Leuke schilder

20-05-2019 23:08 2401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.

Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.

Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.

Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.

Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.

Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
elfje85 schreef:
27-06-2019 21:39
Ja maar als ik morgen hele dag sms'jes krijg Krijg ik vragen van wie. Gs dagje weg morgen
origineel smoesje.

Zal even meedenken met de volgende voor je:
- Ik heb geen geld om terug te sms'n met beltegoed.
- Ja, dadelijk heeft hij van het weekend met vrienden afgesproken, en gaat die over mij praten, en dat wil ik helemaal niet.

Doe jij de volgende weer, om zal ik nog meer smoesjes voor je voorkauwen.

SMS GEWOON!!!!
Murrmurr schreef:
27-06-2019 21:40
Hmmm, die kans zit er dik in ja
:rofl:
Afbeelding
Leaf schreef:
27-06-2019 21:44
Bedoelde noet hem maae mezelf. Als ik hele rijd sms'jes krijg krijg ik gelijk vragen van wie..
En klinkt vond gezellig mer je te kletsen neit wat kinderachtig ?
Kan misscien Beter zeggen wil ke graag beter leren kennen?
Pfff je denkt alleen in onmogelijkheden en je krijgt misschien maar 1 smsje en misschien meer en meer is toch wat je wil :zzz:

En anders wacht je nog een maandje :facepalm:
elfje85 schreef:
27-06-2019 21:30
Ja, of zegfen dat ik m beter wil,leren kennen? En zeg idd nier van natuurgebied. Maar stel hij is bezet is ie nu thuis en sms't z'n vriendin me zo of erger laat ie aan naar lezen. En zei ook dat ik last van schouders heb door tillen maar vroeg ie bv niet of ik goede fysio heb.
Hij hoefde ook niet te vragen naar je fysio maar alleen maar te zeggen "Elfje, heb je last van je schouders, zal ik je een lekkere massage geven? Ga daar maar liggen en ontspan je". Dan was alles vanzelf gegaan. De schuld ligt niet alleen maar bij jou, Elfje. Echt niet.

Het is niet echt een gladde schilder, hè?
.
Donna1971 schreef:
27-06-2019 21:44
Hij kan vanwege zijn werk in principe niks laten merken, 3 zoenen sowieso niet, jij bent een klant en dat zou niet gepast zijn van zijn kant.

Dat hij niet vroeg naar de lamp in het vakantiehuisje o.i.d. is verder niks bijzonders of iig geen teken.
Afbeelding
elfje85 schreef:
27-06-2019 21:45
Bedoelde noet hem maae mezelf. Als ik hele rijd sms'jes krijg krijg ik gelijk vragen van wie..
Gaat toch niemand wat aan? Wat boeit dat wat anderen denken.
Go Elfje Go!!!!!!!
Vind het zooooow spannend!!!!
Leaf schreef:
27-06-2019 21:42
Ten eerste: waarom zou je de hele dag sms'jes krijgen? Petje heeft heus geen tijd om de hele dag berichten te versturen
Ten tweede: het gaat mensen niks aan van wie jij berichtjes krijgt
Psies dit!!! Waarom in godsnaam zou je de hele dag smsjes krijgen????
elfje85 schreef:
Je kan morgen helemaal niet op uitje. Want natuurlijk komt hij je vanavond nog ten huwelijk vragen na aanleiding van je sms. Je moet morgen je bruidsjurk uitzoeken...

Echt mens.

Je bent echt .... Of je vind de aandacht enorm fijn, of je bent echt bijzonder.

Wees eerlijk. verzin niet meer die eindeloze hoeveelheid smoesjes.

Wat is je volgende smoes om het niet te doen, ben benieuwd naar je creativiteit.
Ok. Dit gestuurd

Fijn dat je vanavond even langs wilde komen. Ik vond ons gesprek erg gezellig. Lijkt het je leuk om eens een keer wat te drinken ergens?

Pff nu al spijt dst ik gestuurd heb. Straks laat ie morgen aan al z'n collega's lezen🙈
Utakar schreef:
27-06-2019 21:50
Je kan morgen helemaal niet op uitje. Want natuurlijk komt hij je vanavond nog ten huwelijk vragen na aanleiding van je sms. Je moet morgen je bruidsjurk uitzoeken...

Echt mens.

Wat is je volgende smoes om het niet te doen, ben benieuwd naar je creativiteit.
Ik denk dat we dat in augustus zullen weten....
elfje85 schreef:
Afbeelding
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
elfje85 schreef:
27-06-2019 21:52
Ok. Dit gestuurd

Fijn dat je vanavond even langs wilde komen. Ik vond ons gesprek erg gezellig. Lijkt het je leuk om eens een keer wat te drinken ergens?

Pff nu al spijt dst ik gestuurd heb. Straks laat ie morgen aan al z'n collega's lezen🙈

Yeah!! je hebt het gedaan!!
En wat is dan het ergste dat er gebeurt?
Je moet wel een beetje vaart maken elfje, zometeen slaapt hij al.
Goed zo Elfje!

Wat zijn antwoord ook zal zijn, ik zou niet weten waarom ie het aan zijn collega's zou laten lezen.
Utakar schreef:
27-06-2019 21:50

Echt mens.

Ik heb nog nooit iemand mee uit gevraagd, kan toch? Via bv tinder zegt een van de twee wil je keer...
(Heb btw nooit getinderd). Ok, nog niets terug.zal ie al slapen? Of z'n vriendin leest het en vraagt wie ik ben🙈
Oh, je hebt al iets gestuurd. Goedzo!! Goed smsje, duidelijk. Ben trots
Wat goed, Elfje!
Trots op jou :cheer: :applause:
.
elfje85 schreef:
27-06-2019 21:52
Ok. Dit gestuurd

Afbeelding
Het gaat allemaal wel op zijn elfendertigst.
.
Better_Sweet schreef:
27-06-2019 21:56
Het gaat allemaal wel op zijn elfendertigst.
:HA:
Jaahoor schreef:
27-06-2019 21:55
Oh, je hebt al iets gestuurd. Goedzo!! Goed smsje, duidelijk. Ben trots
Ja en spijt van. Wordt denk toch niets. Anders had ie bv ook kinnen zeggen kan je helpen met schilderen, of die,lamp ophangen.
En dan had ie me gefeliciteerd, etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven