verdriet wegeten?
vrijdag 21 juni 2019 om 10:19
In de natuur krijgen alleen sterke dieren genoeg te eten. Als jij erin slaagt om een grote prooi te bemachtigen en helemaal alleen op te eten, dan ben je sterk.
En zo maak je je zelfgevoel wat beter. Dat legt de verbinding vervelend zelfgevoel = eten in je hersenen vast totdat het volautomatisch gaat.
En zo maak je je zelfgevoel wat beter. Dat legt de verbinding vervelend zelfgevoel = eten in je hersenen vast totdat het volautomatisch gaat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 21 juni 2019 om 12:03
Als ik verdriet heb of tijdens mijn depressie, dan eet ik weinig tot niets. Mijn keel schiet dan letterlijk op slot. Maar ik moet wel eten, want, diabetes met insulinepomp.
Ik moet daarbij koolhydraten tellen, dat ik soms niet durf te eten. Maar op een lage bloedsuikerspiegel zit ik ook niet te wachten.
Ik moet daarbij koolhydraten tellen, dat ik soms niet durf te eten. Maar op een lage bloedsuikerspiegel zit ik ook niet te wachten.
vrijdag 21 juni 2019 om 12:07
Bij verdriet heb ik juist geen hongergevoel en vergeet ik simpelweg om te eten omdat ik er nul behoefte aan heb. Mijn lijf spreekt dan de reserves aan en ik val juist af.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
vrijdag 21 juni 2019 om 14:12
Probeer het nog eens, bij mij doet-ie het prima. Google zelf anders even op Leontien en wegeten.
zaterdag 22 juni 2019 om 09:58
zaterdag 22 juni 2019 om 10:38
Nooit onderzoek gelezen dat onderstreept wat jij beweert
Vanwaar je aanname?
zaterdag 22 juni 2019 om 10:52
zaterdag 22 juni 2019 om 18:13
Vanwege het feit dat je er bij vrouwen meer over hoort. Ze hebben onverwerkt verleden, of tegenslag in het heden, en dat lossen ze dan op door snoepen en snaaien, of beter gezegd, ze eten het ermee weg. Bij mannen hoor je daar minder over. Wil niet zeggen dat het bij mannen niet voorkomt, maar het lijkt voornamelijk iets van vrouwen te zijn. Dus vandaar mijn vraag.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!