Olcay fatshaming

11-06-2019 23:20 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Olcay ligt onder vuur om haar uitspraken van gisteren in Boulevard.

Nou sorry hoor, Maar is dit niet een beetje overdreven allemaal? Of mag ik dat niet zeggen met mijn maatje 36.
Oplader schreef:
20-06-2019 18:28
Het heeft vast te maken met de poep die hier gepraat wordt, ik ben helemaal bij gelezen en heb ontzettend de neiging om de tuin in te lopen en een paar bijen plat te slaan.
You made my day!!!
quattro-stagioni schreef:
20-06-2019 17:30
Je vergeet "dikke mensen zijn dom". Die heb ik ook al een paar keer langs zien komen.

Ja, die vergeet ik steeds.
Later is nu
viavia2013 schreef:
20-06-2019 17:45
Maar dat is toch helemaal niet aantrekkelijk, zo’n dunne iele man!
Vind jij.

Bodyshaming is nooit leuk.
Later is nu
viavia2013 schreef:
20-06-2019 17:55
Hoezo slappe hap? Ik meende mijn excuses, maar als je ze niet waardeert, mij ook best.

Mijn man vindt neuken met dunne vrouwen niet fijn, dat is zijn mening. En die gekke Bij ziet alleen maar mensen die eten en niet sporten en die andere kl..thommel maakt het helemaal bont. Zichzelf maar op z’n ielige dunne borstje kloppen dat hij maar 60,5 weegt. Dit soort topics eindigen altijd in de ander neerhalen. Ik weet van mezelf hoe het komt, waardoor het komt. Mij best. Ik kan mijn ziektes niet laten verdwijnen door geen “suikerhoudende drankjes” te drinken. Niemand gelooft het als ik zeg dat ik kruidenthee en water drink. Maar ik voel ook niet de neiging om me te verantwoorden. Waarom zou ik?

Ik werk mee aan een onderzoek naar obesitas in mijn ziekenhuis. Ik heb dit topic doorgestuurd naar mijn arts en naar het onderzoeksteam als eyeopener.

Zou het aan de insectensoort liggen?
Later is nu
Ik heb volgende week (ja midden in die hittegolf) een sportdag van mijn werk. Ik ga een korte sportbroek kopen. Dus voor wie bezwaren heeft: ogen dichthouden.
Dreamer schreef:
20-06-2019 18:38
Zou het aan de insectensoort liggen?
Eigenlijk zijn het gewoon vermomde wespen en muggen. Volslagen nutteloos en bar irritant O_O
20-06-2019 18:45
Eigenlijk zijn het gewoon vermomde wespen en muggen. Volslagen nutteloos en bar irritant O_O

Ze willen een wespentaille, maar hebben een bijenrompje, net als Hima!
Jeetje
Dát is pas een eyeopener!
Later is nu
Zo, en nu ga ik eten: shoarma, patat met saus, veel saus, hamburger, wel twee denk ik. En uiteraard ijs na. Met slagroom!
viavia2013 schreef:
20-06-2019 18:47
Zo, en nu ga ik eten: shoarma, patat met saus, veel saus, hamburger, wel twee denk ik. En uiteraard ijs na. Met slagroom!
Ik schenk nog een glas suikerwater in. Cheers! :cheers:
20-06-2019 18:50
Die was ik nog vergeten, cola en fanta. En een milkshake.
20-06-2019 18:50
Thanks! Sorry, ik heb een suger rush
En bij de thee zo nog een chocolat chip cookie, brownie en een muffin :popcorn:
viavia2013 schreef:
20-06-2019 18:30
You made my day!!!
:yes:
lilguinea schreef:
20-06-2019 18:42
Ik heb volgende week (ja midden in die hittegolf) een sportdag van mijn werk. Ik ga een korte sportbroek kopen. Dus voor wie bezwaren heeft: ogen dichthouden.
Ik ga elke dag naar het zwembad en daar loop ik rond in een badpak maatje 36, met een 30+ BMI... En dan zwem ik zeker 6 baantjes en klets ik maar 10 minuten na elk baantje.
Oplader schreef:
20-06-2019 19:07
:yes:

Ik ga elke dag naar het zwembad en daar loop ik rond in een badpak maatje 36, met een 30+ BMI... En dan zwem ik zeker 6 baantjes en klets ik maar 10 minuten na elk baantje.
En dan een bord heerlijke patat met 2 snackjes en dan aan écht iedereen vertellen dat je dat verdiend hebt!
20-06-2019 18:45
:mrgreen:
Lacuba schreef:
20-06-2019 19:11
En dan een bord heerlijke patat met 2 snackjes en dan aan écht iedereen vertellen dat je dat verdiend hebt!
:thumbsup:
Lacuba schreef:
20-06-2019 19:11
Ja, tuurlijk. Dat krijg ik helemaal niet op, maar daar gaat het niet om. En toe nog een ijsje. Of twee.
Dreamer schreef:
20-06-2019 18:46
Ze willen een wespentaille, maar hebben een bijenrompje, net als Hima!
Jeetje
Dát is pas een eyeopener!
:idee:
ik laat dit topic voor nu maar even, het is niet mijn soort humor :)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lacuba schreef:
20-06-2019 17:37
Joh! Weer zo'n simpele eye-opener. Dat wéten de mensen die strugglen met hun gewicht echt wel. Wat denk je nou?
Maar mensen die niet struggelen met hun gewicht weten dat niet. Die denken dat dikke mensen de hele dag tompouce en slagroomtaart eten, en liters fris drinken. Dat er bijvoorbeeld ook heel veel suiker in melk zit weten ze niet. Melk is toch gezind en geen dik maker? ( wel dus).
.
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 20-06-2019 19:27
93.33% gewijzigd
rosanna08 schreef:
20-06-2019 19:22
ik laat dit topic voor nu maar even, het is niet mijn soort humor :)
Waarvan acte!
forumfossiel schreef:
20-06-2019 19:26
Maar mensen die niet struggelen met hun gewicht weten dat niet. Die denken dat dikke mensen de hele dag tompouce en slagroomtaart eten, en liters fris drinken. Dat er bijvoorbeeld ook heel veel suiker in melk zit weten ze niet. Melk is toch gezind en geen dik maker? ( wel dus).
Mensen die met hun gewicht bezig zijn kijken naar de calorieën. En weten dit dus wel.
Dreamer schreef:
20-06-2019 18:36
Vind jij.

Bodyshaming is nooit leuk.
Ik vind het dus wel opmerkelijk dat degenen die in de hoogste boom zitten als er iets wordt gezegd dat heel in de verte doet denken aan fatshaming, zelf het hardste doen aan thinshaming, wat is dat toch?

Mij spreek je er trouwens niet mee aan. Misschien dat iemand met ondergewicht bottig aanvoelt, maar een slanke vrouw met rondingen met maat 36-38 echt niet hoor. Ik heb in elk geval nooit aandacht tekort gehad van mannen die massaal op obese vielen.
Ik vind thinshaming ook niet ok . Vroegah was ik namelijk dun. En ookal gebeurt t hier als reactie op hommels en bijen, het is idd niet ok en ik doe er niet aan mee.

Laten we elkaar respecteren, dik en dun.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven