Skin Drink en die ruikt ook niet lekker.

Godmother zeep heb ik Kaatje, is wel zoet.

Volgende keer wil ik Honey I washed the kids zeep proberen.

Gebruiken jullie de zepen ook wel onder de douche?

Anders komt zo'n blok niet zo gauw op volgens mij.
quote:sadesade schreef op 01 april 2009 @ 20:52:

Ik las dat Dream Cream een vreemd geurtje heeft? Wat voor geurtje dan?

Dream cream heeft geen ''lekker ruikend'' geurtje. Maar daar is hij ook niet voor ontwikkeld. Hij is gemaakt voor mensen met een probleemhuid. Mensen met psoriaris en eczeem schijnen er veel baat bij te hebben, ook als je een schilferige of droge huid hebt doet hij veel goed.

Cremes met geurtjes zijn bijvoorbeeld KarmaKream of Gingerlotion (die laatste is retro en niet verkrijgbaar in de winkels, alleen op de engelse website)
Ik vind dream cream heel erg naar lavendel ruiken. Ikzelf hou niet zo van lavendel, dus vind hem niet zo lekker, maar als je lavendel fijn vindt dan kan ik me niet voorstellen dat je niet van de geur houdt.

Ikzelf gebruik de zepen altijd onder de douche, is echt heerlijk! Ga binnenkort nog eens wat zomergeurtjes inslaan. Heb er nu al zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven