Zaterdag/zondag naar zee zonder file.

27-06-2019 18:23 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het zaterdag weer tropisch warm wordt wil ik graag naar zee, maar zoals in de titel vermeldt: zonder file, en graag ook voldoende parkeerplaats. En een strandtent met toilet is ook wel fijn trouwens. Iemand ideeën?
Zelf al even gegoogeld en daar kwam IJmuiden aan Zee uit. Iemand ervaring? Mag trouwens langs de hele kustlijn zijn, van België tot aan Den Helder.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Jullie hebben overigens zoveel water in NL ... Waarom persé naar 't strand?

Huur gelijk waar een motorbootje en ga varen.

En als 't haalbaar is eventueel ankeren en picknicken.
Tja wil je niet jaloers maken maar ik fiets binnen 10 min naar het strand :-D

Wat wel leuk is en waar je veel leuke strandtenten hebt is Hoek van Holland, alleen de weg erheen is knudde (maar nog niet zo erg als naar Zandvoort!!)

Rockanje ook leuk. Druk is het overal denk ik.
Protocol schreef:
27-06-2019 18:34
Katwijk aan zee. Parkeergarage onder het duin met meestal voldoende plek (zorg wel dat je er voor 9.30 a 10.00 bent, anders moet je wel wat verder lopen), zat strandtenten met toilet aanwezig.
Is verder ook best een gezellig dorpje met aardig winkelcentrumpje achter de boulevard.
TO zal toch eerst de weg op moeten om bij Katwijk aan zee te komen? Met nog heel veel andere 'badgasten' en route naar de kust.
De super parkeergarage is op zondag zelfs gratis (beleid CDA / CU/ SGP gemeenteraad). Consequent beleid de aardige winkels en terrassen mogen niet open op zondag. Tip: parkeren op P Noord in Katwijk en over het strand naar Noordwijk lopen, met 3,4 sterren strandtenten.
Alles sal reg kom
Belg007 schreef:
27-06-2019 19:53
Jullie hebben overigens zoveel water in NL ... Waarom persé naar 't strand?

Huur gelijk waar een motorbootje en ga varen.

En als 't haalbaar is eventueel ankeren en picknicken.
Eensch! Ik kom er alleen 's winters. Verder, de vinkeveense plassen it is! :sun:
Belg007 schreef:
27-06-2019 18:33
Renesse en op tijd vertrekken?

Of ergens tussen Renesse en Port Zélande?
Zijn namelijk ook parkingplaatsen op de dijk tussen Scharendijke en Port Zélande.
Concert @ Sea is daar dit weekend, dus dat is geen optie. Burgh Haamstede/Westenschouwen of Domburg zou wel kunnen.
Oh, echt supermosterd :-D
Sharing schreef:
27-06-2019 20:14
TO zal toch eerst de weg op moeten om bij Katwijk aan zee te komen? Met nog heel veel andere 'badgasten' en route naar de kust.
De super parkeergarage is op zondag zelfs gratis (beleid CDA / CU/ SGP gemeenteraad). Consequent beleid de aardige winkels en terrassen mogen niet open op zondag. Tip: parkeren op P Noord in Katwijk en over het strand naar Noordwijk lopen, met 3,4 sterren strandtenten.
Ja ze zal overal de weg voor op moeten. Daarom schrijf ik ook dat ze er voor 10 uur moet zijn. Hoe laat ze dan moet vertrekken geen idee, weer niet waar ze woont.
Was zelf afgelopen zondag ik Katwijk, was er om 9.45, geen file voldoende parkeerplek bijna leeg strand...
Houden jullie er overigens rekening mee dat in België morgenmiddag de schoolvakantie begint?

Het kan wel es druk worden op toeristische plekken als we met een paar 10.000 de grens oversteken :-D .

(Onze eigen kust is namelijk ook overbevolkt.)
Vroeg vertrekken en dan naar het strand bij Scharendijke.
De strandtent Perry's vind ik een aanrader.
[quote=vivapimpelmees post_id=30098777 time=1561654194 user_id=214855]
Maar je hoeft er toch niet voor doorgeleerd te hebben dat dit een vrij onmogelijke vraag is?

Wij waren afgelopen zondag nog op de Brouwersdam. Voor ons iets meer dan een uur rijden en als je dan op tijd vertrekt ben je de files voor. Maar geen strandtent daar. Of je moet ver willen lopen. En die plek is dit weekend sowieso geen
koko67 wijzigde dit bericht op 27-06-2019 22:45
Reden: Slecht gelezen
10.99% gewijzigd
koko67 schreef:
27-06-2019 22:44
Brouwersdam gaat dit weekend niet lukken.
Alles is afgesloten voor Concert at Sea
Concert is blijkbaar vandaag, morgen en zaterdag.

Als je zondag gaat kan je perfect op strand liggen, lijkt mij.
Belg007 schreef:
27-06-2019 22:45
Concert is blijkbaar vandaag, morgen en zaterdag.

Als je zondag gaat kan je perfect op strand liggen, lijkt mij.
Op het strand liggen wel, maar parkeren wordt heel lastig ivm afbouwen. Vrees ik. Zou goed kunnen dat dat hele stuk afgesloten blijft.
mevrouwiglesias schreef:
27-06-2019 18:23
Aangezien het zaterdag weer tropisch warm wordt wil ik graag naar zee, maar zoals in de titel vermeldt: zonder file, en graag ook voldoende parkeerplaats. En een strandtent met toilet is ook wel fijn trouwens. Iemand ideeën?
Zelf al even gegoogeld en daar kwam IJmuiden aan Zee uit. Iemand ervaring? Mag trouwens langs de hele kustlijn zijn, van België tot aan Den Helder.
Noordwijk aan zee
Protocol schreef:
27-06-2019 18:34
Katwijk aan zee. Parkeergarage onder het duin met meestal voldoende plek (zorg wel dat je er voor 9.30 a 10.00 bent, anders moet je wel wat verder lopen), zat strandtenten met toilet aanwezig.
Is verder ook best een gezellig dorpje met aardig winkelcentrumpje achter de boulevard.

IJmuiden vind ik zelf altijd wat troosteloos aandoen.

+ 1

Vroeg aankomen, rond half 9. Spullen opzetten en dan eerst heerlijk een bakje koffie bij strandpaviljoen.
Volgens mij kost een hele dag parkeren daar €10,00.
IJmuiden is prima hoor! Mooi groot strand en ruime parkeerplaats.
Ik zou voor de waddeneilanden gaan.. dat t onmogelijke wensen zijn, vind ik echt onzin. Wij gaan regelmatig naar Ameland of Schier. Op de boot is het rete druk, maar op het eiland zelf merk je daar niks van. We komen regelmatig op hele stukken strand waar echt geen levende ziel te vinden is (hartje zomer)
Wijk aan Zee!
Ik woon 600m lopen van het strand :rolling:
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Ik heb net een parkeerplaatsje voor je achter gelaten!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven