Electrische banken
dinsdag 2 juli 2019 om 08:08
Hoi, ik ga een nieuw huis inrichten en denk er sterk aan om van die heerlijke electrisch verstelbare banken te nemen maar qua uiterlijk zijn ze nogal lomp en ik wil verder graag een landelijk interieur. Hebben jullie zo'n bank thuis staan?? Wil je een foto maken van je woonkamer? Dan krijg ik een idee van hoe zoiets eruit ziet buiten de winkel zeg maar. Bedankt
dinsdag 2 juli 2019 om 08:17
Wij hebben een bank die je inderdaad elektrisch kunt wijzigen vwb oa zitdeel. Een heel strakke moderne bank overigens. Geen landelijke look.
We hebben het eenmalig ingesteld op prettigste wijze en komen verder nooit aan de knopjes. Bij ons staat de bank overigens midden in woonkamer, dus niet tegen muren. Beetje onhandig dan, een snoer dat dwars in de ruimte ligt. Dus snoeren weggewerkt en we komen er niet meer aan.
We hebben het eenmalig ingesteld op prettigste wijze en komen verder nooit aan de knopjes. Bij ons staat de bank overigens midden in woonkamer, dus niet tegen muren. Beetje onhandig dan, een snoer dat dwars in de ruimte ligt. Dus snoeren weggewerkt en we komen er niet meer aan.
dinsdag 2 juli 2019 om 10:59
Madeliefjees schreef: ↑02-07-2019 10:57Ik ken alleen de electrische stoel. Die heb ik mn schoonmoeder voor haar verjaardag gegeven.![]()