Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 23 juni 2019 om 09:05
Dan kom ik bij jou eten.Pipistrello schreef: ↑23-06-2019 00:47Hé! Ik maak al 70 jaar soep. Ik weet echt wel hoe ik zure soep maak!
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 23 juni 2019 om 09:18
Zou het kunnen dat er iets (ten goede) aan het veranderen is op Actueel? Deze TO heeft nog nul bijval gehad. En het valt me in andere topics ook op dat er tegenwoordig wat meer tegenwicht is.
actueel/toegestaan-in-nederland-stenige ... ges/444778
zondag 23 juni 2019 om 09:41
En dit: https://www.nu.nl/opmerkelijk/5949006/6 ... orado.html
Dus.
Dus.
David Dunning
David Dunning

zondag 23 juni 2019 om 09:49
Solomio schreef: ↑23-06-2019 09:41En dit: https://www.nu.nl/opmerkelijk/5949006/6 ... orado.html
Dus.
Zo dan

zondag 23 juni 2019 om 10:43
Ow, wat heerlijk. Al zullen ze dat daar wel niet denken.Solomio schreef: ↑23-06-2019 09:41En dit: https://www.nu.nl/opmerkelijk/5949006/6 ... orado.html
Dus.

zondag 23 juni 2019 om 11:25
Als het mij beter uitkomt negeer ik dat soort taalfouten met gemak.
David Dunning
David Dunning
zondag 23 juni 2019 om 11:26
Vliegen ze?
Anders:

David Dunning
David Dunning
zondag 23 juni 2019 om 11:29
Ik heb dat idee ook. Er is nog een kleine harde kern, maar er zijn steeds meer mensen die niet zo zwart-wit denken op Actueel. En dat komt de discussies zeker ten goede.Fossa schreef: ↑23-06-2019 09:18Zou het kunnen dat er iets (ten goede) aan het veranderen is op Actueel? Deze TO heeft nog nul bijval gehad. En het valt me in andere topics ook op dat er tegenwoordig wat meer tegenwicht is.
Nu nog hopen dat de moderators eens gaan meelezen daar en het zou een interessante pijler kunnen worden.

zondag 23 juni 2019 om 11:40
Dat lijkt me idd een goed idee.
Mss heb je een vliegende en een kruipende buur.
David Dunning
David Dunning

zondag 23 juni 2019 om 11:40
Hebben jullie ook al eens opgemerkt dat nicknames in afvaltopics overmatig vaak met eten te maken hebben? En dan ook met niet-gezond eten? Gisteren opende Kandijsuiker een topic over dat afvallen niet lukt, vandaag Frietmetmayo over wandelen en hardlopen en afvallen. Ooit nam ik deel aan zo'n tabeltopic, met daarin MadameBonBon, Evergreen, CrepeDeFromage, Puffinmuffin en zo.
zondag 23 juni 2019 om 11:42
Ja, is me idd ook wel eens opgevallen.Marana schreef: ↑23-06-2019 11:40Hebben jullie ook al eens opgemerkt dat nicknames in afvaltopics overmatig vaak met eten te maken hebben? En dan ook met niet-gezond eten? Gisteren opende Kandijsuiker een topic over dat afvallen niet lukt, vandaag Frietmetmayo over wandelen en hardlopen en afvallen. Ooit nam ik deel aan zo'n tabeltopic, met daarin MadameBonBon, Evergreen, CrepeDeFromage, Puffinmuffin en zo.
Betweters hebben vaak insectennamen, ook zoiets.

solomio wijzigde dit bericht op 23-06-2019 11:42
5.61% gewijzigd
David Dunning
David Dunning

zondag 23 juni 2019 om 11:45
Met de kruipende bus sprayen en de vliegende naar ze gooien?

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.