Verwarrende sms
maandag 1 juli 2019 om 21:39
Een jongen die ik leuk vind en via de woningstichting ken, hij moest werkzaamheden aan de flat waarin ik woon verrichten, heb ik vorige week om advies gevraagd waarvoor hij afgelopen donderdag bij mij thuis geweest is. Omdat ik wilde weten of hij mij ook leuk zou vinden heb ik hem grvraagd of het hem leuk leek eens een keer wat te gaan drinken ergens.
Dit was zijn sms
Hoi goede middag, fijn dat je het gesprek gezellig vond. Hoop dat je wat aan mijn advies hebt gehad. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik ga niet in op jouw uitnodiging.dat heeft niets met jou te maken maar simpelweg met het feit dat ik gelukkig ben met mijn gezin.
Is het zo dat hij gelukkig is met z'n vriendin/vrouw en kinderen? Of Is gek op z'n kinderen maar misschien niet op,z'n vriendin/vrouw? Want als ie geen kinderen en/of vrouw/vriendin had dan had ie wel willen daten ?
Omdat ie ook zegt dat heeft niets met jou te maken, daarmee geeft ie aan dat ie mij qua persoonlijkheid/uiterlijk leuk/aantrekkelijk vind (ik zeg nu niet hiermee dat dat perse betekent dat ik zijn type ben maar hij had me als ie dus geen kinderen en partner had misschien wel beter willen leren kennen).
..maar goed, nu ik zijn sms nog eens gelezen heb vind ik het lastig te begrijpen wat hij er bedoelt/hoe hij er zelf over denkt. Zoals ik al zei vind ik het lastig hoe ik zijn sms moet opvatten. Ik heb hem vrijdag terug gesmst dat ik het begreep en bedankt voor z'n advies,
Dit was zijn sms
Hoi goede middag, fijn dat je het gesprek gezellig vond. Hoop dat je wat aan mijn advies hebt gehad. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik ga niet in op jouw uitnodiging.dat heeft niets met jou te maken maar simpelweg met het feit dat ik gelukkig ben met mijn gezin.
Is het zo dat hij gelukkig is met z'n vriendin/vrouw en kinderen? Of Is gek op z'n kinderen maar misschien niet op,z'n vriendin/vrouw? Want als ie geen kinderen en/of vrouw/vriendin had dan had ie wel willen daten ?
Omdat ie ook zegt dat heeft niets met jou te maken, daarmee geeft ie aan dat ie mij qua persoonlijkheid/uiterlijk leuk/aantrekkelijk vind (ik zeg nu niet hiermee dat dat perse betekent dat ik zijn type ben maar hij had me als ie dus geen kinderen en partner had misschien wel beter willen leren kennen).
..maar goed, nu ik zijn sms nog eens gelezen heb vind ik het lastig te begrijpen wat hij er bedoelt/hoe hij er zelf over denkt. Zoals ik al zei vind ik het lastig hoe ik zijn sms moet opvatten. Ik heb hem vrijdag terug gesmst dat ik het begreep en bedankt voor z'n advies,
maandag 1 juli 2019 om 21:43
Jeetje zeg. Een heel nette man die hardstikke duidelijk is en jij gaat allerlei aannames doen? Hij voelde aan dat jouw uitnodiging niet gepast is in zijn situatie en lost dit heel netjes en verantwoord op door je meteen te vertellen dat hij alleen op zakelijke professionele basis met je te maken wil hebben. Prima toch.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
maandag 1 juli 2019 om 21:44
maandag 1 juli 2019 om 21:45
maandag 1 juli 2019 om 21:49
Beste TO, De schilder is een aardige man. Het is een beleefd SMS-je. De toon is vriendelijk maar afstandelijk. Het is een hele duidelijke afwijzing.
Hij wil je gevoelens niet kwetsen daarom schrijft hij dat het niets met jou te maken heeft. Hij is gelukkig met zijn gezin. Gezin betekend partner en kinderen. Het is nutteloos om je af te vragen of hij wel iets met je was gaan drinken als hij geen gezin had gehad. Of dat hij alleen zijn kinderen bedoeld en niet zijn partner. Hij wil niet afspreken. Het is een afwijzing. Hij wil niet. Ik zou hem met rust laten.
Is er iemand bij je in de buurt waar je mee kunt praten TO ? Ouders ? Vrienden ? Begeleiding ?
Ik vind het echt een beetje gênant worden.
Zit je er op te wachten om iedere keer weer harde reacties over je heen te krijgen en/of belachelijk gemaakt te worden hier op het forum ? Nee toch zeker ? Kom, je verdient beter hoor, doe jezelf een plezier en vraag raad aan echte mensen in je eigen omgeving.
Hij wil je gevoelens niet kwetsen daarom schrijft hij dat het niets met jou te maken heeft. Hij is gelukkig met zijn gezin. Gezin betekend partner en kinderen. Het is nutteloos om je af te vragen of hij wel iets met je was gaan drinken als hij geen gezin had gehad. Of dat hij alleen zijn kinderen bedoeld en niet zijn partner. Hij wil niet afspreken. Het is een afwijzing. Hij wil niet. Ik zou hem met rust laten.
Is er iemand bij je in de buurt waar je mee kunt praten TO ? Ouders ? Vrienden ? Begeleiding ?
Ik vind het echt een beetje gênant worden.
Zit je er op te wachten om iedere keer weer harde reacties over je heen te krijgen en/of belachelijk gemaakt te worden hier op het forum ? Nee toch zeker ? Kom, je verdient beter hoor, doe jezelf een plezier en vraag raad aan echte mensen in je eigen omgeving.
anoniem_386639 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 21:58
34.17% gewijzigd
maandag 1 juli 2019 om 21:50
maandag 1 juli 2019 om 21:52
Odense, de mannenfluisteraar, zal zijn sms voor je vertalen.elfje85 schreef: ↑01-07-2019 21:39Dit was zijn sms
1. Hij is beleefd en vriendelijk tegen je, zoals hij vaker beleefd en vriendelijk tegen klanten is.
2. Hij heeft een gezin en wil niet met een andere vrouw afspreken.
3. Hij wil dus niet met je koffiedrinken, appen, bellen, netflixen en chillen.
Einde vertaling.
Het vervolg:
A ) Je moet geen contact meer met hem opnemen.
B ) Je verwijdert zijn telefoonnummer.
C ) Je vergeet hem.
D ) Je opent geen topics meer over hem.
anoniem_386860 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 21:53
0.24% gewijzigd
maandag 1 juli 2019 om 21:53
Dit!!! Echt.. ga weg!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 1 juli 2019 om 21:54
Zoals sommige anderen ook al zeiden ben ik geen stalker. En wat ik ook al zei, zijn genoeg mensen die een smoesje verzinnen om iemand nog een keer te zien. Nee, dat ben ik nu in dit geval niet Weer van plan. Ik probeer de boel voor mezelf helder te krijgen en de boel op een rijtje te zetten. Ik denk dat ieder ander die iemand leuk vind voor zichzelf zou proberen na te gaan hoe het zit, dus doe niet alsof ik een of andere mafkees ben.SweetFirefly schreef: ↑01-07-2019 21:48O, is zij dat van die schilder.
Ik vind je eng en obsessief, net een stalker.