Blij zijn

24-06-2019 00:49 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij pschyge een topic geopend over een ongepland zwangerschap,terwijl ik net wou scheiden.ik heb er al 2 en dat was voor mij ook genoeg.Ik heb toen advies gehad om naar huisarts en naar instanties te bellen,heb ik gedaan,maar ik ben ook langs verloskundige gegaan en daar bleek ik al 16 weken zwanger te zijn.Dus een zwangerschapsafbreking viel voor mij af omdat ik voor mijn gevoel te laat ben,het is al een klein mensje.maar hoe ga ik dan ooit blij zijn met deze zwangerschap,en kan ik er van gaan houden als het er eenmaal is.het is zo zwaar ommezelf te zijn.waarom de zwangerschap niet gewenst was van mijn kant is zo omdat in mijn cultuur een gescheiden vrouw en ook nog met 3 of meer kids geen enkele kans meer maakt.en ik wil niet na mijn scheiding(Die er zoiezo komt)niet voor altijd alleen blijven..wou zo graag dat ik deze gedachtes uit kon zetten en van dit kindje kon genieten..
lilalinda schreef:
24-06-2019 16:03
nope, uit onderzoek blijkt, dat mannen liever een vrouw-zonder-kind kiezen
Gelukkig zijn meeste moeders-met-kind ook prima (beter?) af zonder nieuwe man
Waarom? Dus maar nooit meer een relatie aangaan omdat je kinderen hebt? Wat een onzin. Geldt dit voor vaders ook, of zijn weer alleen moeders de pineut?

Ik denk trouwens dat mannen die zelf ook kinderen hebben liever een vrouw kiezen die in dezelfde levensfase zit.

Van een man zonder kinderen kan ik me voorstellen dat hij een vrouw prefereert met wie hij nog kinderen kan krijgen of geen zin heeft in een vrouw die al kinderen heeft, als hij hier zelf niet voor kiest. Andersom geldt dit denk ik ook.
Maya85 schreef:
24-06-2019 17:34
Waarom? Dus maar nooit meer een relatie aangaan omdat je kinderen hebt? Wat een onzin. Geldt dit voor vaders ook, of zijn weer alleen moeders de pineut?

Ik denk trouwens dat mannen die zelf ook kinderen hebben liever een vrouw kiezen die in dezelfde levensfase zit.

Van een man zonder kinderen kan ik me voorstellen dat hij een vrouw prefereert met wie hij nog kinderen kan krijgen of geen zin heeft in een vrouw die al kinderen heeft, als hij hier zelf niet voor kiest. Andersom geldt dit denk ik ook.
Omdat mannen meer aan zichzelf denken en dus maar een vrouw zonder kinderen kiezen?
lilalinda schreef:
24-06-2019 18:00
Omdat mannen meer aan zichzelf denken en dus maar een vrouw zonder kinderen kiezen?
Maar waarom zouden ze om die reden voor een vrouw zonder kinderen kiezen? Is een vrouw met kinderen niet meer leuk voor een man die aan zichzelf denkt?
Muisje_37 schreef:
24-06-2019 17:00
Ja zeker is goede optie
en de andere kinderen dan? .....
lexi-may schreef:
24-06-2019 18:17
en de andere kinderen dan? .....
Ja das een goeie,we moeten er samen ff goed over praten hoe we dat gaan doen straks
Maya85 schreef:
24-06-2019 18:01
Maar waarom zouden ze om die reden voor een vrouw zonder kinderen kiezen? Is een vrouw met kinderen niet meer leuk voor een man die aan zichzelf denkt?
Tuurlijk dan staat hij nooit op plek 1
(En geeft boel minder gedoe en gezeik)
Bizar dat je bezig bent rekening te houden met een eventuele nieuwe partner en zijn wensen.
lilalinda schreef:
24-06-2019 21:03
Tuurlijk dan staat hij nooit op plek 1
(En geeft boel minder gedoe en gezeik)
Maar de meeste mannen boven een bepaalde leeftijd hebben zelf ook gewoon kinderen, dus op plek 1 staat hij allang niet meer.

De meeste mannen zijn wanneer ze volwassen zijn gewend dat het niet meer alleen om hen draait. En is dat niet zo, dan moet je er sowieso niks mee beginnen, want dan zal hij in een relatie ook asociaal zijn.
Muisje_37 schreef:
24-06-2019 21:02
Ja das een goeie,we moeten er samen ff goed over praten hoe we dat gaan doen straks
ik vind de kinderen opsplitsen nou niet bepaald een goed idee.

en een nieuwe partner vinden met twwe of drie kinderen zal ook wel niet zo'n verschil zijn
Als de kinderen bij hun vader blijven,krijg ik ze vast in het weekend,dus een nieuwe partner met kinderen zal ook wel de kids hebben in het weekend,bij de meeste vaders.dus dan is het niet erg.maar goed zo ver ben ik nog lang niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven