Electrische banken

02-07-2019 08:08 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ga een nieuw huis inrichten en denk er sterk aan om van die heerlijke electrisch verstelbare banken te nemen maar qua uiterlijk zijn ze nogal lomp en ik wil verder graag een landelijk interieur. Hebben jullie zo'n bank thuis staan?? Wil je een foto maken van je woonkamer? Dan krijg ik een idee van hoe zoiets eruit ziet buiten de winkel zeg maar. Bedankt 👍🏻
Wij hebben een bank die je inderdaad elektrisch kunt wijzigen vwb oa zitdeel. Een heel strakke moderne bank overigens. Geen landelijke look.
We hebben het eenmalig ingesteld op prettigste wijze en komen verder nooit aan de knopjes. Bij ons staat de bank overigens midden in woonkamer, dus niet tegen muren. Beetje onhandig dan, een snoer dat dwars in de ruimte ligt. Dus snoeren weggewerkt en we komen er niet meer aan.
Ik ken alleen de electrische stoel. Die heb ik mn schoonmoeder voor haar verjaardag gegeven. :cheer:
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
02-07-2019 10:57
Ik ken alleen de electrische stoel. Die heb ik mn schoonmoeder voor haar verjaardag gegeven. :cheer:
:-D
Van wat ik ervan tegen ben gekomen toen ik op bankenjacht was, waren allemaal bejaardenbanken.

Zoiets:

Afbeelding
Wil je een foto maken van je woonkamer?

Wat denk je zelf?
Waarom wil je zo'n bank? Denk je dat je regelmatig de zithouding zult veranderen?
Afbeelding

Geen bank maar een stoel. Deze heeft mijn moeder.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Afbeelding
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Wat is voor jou een landelijke bank?
Kun je een plaatje plakken?
Bedankt voor de reacties. Bij een hoekbank is er één lekkere plek om te zitten. Bij zijn electrische bank 2😊 ik denk dat ik het gewoon ga doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven