Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Ik ga bestellen in de UK denk ik Bloempje, scheelt enorm.

We kunnen wel samen bestellen hahaha, wij als noorderlingen.
Ga even door jôh kaatje......................ik weet nou al niet wat ik moet nemen, hahaha.

( Ik weet vervelendere dingen dan lush spulletjes uitzoeken hoor)
@ pepernoek, die Milky bar ruikt heeeeerlijk!!!

Die Ooh la la is niet iets voor jou denk ik, lavendel.........en jij vind lavendel toch niet zo geweldig?

Ik ken het gevoel. Ik wil ook altijd alles hebben.

Echt, als jullie in engeland gaan bestellen, bestel dan ook retro dingen, die zijn zo leuk! En niet te krijgen verder, dus ook wat exclusiever
De badkamer ruikt nu al bijna uit zijn voegen van die verschillende geurtjes.................mmmmmmmmmmm heerlijk!

Waar bewaar ik het nou het beste in?

Ik vind het zo'n rommeltje al die zakjes en potjes en doosjes.

Kan het in plastic/kunststof bakjes of gaat het dan zweten zeg maar?
quote:elleinspe schreef op 02 april 2009 @ 14:01:

Ik ga bestellen in de UK denk ik Bloempje, scheelt enorm.

We kunnen wel samen bestellen hahaha, wij als noorderlingen.

Jaaaaa! En actie voeren voor een Lush in Groningen.

In Engeland bestellen scheelt echt. Mijn pakket kwam ongeveer 30 euro goedkoper uit in Engeland dan dat ik het in Nederland gekocht zou hebben.
Ik heb twee Curverboxen met deksel, in ene zit zeg maar de ''voorraad'' dus flessen conditioner, meerdere shampoo's, die anderhalve kilo christmas cake slice enzo. En in de andere box zitten alle zeepjes, shampoobars, bodybutters en gezichtscremes.

Zo lang je de zeepjes goed laat drogen en die boxen dicht doet zodat er geen vocht bij kan, is het allemaal goed te houden hoor.

Enige waar je op moet letten is dat de zepen wel eens wat geur van elkaar over kunnen nemen als ze (lang) tegen elkaar aan liggen.
quote:elleinspe schreef op 02 april 2009 @ 14:12:

De badkamer ruikt nu al bijna uit zijn voegen van die verschillende geurtjes.................mmmmmmmmmmm heerlijk!

Waar bewaar ik het nou het beste in?

Ik vind het zo'n rommeltje al die zakjes en potjes en doosjes.

Kan het in plastic/kunststof bakjes of gaat het dan zweten zeg maar?

Veel mensen gebruiken inderdaad plastic zeepbakjes Elle. In heb mijn 3 zepen bij elkaar gegooid in de verpakking van the Emperor. Mijn Mange too zit in een lege verpakking bodycrème van The Body Shop (zullen ze leuk vinden). Die heeft namelijk een rare vorm en past niet in de tinnetjes van Lush zelf.

Ik heb mijn voorraad Mange Too in mijn lingerie-la liggen en mijn voorraad Helping Hands tussen mijn sokken. Ruikt dat ook nog lekker.
quote:Pinksterbloempje schreef op 02 april 2009 @ 14:13:

[...]

Jaaaaa! En actie voeren voor een Lush in Groningen.

In Engeland bestellen scheelt echt. Mijn pakket kwam ongeveer 30 euro goedkoper uit in Engeland dan dat ik het in Nederland gekocht zou hebben.

Heb ik ook in mijn mail geschreven dat een lush in het noorden zeer welkom is

Ik wil echt bestellen in Engeland dus we zouden het samen kunnen doen eventueel.

Misschien wil Lola ook wel bestellen in Engeland.
quote:elleinspe schreef op 02 april 2009 @ 14:16:

[...]

Heb ik ook in mijn mail geschreven dat een lush in het noorden zeer welkom is

Ik wil echt bestellen in Engeland dus we zouden het samen kunnen doen eventueel.

Misschien wil Lola ook wel bestellen in Engeland.Wat mij betreft prima Elle. Je hebt mijn mail via de Hyves neem ik aan?
Ha elle, klopt dat ik niet zo van lavendel hou, dus die o lala laat ik mooi liggen. Klopt het dat die milky bar doorzichtig is? En daar zitten geen dingen in he (scrubdeeltjes/pitjes/stukjes), klopt dat? Wil namelijk nog een gewone maar lekker ruikende zeep hebben, zoiets als de gewone dove eigenlijk, maar dan van lush.
Ik heb zo'n tinnetje en daar heb ik de heavanilly massage bar in.

De mange too gewoon in het zakje, net als de zepen.

De butters in kartonnen doosjes en plastic bakjes en de jelly zit in een plastic potje.
Ja de milky bar is een heldere zeep zeg maar, niet doorzichtig maar matglas of zoiets.

En hij ruikt heerlijk!!!!
quote:Pinksterbloempje schreef op 02 april 2009 @ 14:18:

[...]

Wat mij betreft prima Elle. Je hebt mijn mail via de Hyves neem ik aan?Ja heb ik, geef maar aan wanneer je de boel op hebt of er aan toe bent om te bestellen
Net een mailtje terug van Lush......................voorlopig zit het er niet in om een filiaal in het noorden te openen.

Ze waren bezig met een filiaal in Arnhem, maar vanwege de kredietcrisis mogen ze van het hoofdkantoor in Engeland geen winkels meer openen.

Elle, moet ik nog wat voor je meenemen volgende week? Of heb je onderhand genoeg?
Nee jij mag ook wat meenemen hoor

Maar kijk eens voor de fun op de Engelse Lush.............................een verschil in prijs jôh...............echt enorm!
Ik heb ook op de duitse Lush gekeken ( ik ga in juli naar Berlijn ) en de duitse Lush is weer duurder

Nog maar even profiteren dat de pond zo laag staat dus
Ja had ik al gezien, maar je moet daar betalen met creditcard. En die heb ik niet. Dus gaat niet lukken voor me om daar te bestellen.
quote:lola68 schreef op 02 april 2009 @ 14:37:

Ja had ik al gezien, maar je moet daar betalen met creditcard. En die heb ik niet. Dus gaat niet lukken voor me om daar te bestellen.

Gef maar een gil als je wilt, Bloempje wil ook wel in Engeland bestellen en ik ook.

Ik heb wel een CC en Bloempje ook.

Weer een reden om te meeten
Sorry - moest weer helemaal bijlezen :-)

Ik heb een aantal dingen besteld die ik al kende (de Happy Hippy en die bruisballen dus), maar ook nieuwe. De gezichtsproducten ken ik nog niet, ik ben een beetje afgegaan op wat jullie hier allemaal hebben verteld en voor een deel op mijn goeie ouwe intuïtie :-)

Verzendkosten waren inderdaad 9 pond, dus nog geen tien euro en er waren echt producten die bijna de helft goedkoper waren, omgerekend. Misschien de moeite van het aanvragen van een creditcard waard, Lola... Maar goed, dat voordeel geldt natuurlijk alleen zolang de euro zo hoog en de pond zo laag staat... De Duitse Lush was inderdaad nog duurder dan de Nederlandse.
Het is al tijden zo dat de Engelse site vele malen goedkoper is dus voorlopig gewoon daar bestellen zou ik zeggen....
Hmm ja Kaatje, ik tijfel steeds of ik af en toe kleine dingetjes ga kopen bij de winkel hier, of dat ik in een keer moet knallen en een bestelling moet plaatsen, of dat ik moet wachten tot ik naar londen ga (juli). moeilijk moeilijk! het maakt idd wel heel veel uit qua prijs, maar ik vind de lushies hier in de winkel wel heel leuk en naaer de winkel gaan is echt een verwenmomentje!
Heb even gekeken op de NL site en een paar dingetjes opgeschreven, zit nu op € 105,-

Ga nu even kijken op de Engelse site.
Ik zit op de engelse site op 70 pond... valt nog mee he! dat is mn hele wishlist voorlopig (maar er kan elk moment iets bijkomen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven