Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

9.20 uur. Ik ben ook wel benieuwd wat er uit komt.
Zo hee, spannend Mal!!!! Goh, dat had je nu even niet verwacht he. Snel resultaat. Het kan echt alle kanten op gaan.. Jeminee, gaan alle mogelijkheden nu door je hoofd? Jullie zijn er vast erg onrustig van!

Enka nog overeind? Ik ga op zoek naar die leuke foto's waar ik over las! Ik duim dat het nu gauw begint.

Tataaa: ik draag weer gewone bh's na 3,5 jaar!

CG is gestopt met bv. Dat was dat. :-)
Heeeeeeeeeeeeel, hebben we een deel 2???? Leuk!

Nou, I'M BACK in ieder geval. :-)

Ik ben weer aan het werk, voel me prima en het was gewoon een gevalletje van 'moest DRINGEND het huis UIT'-depressie. En het wordt nog mooi weer ook!

Maarja, nu dus weer druk met van alles en nog wat. Maar niet te druk om weer tijd te verdoen op het viva-forum, hoop ik. :-)

Ik ben helemaal niet bijgelezen maar ik weet wel dat ik Suus een dikke vette ZOENNNNNNNNNN moet geven! :-)

Ik probeer het hier weer op te pikken met uw goedvinden. :-)

Oooooooooooh, ik val op een goed moment binnen!

Wat een spannend nieuws, Mal! Ik snap dat je daar even van stuitert!

Hoest met de zwangeren? En met Bammetje?

Joepieieieieieie, Cinny is weer terug!!! Welkom terug.

Fijn dat het goed met je gaat.

Mamax, 9.20 dus. Hmm, ik ben pas weer rond 13 uur online... nou, ben heel benieuwd naar de uitslag. Heb je ook het plan om -na een positieve uitslag- meteen Het Gesprek met Pamax aan te knopen of kijk je hoe het allemaal loopt. Best spannend toch? Ik zal voor je duimen.
Ha Cin is er weer! Gezellig zeg! Volgens mij bent u door de ballotagecommissie en zeer welkom! Hoop weer veel inspirerende woorden van je te lezen. En fijn dat je je weer goed voelt zeg!

Mal ook hoopvol nieuws! Betekent dit dan ook dat bij een evt. volgende zwangerschap ze hiernaar kunnen kijken met een test? Het klinkt goed zeg! ik sluit me aan bij Star wat dat betreft! Hoe lang zal het bloed vergelijken ongeveer duren?

Mamax: ah morgen. Spannend zeg! Ook voor jou duimen voor goed nieuws... Het wordt een mooie dag morgen qua weer, hopelijk ook de dag van het goede nieuws! Leuk dekbed!

Star: werken met mooi weer is nie leuk inderdaad. Gelukkig loopt het wel goed inderdaad... En hopelijk Enka beeb er eerder ja...

Enka: trek je het nog? Wordt nu steeds zwaarder hè... voor jou...

Amalia: haha dan zou ik echt een probleem hebben. Kids hebben hier toch echt erg weinig merkkleding. Wel leuk dat ze daar opnemen zeg Geweldige Jesus zeg!

Compu: En? Zaten er echt leuke huizen tussen die nu nog blijven hangen of zijn er geen opties tussen?
huppel de huppel Bridges ?
quote:mamax schreef op 31 maart 2009 @ 18:55:

9.20 uur. Ik ben ook wel benieuwd wat er uit komt.Mooi op tijd, spannend!
3.5 jaar bv

Je was er ook wel klaar mee nu zeker Compu?
Ah, voor Mamax ook al spannend! Succes morgen!
Wauw, 3.5 jaar bv, Compu! Deze bv-fanaticus is trots op je. :-)
Wauw Compu, ben je zelf gestopt of wilde meisje niet meer? Nou ja, 3.5 jaar, je bent een heldin hoor.

Goed dat je er weer bent Cin

Poe, jullie stellen allemaal vragen, dat weet ik allemaal niet. Ja, het lijkt me wel dat ze dat kunnen testen via een vlokkentest, maar dat weet ik eigenlijk niet. Ik ben nog helemaal niet zo ver aan het denken. We moeten het eerst maar afwachten. Waarschijnlijk augustus weten we meer. Tja, het zou wel te gek zijn als we via de gewone weg nog een kindje kunnen krijgen.
Stressed is just desserts spelled backwards
De tijd zal het leren Mal
compu, eindelijk weer een normale bh Dat vodn ik ook een mijlpaal ha ha! Dronk Cg nog overdag dan? Berend drinkt geloof ik ook niet meer Ik pak hem 's ochtends nog wel eens. Gisteren nam hij een klein slokje maar ik denk dat het geen naam meer mag hebben.

maar 3,5 jaar... petje af..
Mal, jee wat een nieuws zeg. En terwijl jullie niet op uitslagen zaten te wachten. Wie weet moet dat dan zo zijn. Ik snap dat je uit zelfbescherming niet al te hard juicht. Maar we gaan gewoon rustig door met duimen!

Cin, haaaaaai, leuk dat je er weer bent meis - letterlijk en figuurlijk.

Enka, hou vol!! Kind zit daar lekker, goed teken. Maar 't is mooi geweest, kom er maar uit!

Compu, drie en een half jaar bv, wow! Is ze er zelf mee gestopt? Hoe vaak dronk ze nog bij je de laatste tijd? Blij dat het klaar is, of toch ook wel gemengde gevoelens?

Mamax, heel veel succes morgen! Gaat man nou mee? Hoop het wel, is toch wel het soort gesprek dat je samen wilt voeren.

Joh, ik bied net mijn luisterend oor en wijze adviezen aan aan de ex (dé ex idd) van vriend. Ze is ongepland zwanger, net ontdekt. Beetje te spontane aktie, want ik weet eigenlijk niet of ik wel op zo'n gesprek met haar zit te wachten. Nu ja, we zullen zien.

Cb ging goed, alle testjes goed, ogen goed. Dat ze goed praat had dokter onderweg naar spreekkamer al begrepen. En ze is groot: 1.04 en 17,2 kg, zowel qua lengte als gewicht twee lijntjes boven de gemiddelde curve.

Kregen alleen wel advies om vitamine D te geven. Ben ooit, toen flesje leeg was, gewoon vergeten nieuwe te kopen maar schijnt dus toch wel belangrijk te zijn. Geven jullie dat allemaal nog? En druppeltjes of tabletjes?
Wij gaan meteen snel hè Mal... Stap voor stap inderdaad.

Sneu trouwens van zijn tand door de lip. Wat kun je je dan rot voelen hè...

Jee Compu: wat goed, 3.5 jaar! Had ik helemaal opverheen gelezen. Knap hoor!

Amalia: haha ja ben aan de huppel vandaag. Mooie weer hè, krijg je dat hihi...

Pfff ben helemaal blij. Alle kinderen hebben theorie examen gehaald nadat vorige week meer dan de helft de laatste toets onvoldoende had gemaakt, en er eigenlijk maar 2 goede cijfers waren van de 29. Even flink nakijkklusje, maar ben trots op ze!
Ik heb pas vorige week gewone bh's gekocht....hoe erg is dat. M'n borsten zaten ineens zo'n 10 cm hoger :-)

Ook gelijk nieuwe kleren gekocht want dat was ook heel hard nodig.

Sam heeft trouwens d'r haar af laten knippen .... na 6 jaar mocht het eindelijk van mij. :-)

Fotoooooooooooo:

Hmmm Ties krijgt multivitamines vanwege slechte eten. Geloof dat het daar wel in zit. Fieke krijgt het nu wel, maar vergeet het ook wel eens... Fijn dat alles goed was bij CB!

Hihi collega's gaat morgen zeggen dat ze allemaal gezakt zijn vanwege 1 april...

En we hebben ze wijsgemaakt dat er morgen een kok komt dus dat ze allemaal aardappel of een ui mee moeten nemen voor bijzonder Afrikaans gerecht (we werken nu rond thema Afrika...) Jammer dat ik niet werk zeg!
Jemig wat een knappe meid! Dat staat onwijs leuk zeg!
Nee, we geven geen vit D hier ... ze zijn zat buiten, vind ik en ik ben er te laks voor.
Nee, we geven geen vit D hier ... ze zijn zat buiten, vind ik en ik ben er te laks voor.
Ik geef geen extra Vit D. Hij krijgt af en toe nog Alpro groeimelk en daar zit het al in. En verder is hij elke dag buiten.
Ja, in die eerste is al het goeie gaan zitten, daarna is het niet meer zo goed gelukt. :-)
Ik ben nu begonnen met L-lysine, op aanraden van mensen op het forum. Het schijnt dat je dan geen koortsuitslag meer krijgt. Ik heb het deze winter denk ik wel 5 keer gehad. Gek word ik daar van.
Wat heeft ze toch een mooie ogen! Knappe meid hoor. Ik vind Cas en Gijs ook goed gelukt hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven