Olcay fatshaming
donderdag 20 juni 2019 om 17:49
Dat doet hij zeker. En daarom gaan mensen "terugslaan". Iele kleine mannetjes belachelijk maken. Terwijl er misschien best vrouwen of mannen zijn die zelfs dat aantrekkelijk vinden.
donderdag 20 juni 2019 om 17:52
en dan kun je nog discussiëren over de hoeveelheid van een handje. Ik heb kleine handen, dus dan kom ik waarschijnlijk goed uit, maar als je grotere handen hebt....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 20 juni 2019 om 17:53
Ik vind dat kleine iele mannetjes gewoon meer moeten eten. Het kan nooit gezond zijn, dat magere. Ze hebben totaal geen weerstand, dat vind ik zo jammer. Wat zou het fantastisch zijn als ze een iets gezonder gewicht zouden kunnen krijgen door wat meer te eten en af en toe eens een suikerhoudend drankje te drinken!
Oh, begrijp me niet verkeerd, hoor, iedereen mag zijn zoals hij of zij is. Maar het is zo zonde als iemand door een te schriel eetpatroon te iel en dus te weinig weerstand heeft.
donderdag 20 juni 2019 om 17:55
Hoezo slappe hap? Ik meende mijn excuses, maar als je ze niet waardeert, mij ook best.lilalinda schreef: ↑20-06-2019 15:27Slanke personen krijgen dan de opmerking: Jij Kan ook echt Alles eten he?
Mensen zijn beide kanten op niet aardig. Er werd hier een zeer lullige sneer gemaakt naar dat met slanke mensen niet lekker geneukt kon worden, en iedereen laat de poster ermee weg komen.
Die gaat vervolgens via een PB aan mij excuses maken, slappe hap
Mijn man vindt neuken met dunne vrouwen niet fijn, dat is zijn mening. En die gekke Bij ziet alleen maar mensen die eten en niet sporten en die andere kl..thommel maakt het helemaal bont. Zichzelf maar op z’n ielige dunne borstje kloppen dat hij maar 60,5 weegt. Dit soort topics eindigen altijd in de ander neerhalen. Ik weet van mezelf hoe het komt, waardoor het komt. Mij best. Ik kan mijn ziektes niet laten verdwijnen door geen “suikerhoudende drankjes” te drinken. Niemand gelooft het als ik zeg dat ik kruidenthee en water drink. Maar ik voel ook niet de neiging om me te verantwoorden. Waarom zou ik?
Ik werk mee aan een onderzoek naar obesitas in mijn ziekenhuis. Ik heb dit topic doorgestuurd naar mijn arts en naar het onderzoeksteam als eyeopener.
terugmeppen met dit soort opmerkingen is echt niet okviavia2013 schreef: ↑20-06-2019 17:45Maar dat is toch helemaal niet aantrekkelijk, zo’n dunne iele man!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Obsessief bezig zijn met eten kan dus gewoon averechts werken he? Dan geef je veel eerder op. Ik sla echt niks over trouwens. Pizza, patat, mcdonalds.. Chocola! En toch maat 34. En sporten doe ik ook al nauwelijks. Gewoon geluk. Mijn vriend hoeft maar naar taart te kijken of hij krijgt die broek knoop niet dicht. Het verschilt echt wel per persoon.Bombus-Sylvarum schreef: ↑20-06-2019 16:35Ik vind het alleen maar goed als dikke mensen obsessief bezig zijn met minder eten. Minder eten (en minder suikerdrankjes) zijn namelijk de sleutel tot een gezonder bestaan.
Overigens sla ik ook geregeld van alles over. Daarom ben ik ook 60,5 kg en niet 10 kg zwaarder.
donderdag 20 juni 2019 om 17:58
Ik doe ff een mayatje: ik ken ze niet hoor, mensen die dunne mensen aantrekkelijk vinden. En omdat ik ze niet ken, is het waarheid. Van de hele wereld!
donderdag 20 juni 2019 om 17:59
quattro-stagioni schreef: ↑20-06-2019 17:53Ik vind dat kleine iele mannetjes gewoon meer moeten eten. Het kan nooit gezond zijn, dat magere. Ze hebben totaal geen weerstand, dat vind ik zo jammer. Wat zou het fantastisch zijn als ze een iets gezonder gewicht zouden kunnen krijgen door wat meer te eten en af en toe eens een suikerhoudend drankje te drinken!
Oh, begrijp me niet verkeerd, hoor, iedereen mag zijn zoals hij of zij is. Maar het is zo zonde als iemand door een te schriel eetpatroon te iel en dus te weinig weerstand heeft.
![]()
donderdag 20 juni 2019 om 18:06
Mijn man houdt van mij, of ik nou 55 kilo weeg, 65 of 85, hij vindt mij leuk om wie ik ben. Het lijkt me een heel wankele relatie als je alleen op iemand valt vanwege hoe die ander eruit ziet.
donderdag 20 juni 2019 om 18:10
Wat een oordeel weer. Iemand kan toch een voorkeur hebben voor vollere of juist slankere vrouwen. Gewoon menselijk. Ik houd van lange mannen. Zou nooit verliefd kunnen worden op een kleine man. Daarom ben ik ook al 44 jaar samen met mijn lange man. Voorkeur mag.
donderdag 20 juni 2019 om 18:12
Tuurlijk mag dat, maar ik ken dus letterlijk mannen die het uitmaken als hun vrouw net wat te veel aankomt, of juist afvalt. Dat zou mijn relatie niet zijn. Bij ons gaat het om andere, minder oppervlakkige dingen.
donderdag 20 juni 2019 om 18:14
Dat bedoel ik. Ik houd niet van dunne mannen.
donderdag 20 juni 2019 om 18:14
En als hij nou ziek zou worden en veel zou afvallen, zou je het dan uitmaken?
donderdag 20 juni 2019 om 18:17
Echt, je blijft verbazen. Wat ken jij toch veel vreemde, heel vreemde mensen. (of je hebt een grote fantasie, dat kan ook).
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 20-06-2019 18:19
0.75% gewijzigd
donderdag 20 juni 2019 om 18:17
Niet de dikkeren zouden "Vet Belangrijk" moeten lezen maar juist de slankerds die van mening zijn dat iedereen met een beetje moeite dun kan zijn.
Ik ken de schrijfsters persoonlijk. Degelijke wetenschappers die echt niets uit hun duim zuigen. En zelf nooit een vooroordeel uitspreken.
Maar de vooringenomen lieden die het nodig zouden moeten lezen halen er vast alleen de zinnen uit die in hun zelfgenoegzame straatje passen
Ik ken de schrijfsters persoonlijk. Degelijke wetenschappers die echt niets uit hun duim zuigen. En zelf nooit een vooroordeel uitspreken.
Maar de vooringenomen lieden die het nodig zouden moeten lezen halen er vast alleen de zinnen uit die in hun zelfgenoegzame straatje passen
amarna wijzigde dit bericht op 20-06-2019 18:21
1.83% gewijzigd
donderdag 20 juni 2019 om 18:19
Helemaal eens!amarna schreef: ↑20-06-2019 18:17Niet de dikkeren in dit topic zouden "Vet Belangrijk" moeten lezen maar juist de slanke die van mening zijn dat iedereen met een beetje moeite dun kan zijn.
Maar de vooringenomen lieden die het nodig zouden moeten lezen halen er vast alleen de zinnen uit die in hun zelfgenoegzame straatje passen![]()
donderdag 20 juni 2019 om 18:19
Juist, die doen een mayatjeamarna schreef: ↑20-06-2019 18:17Niet de dikkeren in dit topic zouden "Vet Belangrijk" moeten lezen maar juist de slanke die van mening zijn dat iedereen met een beetje moeite dun kan zijn.
Maar de vooringenomen lieden die het nodig zouden moeten lezen halen er vast alleen de zinnen uit die in hun zelfgenoegzame straatje passen![]()
donderdag 20 juni 2019 om 18:28
Het heeft vast te maken met de poep die hier gepraat wordt, ik ben helemaal bij gelezen en heb ontzettend de neiging om de tuin in te lopen en een paar bijen plat te slaan.viavia2013 schreef: ↑20-06-2019 18:02Ik snap ook niet waarom ik zo boos wordt om dit topic. Ik was 30 toen ik ziek werd en dat is genetisch bepaald. Niemand die daar wat aan kan doen, en ik al helemaal niet.