Verwarrende sms
maandag 1 juli 2019 om 21:39
Een jongen die ik leuk vind en via de woningstichting ken, hij moest werkzaamheden aan de flat waarin ik woon verrichten, heb ik vorige week om advies gevraagd waarvoor hij afgelopen donderdag bij mij thuis geweest is. Omdat ik wilde weten of hij mij ook leuk zou vinden heb ik hem grvraagd of het hem leuk leek eens een keer wat te gaan drinken ergens.
Dit was zijn sms
Hoi goede middag, fijn dat je het gesprek gezellig vond. Hoop dat je wat aan mijn advies hebt gehad. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik ga niet in op jouw uitnodiging.dat heeft niets met jou te maken maar simpelweg met het feit dat ik gelukkig ben met mijn gezin.
Is het zo dat hij gelukkig is met z'n vriendin/vrouw en kinderen? Of Is gek op z'n kinderen maar misschien niet op,z'n vriendin/vrouw? Want als ie geen kinderen en/of vrouw/vriendin had dan had ie wel willen daten ?
Omdat ie ook zegt dat heeft niets met jou te maken, daarmee geeft ie aan dat ie mij qua persoonlijkheid/uiterlijk leuk/aantrekkelijk vind (ik zeg nu niet hiermee dat dat perse betekent dat ik zijn type ben maar hij had me als ie dus geen kinderen en partner had misschien wel beter willen leren kennen).
..maar goed, nu ik zijn sms nog eens gelezen heb vind ik het lastig te begrijpen wat hij er bedoelt/hoe hij er zelf over denkt. Zoals ik al zei vind ik het lastig hoe ik zijn sms moet opvatten. Ik heb hem vrijdag terug gesmst dat ik het begreep en bedankt voor z'n advies,
Dit was zijn sms
Hoi goede middag, fijn dat je het gesprek gezellig vond. Hoop dat je wat aan mijn advies hebt gehad. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik ga niet in op jouw uitnodiging.dat heeft niets met jou te maken maar simpelweg met het feit dat ik gelukkig ben met mijn gezin.
Is het zo dat hij gelukkig is met z'n vriendin/vrouw en kinderen? Of Is gek op z'n kinderen maar misschien niet op,z'n vriendin/vrouw? Want als ie geen kinderen en/of vrouw/vriendin had dan had ie wel willen daten ?
Omdat ie ook zegt dat heeft niets met jou te maken, daarmee geeft ie aan dat ie mij qua persoonlijkheid/uiterlijk leuk/aantrekkelijk vind (ik zeg nu niet hiermee dat dat perse betekent dat ik zijn type ben maar hij had me als ie dus geen kinderen en partner had misschien wel beter willen leren kennen).
..maar goed, nu ik zijn sms nog eens gelezen heb vind ik het lastig te begrijpen wat hij er bedoelt/hoe hij er zelf over denkt. Zoals ik al zei vind ik het lastig hoe ik zijn sms moet opvatten. Ik heb hem vrijdag terug gesmst dat ik het begreep en bedankt voor z'n advies,
dinsdag 2 juli 2019 om 06:54
Bingo. Negatieve aandacht is ook aandacht. En zoals ik een paar keer eerder zei, volgens mij heeft ze totaal geen date/relatie ervaring en ondertussen begin ik ook te denken dat vriendschappen schaars zijn.
Ik heb een beetje medelijden met je Elfje. Je zegt geen beperking te hebben maar ik denk toch van wel. Waar niets mis mee is, maar dan zou ik daar iets mee doen zodat je wat leuker in het leven staat ipv je zo lang bezig te houden met de 1e de beste die wat tegen je zegt. Want nogmaals, al zegt iedereen dit en heb ik nog nooit zo'n enorme betonnen plaat voor iemand's hoofd gezien, die man was gewoon vriendelijk, meer niet. Je bent 34, hebt geen idee hoe een smartphone werkt en noemt een man met een gezin een 'jongen'. Weet je héél zeker, van die beperking? Of ben je toch Noors en lig je dubbel achter je scherm van het lachen? Ik hoop op het laatste
dinsdag 2 juli 2019 om 07:12
madamzonderm schreef: ↑02-07-2019 00:36Ik niet. Maar dat zei ik al. Maar je wil dus niet zeggen waarom je iemand die die drang naar aandacht heeft aandacht voedt?
Hoeft ook niet hoor. Maar ik vind het dan zo gek dat je dat van elfje benoemt op een afkeurende toon en dan zelf voedt.
Ik was gewoon gaan slapen hoor.
Ik vond het ook wat aan de late kant voor jouw diepgaande analyses en therapeuten-taal.
En ja, dit staat niet vriendelijk maar ik merk dan ook dat dit topic (en deze TO) me beginnen te irriteren, dus ik laat het hier verder bij.
dinsdag 2 juli 2019 om 07:37
TO probeert haar gevoel op een rijtje te krijgen en een groot deel van jullie doet alsof dat iets is wat je als volwassene nooit meer doet. Dat is flauw. Altijd dat flauwe ‘ben je echt zo oud? Je gedraagt je als een puber!’. Ieder mens is anders en reageert anders op situatie. Hou eens op met jezelf boven de ander plaatsen, helemaal als je zelf niet in dezelfde situatie zit.
TO got carried away. Dat is heel menselijk, ook voor volwassenen. TO had even tijd nodig om te knop om te zetten, dat maakt haar echt niet sociaal beperkt. Ze heeft geen rare dingen gedaan, alleen haar gevoel hier gepost.
TO got carried away. Dat is heel menselijk, ook voor volwassenen. TO had even tijd nodig om te knop om te zetten, dat maakt haar echt niet sociaal beperkt. Ze heeft geen rare dingen gedaan, alleen haar gevoel hier gepost.
dinsdag 2 juli 2019 om 07:50
Het heeft niets met jou te maken is de eeuwenoude smoes om op een nette manier van iemand af te komen. Zonder iemand te kwetsen.
Hij vindt je niet leuk. Hij heeft een gezin waarmee hij gelukkig is en daarbij maakt het niet uit of zijn partner zijn vrouw, vriendin, vriend of man is. Hij geeft duidelijk aan geen interesse te hebben. Niets verwarrend aan. Je zou er goed aan doen te stoppen met overanalyseren, dit slaat namelijk helemaal nergens op.
Hij vindt je niet leuk. Hij heeft een gezin waarmee hij gelukkig is en daarbij maakt het niet uit of zijn partner zijn vrouw, vriendin, vriend of man is. Hij geeft duidelijk aan geen interesse te hebben. Niets verwarrend aan. Je zou er goed aan doen te stoppen met overanalyseren, dit slaat namelijk helemaal nergens op.
We’re all mad here
dinsdag 2 juli 2019 om 07:54
Ja dat maak je jezelf wijs, tattooaddict. Hou het maar goed in de gaten; voordat je het weet ben jij je schilder kwijt aan een femme fatale als elfje.Tattooaddict87 schreef: ↑01-07-2019 22:03Mijn vriend durft serieus na het lezen van dit topic geen prive klussen meer aan te nemen..![]()
Oeps, nu wordt er toch nog door schilders over je gepraat Elfje! En NEE ZE HEBBEN GEEN INTERESSE!
Check zijn telefoon even op verwarrende sms'jes.
dinsdag 2 juli 2019 om 08:41
Meestal zijn het de mannen die een plaat voor hun kop hebben, als ze horen nee denk het niet..sorry dan denken ze nou dat is 0,00000,9 procent nee dus ik heb een kans!
Daar lijkt dit wel een beetje op, als ik dat bericht van die schilder zou krijgen zou ik denken: wat erg, wat gênant, hopelijk bespreekt ie het niet met anderen, hij heeft gewoon een gezin, wat errug!! Zoiets..
Daar lijkt dit wel een beetje op, als ik dat bericht van die schilder zou krijgen zou ik denken: wat erg, wat gênant, hopelijk bespreekt ie het niet met anderen, hij heeft gewoon een gezin, wat errug!! Zoiets..
dinsdag 2 juli 2019 om 08:45
dinsdag 2 juli 2019 om 08:50
Ik merk aan vrouwen in mijn omgeving, veertigers en zelfs vijftigers die nooit een volwassen relatie hebben gehad, dat ze zichzelf blijven gedragen en/of zien als 'meisje'. Erg gênant. Maar ergens zijn ze het puberale stadium nooit ontgroeid.Cheshire-cat schreef: ↑02-07-2019 08:45TO doet me denken aan iemand in mijn omgeving. Die weigert ook om zich als een volwassene te gedragen in plaats van een puber. Heel vermoeiend dit.
dinsdag 2 juli 2019 om 09:33
vivautrecht85 schreef: ↑02-07-2019 07:54Ja dat maak je jezelf wijs, tattooaddict. Hou het maar goed in de gaten; voordat je het weet ben jij je schilder kwijt aan een femme fatale als elfje.
Check zijn telefoon even op verwarrende sms'jes.
dinsdag 2 juli 2019 om 09:41
Je ging op mijn post in nadat ik die vraag stelde zonder die te beantwoorden. Het is okay.
dinsdag 2 juli 2019 om 09:49
Misschien wel, misschien niet.
Maar wat maakt het uit. Heeft geen zin om daar over na te denken, want die man heeft een vrouw en kind(eren) waar hij heel gelukkig mee is
dinsdag 2 juli 2019 om 10:41
madamzonderm schreef: ↑02-07-2019 09:41Je ging op mijn post in nadat ik die vraag stelde zonder die te beantwoorden. Het is okay.
Slechts 1 regel quoten van mijn gehele tekst??
Je weet vast wat ze zeggen?: een half verhaal is net zo goed 1 grote leugen..
Maar stuur lekker een PB naar de TO als je je zo geroepen voelt haar te willen coachen.
Deze topics zijn voor mij klaar..
dinsdag 2 juli 2019 om 10:54
Ja. Bij deze post wel. Ik probeerde een vraag te beantwoorden en jij noemt dat therapeutisch teksten. Heb ik niets op te zeggen. En dat je geen zin had daarin. Dan reageer je toch niet?
Ik vroeg je waarom je iemand die in jouw ogen om aandacht vraagt, waar je dat bij benoemt op een negatieve toon, die aandacht geeft. Daar zeg je niets over. Over halve verhalen gesproken.
Alweer?
dinsdag 2 juli 2019 om 10:59
Of man en kind(eren). Kan ook nog. Of partner en hond. Hij geeft heel weinig info over zichzelf, waarschijnlijk omdát hij afstand wil houden. Klaar.
dinsdag 2 juli 2019 om 11:20
Lucifer2018 schreef: ↑01-07-2019 21:42Is die schilder?
En als je zijn reactie 'verwarrend' vind spoor je niet.
Of heb je een beperking?
Dat vraag ik me al het hele vorige topic af.