Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Heeft iemand van jullie al paasproducten geprobeerd? Ik wil de chox away zeep gaan kopen, als hij tenminste lekker ruikt in de winkel! De beschrijving klinkt in elk geval supergoed, hmm, chocolade, munt en sinaasappel...
Het is inmiddels gelukt - niet via de website, maar via de telefoon. Hartstikke leuk mens. Het was wel een hele waslijst (want de pond staat nu nog laag en ik moet die verzendkosten er natuurlijk wel uit halen).

Wat heb ik allemaal gekocht? Wat niet, kun je beter vragen.

Sowieso Happy Hippy, daar word ik helemaal blij van als ik 's morgens onder de douche sta. En veel bruisballen, want dat is echt mijn verslaving. Nu voor het eerst ook cleanser, toner en gezichtscreme (weet even niet meer hoe-ie heet, die ene met spf erin), want de mijne is bijna op.

Ben benieuwd wanneer het pakket binnenkomt (de kinderen ook, die zijn dol op het verpakkingsmateriaal, van dat maisspul. Beetje water erop en je kunt er geweldige dingen van bouwen)
Een hele leuke verrassing net....................

De post met een pakje van Lush!!!!

Zaten 2 buttercreams in, de Skinny Dip en de Almond Butter en 2 proefjes van zeep Ooh la la en Milky Bar.

Na aanleiding van mijn mailtje die ik gestuurd heb.

Vind het heel attent en stuur nu even een mailtje terug!
zei ik toch, elleinspe goed hoor!! Erg leuk, van die onverwachte dingen.

Net een bakje Aqua Marina gekocht, en een proefje Chox-away zeep gekregen. De zeep schijnt superromig te zijn, maar hij ruikt naar after eight die over de datum is.....das wel weer jammer dan.
Heb je besteld in de UK blijftblozen?

Wat zijn de verzendkosten naar NL dan?

Ben wel benieuwd want ik wil eigenlijk wel meer bestellen.
de verzendkosten naar NL bedragen 6,95 pond voor pakketten tot 2 kilo, daarboven wordt het 9,95 pond.
Mint is ook niet mijn geur hoor Kaatje.

Die Milky Bar ruikt wel lekker, tenminste zo in het zakje.

De Ooh la la is volgens mij niet zo mijn geur, maar wie weet als ik straks even mijn handen was ruikt ie wel lekker.
Dan scheelt het echt enorm.........................

De verzendkosten in NL zijn 6.50 euro!
yup, i know. Ik zit nog te wachten op mijn bestelling van 17 maart (de forumparty) maar als het goed is gaat die eind volgende week op de post (producten moesten nog gemaakt worden).

Milky Bar is heerlijk! Vind hem lekker om mee te douchen vlak voor het slapen gaan

OohLaLa is niet mijn geur, te lavendelerig.
Gebruiken jullie allemaal de zepen wel onder de douche?

Ben zo aan doucheschuim gewend, dat ik zeep ouderwetsch vind, stom hè.
Gebruik je de Butter Cream wel eens Kaatje?
ja, elleinspe, daar heb ik op de vorige bladzijde nog heel wat posts over geschreven......

ja, elleinspe, daar heb ik op de vorige bladzijde nog heel wat posts over geschreven......

quote:kaatje_85 schreef op 02 april 2009 @ 13:44:

oooh sorry

Maaruh................................moet je dat 3 keer zeggen
nee, het forum doet raar hier hihi!
Ik heb terug gelezen tot blz 23 maar ik denk dat ik het niet zie................................dus shoot me!
Ik maak ze wel op hoor, maar vind de massage bars even lekkerder smeren en ruiken.
hmm, ik heb toch wel gezegd dat ik buttercreams gebruik. Ik vind Skinny Dip en Heavenly Bodies erg fijn.

En Lemslip ook, lekker fris. Vooral met dit weer erg lekker.

En bodybutters zijn ook fijn, Buffy en You snap the whip zijn heerlijk.

zo goed?
quote:sadesade schreef op 31 maart 2009 @ 16:03:

Het kan zijn dat ik het over het hoofd zie hoor, maar heeft Lush ook een voetenscrub? Met dit lekkere weer is mijn prioriteit: voeten! Dus lekker nieuw kleurtje nagellak, voetencreme en dus ook voetenscrub.Lush heeft inderdaad een bodybutter voor je voeten, de Running for the Embassy (ruikt naar pepermunt). Ik vond hem persoonlijk tegenvallen. Nogal kliederig in het gebruik en niet echt heel erg scrubberig zeg maar. Ik denk dat je voor je voeten net zo goed af bent met een pot/tube scrub van Etos of Trekpleister of zo en daarna lekker je voeten insmeren met een voedende crème.
Maarre die bodybutters gebruik je dus in de douche.

Om je mee te wassen, is lekker.

Massagebars gebruiken als bodylotion kan prima, doe ik met Therapy ook. Helpt ook fijn tegen striae.
hee elle, wat leuk dat je zoveel dingen hebt gekregen, echt goede service! ik ben wel benieuwd naar de milky bar en ook naar de chox away, dus. heb je je handen er al mee gewassen, kaatje/elle?

ik vind die stukken onder de douche juist heel leuk elle, lekker ouderwets inderdaad, maar er komt zulk fijn schuim vanaf dat ik het weer heel leuk vind.

blijftblozen, cool dat je zoveel hebt besteld. Had je ook nieuwe produicten genomen of vooral dingen die je al kende?
Oh, Elle, wat heb ik je aangedaan...

Heb je inmiddels de Emperor of Icecream al binnen?

Mijn laatste Lushbestelling raakt alweer aardig op. IK heb al 3 massageblokken opgebruikt, mijn Emperor is op, de Milky Bar gaat hard, er is nog een mini-stukje I shouls coco-zeep en mijn Helping hands gaat ook hard.

Gelukkig heb ik wel een 2e Mange Too en Helping Hands besteld, maar als ik daar eenmaal aan begin...
quote:kaatje_85 schreef op 02 april 2009 @ 13:53:

hmm, ik heb toch wel gezegd dat ik buttercreams gebruik. Ik vind Skinny Dip en Heavenly Bodies erg fijn.

En Lemslip ook, lekker fris. Vooral met dit weer erg lekker.

En bodybutters zijn ook fijn, Buffy en You snap the whip zijn heerlijk.

zo goed?

Ja hoor...............zo is het goed

Ik smeer butter cream op na het douchen en spoel daarna af.

Op de vochtige warme huid zeg maar, net als de massage bar.
mijn bestelling die nog binnen moet komen bestaat uit:

Viva Lush Vegas gift (was 50% korting op)

Christmas Parcel gift (ook 50% korting)

Wesley's Breast Cream

Badass showergel

godver, kan niet wachten!

Ik heb trouwens nog een fijne solid shampoo ontdekt: Reincarnate. Is voor donkere / bruine haren. Zit was hennapoeder in, mijn haar glanst supermooi. Het lijkt wel alsof de kleur weer wat opgehaald is. En hij ruikt lekker oosters.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven