Zo jammer dit.
woensdag 19 juni 2019 om 12:28
SilverShadow schreef: ↑19-06-2019 12:24Wat een feest na 5 maanden relatie. Echt, waar heb je zin in.... medicatie, autist, liegen, vreemd willen gaan.
Maar hey, als jij blij wordt van begrip tonen, vooral doen. Als je maar niet zwanger raakt van deze oetlul.
Dat hij vorm van autisme heeft is niet meteen iets om het af te kappen. Medicatie kan hij niks aan doen, hij heeft een bedrijf ongeval gehad.
Het liegen en vreemd willen gaan heb je wel een punt in!
Ik ben onvruchtbaar......
woensdag 19 juni 2019 om 12:32
Nee, maar wel dat kennelijk een vrijbrief is voor hem om zich onbetrouwbaar te gedragen. Hij wilde vreemd gaan, loog tegen je en werd boos. Allemaal zaken die je nog véél vaker tegen zal komen als je met deze gast verder gaat. Het is maar waar je zin in hebt. Of denk je dat hij voor jou wel verandert?Lieverdanlief91 schreef: ↑19-06-2019 12:28Dat hij vorm van autisme heeft is niet meteen iets om het af te kappen. (...)
woensdag 19 juni 2019 om 12:32
Maar je wil toch geen partner die liegt en vreemdgaat? En dat na een paar maanden al? Waarom zou je daar in godsnaam mee verder willen gaan? En nee, je kan hem niet veranderen.Lieverdanlief91 schreef: ↑19-06-2019 12:28Dat hij vorm van autisme heeft is niet meteen iets om het af te kappen. Medicatie kan hij niks aan doen, hij heeft een bedrijf ongeval gehad.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 19 juni 2019 om 12:39
Ik ben niet uit op verandering. Ik weet dat je mensen niet kan veranderen.
Maar iemand aan de kant zetten ivm autisme zou ik niet doen.
Wilde alleen even horen dat ik me niet aanstel en ik dus zeker een punt hebt omdat sommige in mijn omgeving ( die hem ook kennen) vinden dat hij nog wel een kans verdiend.
Weet wie die dame is en die heb ik ook vragen gesteld. Zij gaf ook aan dat het 1 avond berichten sturen was en meer niet. Dan nog kan ik er niet weer aan beginnen, het vertrouwen is weg.
Bedankt in ieder geval!
Wilde alleen even horen dat ik me niet aanstel en ik dus zeker een punt hebt omdat sommige in mijn omgeving ( die hem ook kennen) vinden dat hij nog wel een kans verdiend.
Weet wie die dame is en die heb ik ook vragen gesteld. Zij gaf ook aan dat het 1 avond berichten sturen was en meer niet. Dan nog kan ik er niet weer aan beginnen, het vertrouwen is weg.
Bedankt in ieder geval!
woensdag 19 juni 2019 om 12:39
Wat rot voor je dat je onvruchtbaar bent. Dan is mijn opmerking misschien net te hard binnen gekomen.Lieverdanlief91 schreef: ↑19-06-2019 12:28Dat hij vorm van autisme heeft is niet meteen iets om het af te kappen. Medicatie kan hij niks aan doen, hij heeft een bedrijf ongeval gehad.
Autisme en die medicatie kan hij zeker niets aan doen, maar zijn wel factoren die het bovenop het liegen en bewust vreemd willen gaan een negatief stempel drukken.
woensdag 19 juni 2019 om 12:43
Geen probleem, gezien mijn leeftijd ga je er niet vanuit dat iemand onvruchtbaar is. Snap je bericht wel hoorSilverShadow schreef: ↑19-06-2019 12:39Wat rot voor je dat je onvruchtbaar bent. Dan is mijn opmerking misschien net te hard binnen gekomen.
Autisme en die medicatie kan hij zeker niets aan doen, maar zijn wel factoren die het bovenop het liegen en bewust vreemd willen gaan een negatief stempel drukken.
Dat is het ook, ben opgelucht dat ik het even kwijt kon.
Denk dat ik gewoon even wilde weten of het terecht is hoe ik reageerde. Ik bekijk de dingen altijd positief en ga altijd van het goede uit in de mens, fijn op mijn werk maar minder in privé.
woensdag 19 juni 2019 om 12:47
nou ik ken er toevallig twee en die denken volgens mij dat het bij het leven hoortRosamendosa schreef: ↑19-06-2019 12:13Hmm, voor een autist is het meestal wel vreemd om te doen alsof je af wilt spreken om maar spannende gesprekken te hebben. Meestal zijn ASS’ers toch daarin wat minder doenerig alsof....
de ene autist is de andere niet
Lorem Ipsum
woensdag 19 juni 2019 om 12:47
Zo intens triest deze reactie. Als je brein volledig afhaakt na een spelfout misschien moet je dan een keer je brein laten testen op teveel azijn.
woensdag 19 juni 2019 om 12:57
Ik denk dat Silver doelt op de combinatie van deze factoren, niet zozeer het autisme op zich.Lieverdanlief91 schreef: ↑19-06-2019 12:28Dat hij vorm van autisme heeft is niet meteen iets om het af te kappen. Medicatie kan hij niks aan doen, hij heeft een bedrijf ongeval gehad.
woensdag 19 juni 2019 om 12:59
5 maanden lopen was geen probleem, dus dan moeten 4 dagen ook wel lukken.
woensdag 19 juni 2019 om 13:13
4 dagen wandelen is geen probleem in het mooie zuid- limburg!vivautrecht85 schreef: ↑19-06-2019 12:595 maanden lopen was geen probleem, dus dan moeten 4 dagen ook wel lukken.
woensdag 19 juni 2019 om 13:18
niet iets heel negatiefs persé dus ik hoop dat ik het netjes zeg...
Veel sociale interactie was voor hem (ik licht er even eentje uit in het bijzonder) een kwestie van proberen aan de verwachting van de ander te voldoen. Omdat weinig hem echt boeide deed hij dan ook voortdurend alsof. Voor werk, maar ook voor mij, zelfs voor zijn kind. De meeste (niet persé noodzakelijke ) verplichtingen liet al wel hij aan anderen over. Kon daarbij dan ook niet eens meer doen alsof het hem boeide want na al het andere acteerwerk was de batterij gewoon leeg. Hij was zo letterlijk zo erg op zichzelf gericht dat was gewoon een beetje eng, maar hij had zichzelf wel een bijzonder charmant masker aangeleerd... Het was gewoon een middel dat hij dagelijks nodig had. Heb ik het zo goed uitgelegd?
Ik kan me herinneren dat ik als kind ook wel zo dacht, als ik zus doe dan uitkomst zo en als ik zo doe dan uitkomst zus... en dat ik soms zo resultaat gericht te werk ging dat het maar weinig te maken had met oprechtheid... gelukkig ben ik daar grotendeels overheen gegroeid alhoewel ik die tool ook nog wel moet inzetten voor mijn werk.
Lorem Ipsum
woensdag 19 juni 2019 om 14:00
turquasi schreef: ↑19-06-2019 13:18niet iets heel negatiefs persé dus ik hoop dat ik het netjes zeg...
Veel sociale interactie was voor hem (ik licht er even eentje uit in het bijzonder) een kwestie van proberen aan de verwachting van de ander te voldoen. Omdat weinig hem echt boeide deed hij dan ook voortdurend alsof. Voor werk, maar ook voor mij, zelfs voor zijn kind. De meeste (niet persé noodzakelijke ) verplichtingen liet al wel hij aan anderen over. Kon daarbij dan ook niet eens meer doen alsof het hem boeide want na al het andere acteerwerk was de batterij gewoon leeg. Hij was zo letterlijk zo erg op zichzelf gericht dat was gewoon een beetje eng, maar hij had zichzelf wel een bijzonder charmant masker aangeleerd... Het was gewoon een middel dat hij dagelijks nodig had. Heb ik het zo goed uitgelegd?
Ik kan me herinneren dat ik als kind ook wel zo dacht, als ik zus doe dan uitkomst zo en als ik zo doe dan uitkomst zus... en dat ik soms zo resultaat gericht te werk ging dat het maar weinig te maken had met oprechtheid... gelukkig ben ik daar grotendeels overheen gegroeid alhoewel ik die tool ook nog wel moet inzetten voor mijn werk.
Ik snap je denk ik wel. Herken sommige punten wel. Thnq voor de uitleg.
woensdag 19 juni 2019 om 16:31
Maakt niet uit wat anderen denken in zijn/jouw omgeving over wat hij verdient. Bij jou is het vertrouwen weg, en jij verdient het om een partner te hebben die je kunt vertrouwen. Dan is het dus ook niet nodig om er nu nog tijd in te investeren. Beter om het met hem hierbij te laten en naar iets nieuws te gaan kijken. Genoeg wel betrouwbare mannen te vinden.Lieverdanlief91 schreef: ↑19-06-2019 12:39Ik ben niet uit op verandering. Ik weet dat je mensen niet kan veranderen.
Bedankt in ieder geval!
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.