Zaterdag/zondag naar zee zonder file.
donderdag 27 juni 2019 om 18:23
Aangezien het zaterdag weer tropisch warm wordt wil ik graag naar zee, maar zoals in de titel vermeldt: zonder file, en graag ook voldoende parkeerplaats. En een strandtent met toilet is ook wel fijn trouwens. Iemand ideeën?
Zelf al even gegoogeld en daar kwam IJmuiden aan Zee uit. Iemand ervaring? Mag trouwens langs de hele kustlijn zijn, van België tot aan Den Helder.
Zelf al even gegoogeld en daar kwam IJmuiden aan Zee uit. Iemand ervaring? Mag trouwens langs de hele kustlijn zijn, van België tot aan Den Helder.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

donderdag 27 juni 2019 om 20:09
donderdag 27 juni 2019 om 20:14
TO zal toch eerst de weg op moeten om bij Katwijk aan zee te komen? Met nog heel veel andere 'badgasten' en route naar de kust.Protocol schreef: ↑27-06-2019 18:34Katwijk aan zee. Parkeergarage onder het duin met meestal voldoende plek (zorg wel dat je er voor 9.30 a 10.00 bent, anders moet je wel wat verder lopen), zat strandtenten met toilet aanwezig.
Is verder ook best een gezellig dorpje met aardig winkelcentrumpje achter de boulevard.
De super parkeergarage is op zondag zelfs gratis (beleid CDA / CU/ SGP gemeenteraad). Consequent beleid de aardige winkels en terrassen mogen niet open op zondag. Tip: parkeren op P Noord in Katwijk en over het strand naar Noordwijk lopen, met 3,4 sterren strandtenten.
Alles sal reg kom

donderdag 27 juni 2019 om 20:20
donderdag 27 juni 2019 om 20:22
Concert @ Sea is daar dit weekend, dus dat is geen optie. Burgh Haamstede/Westenschouwen of Domburg zou wel kunnen.
donderdag 27 juni 2019 om 21:32
Ja ze zal overal de weg voor op moeten. Daarom schrijf ik ook dat ze er voor 10 uur moet zijn. Hoe laat ze dan moet vertrekken geen idee, weer niet waar ze woont.Sharing schreef: ↑27-06-2019 20:14TO zal toch eerst de weg op moeten om bij Katwijk aan zee te komen? Met nog heel veel andere 'badgasten' en route naar de kust.
De super parkeergarage is op zondag zelfs gratis (beleid CDA / CU/ SGP gemeenteraad). Consequent beleid de aardige winkels en terrassen mogen niet open op zondag. Tip: parkeren op P Noord in Katwijk en over het strand naar Noordwijk lopen, met 3,4 sterren strandtenten.
Was zelf afgelopen zondag ik Katwijk, was er om 9.45, geen file voldoende parkeerplek bijna leeg strand...

donderdag 27 juni 2019 om 22:44
[quote=vivapimpelmees post_id=30098777 time=1561654194 user_id=214855]
Maar je hoeft er toch niet voor doorgeleerd te hebben dat dit een vrij onmogelijke vraag is?
Wij waren afgelopen zondag nog op de Brouwersdam. Voor ons iets meer dan een uur rijden en als je dan op tijd vertrekt ben je de files voor. Maar geen strandtent daar. Of je moet ver willen lopen. En die plek is dit weekend sowieso geen
Maar je hoeft er toch niet voor doorgeleerd te hebben dat dit een vrij onmogelijke vraag is?
Wij waren afgelopen zondag nog op de Brouwersdam. Voor ons iets meer dan een uur rijden en als je dan op tijd vertrekt ben je de files voor. Maar geen strandtent daar. Of je moet ver willen lopen. En die plek is dit weekend sowieso geen
koko67 wijzigde dit bericht op 27-06-2019 22:45
Reden: Slecht gelezen
Reden: Slecht gelezen
10.99% gewijzigd

donderdag 27 juni 2019 om 22:49
donderdag 27 juni 2019 om 23:01
Noordwijk aan zeemevrouwiglesias schreef: ↑27-06-2019 18:23Aangezien het zaterdag weer tropisch warm wordt wil ik graag naar zee, maar zoals in de titel vermeldt: zonder file, en graag ook voldoende parkeerplaats. En een strandtent met toilet is ook wel fijn trouwens. Iemand ideeën?
donderdag 27 juni 2019 om 23:34
Protocol schreef: ↑27-06-2019 18:34Katwijk aan zee. Parkeergarage onder het duin met meestal voldoende plek (zorg wel dat je er voor 9.30 a 10.00 bent, anders moet je wel wat verder lopen), zat strandtenten met toilet aanwezig.
Is verder ook best een gezellig dorpje met aardig winkelcentrumpje achter de boulevard.
IJmuiden vind ik zelf altijd wat troosteloos aandoen.
+ 1
Vroeg aankomen, rond half 9. Spullen opzetten en dan eerst heerlijk een bakje koffie bij strandpaviljoen.
Volgens mij kost een hele dag parkeren daar €10,00.

zaterdag 29 juni 2019 om 10:01
Ik zou voor de waddeneilanden gaan.. dat t onmogelijke wensen zijn, vind ik echt onzin. Wij gaan regelmatig naar Ameland of Schier. Op de boot is het rete druk, maar op het eiland zelf merk je daar niks van. We komen regelmatig op hele stukken strand waar echt geen levende ziel te vinden is (hartje zomer)