Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

donderdag 4 juli 2019 om 22:00
Ik vind jouw humor geweldig niet alleen hier maar ook in andere topics. We kunnen een team vormen dan schrijf jij het script en Lotte en ik doen de begintunes erbij en kunnen ook meeschrijven aan het script

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 4 juli 2019 om 22:02
Dat zeg je om mij een plezier te doen.Calamitycat schreef: ↑04-07-2019 21:55Het is Hein a.k.a. Heintje Davids, die is natuurlijk helemaal niet echt dood. Nu moet hij haar wel opeten. En Janine is het toetje.
Ik vind hier dingen van.
donderdag 4 juli 2019 om 22:03
Nou inderdaad zeg. Het gaat om de soapkarakters het is natuurlijk niet zo dat we de acteurs irl slechte dingen toewensen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 4 juli 2019 om 22:06
Calamitycat schreef: ↑04-07-2019 21:55Het is Hein a.k.a. Heintje Davids, die is natuurlijk helemaal niet echt dood. Nu moet hij haar wel opeten. En Janine is het toetje.

donderdag 4 juli 2019 om 22:13
watdachtjehiervan schreef: ↑04-07-2019 21:53Dat zei ik pagina's geleden al. Of bij Expeditie Robinson. Ik denk dat dit echt zo is. Haar verhaal is dat ze stopt omdat ze achter de schermen gaat werken. Ik geloof het niet.
Ik geloof het ook niet inderdaad.
donderdag 4 juli 2019 om 22:36
Briljant plan!charlottew88 schreef: ↑04-07-2019 22:00Ik vind jouw humor geweldig niet alleen hier maar ook in andere topics. We kunnen een team vormen dan schrijf jij het script en Lotte en ik doen de begintunes erbij en kunnen ook meeschrijven aan het script![]()

En maak me nou niet verlegen... straks ben ik genoodzaakt weer terug onder mijn steen te kruipen

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
donderdag 4 juli 2019 om 22:37
Klopt. Ik ben namelijk echt bang voor jouw tanden. Denk dat Hein ook jaloers is.
Dierproeven.
donderdag 4 juli 2019 om 22:38
Praat voor jezelfcharlottew88 schreef: ↑04-07-2019 22:03Nou inderdaad zeg. Het gaat om de soapkarakters het is natuurlijk niet zo dat we de acteurs irl slechte dingen toewensen.

Dierproeven.
donderdag 4 juli 2019 om 22:54
Lief voor mij blijven anders klappen met de zweep

donderdag 4 juli 2019 om 23:04
Alles voor jou, Dan

Dierproeven.
vrijdag 5 juli 2019 om 07:01
vrijdag 5 juli 2019 om 18:40
Kan iemand de tekst kopiëren? Ik mag het niet lezen van de televaag...

vrijdag 5 juli 2019 om 19:01
Redballoon schreef: ↑04-07-2019 20:36Ben nu wel heeeeeel benieuwd wie Aysen bevrijd heeft! Misschien is ze dus tijdelijk weg!
Ik denk Jack.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
vrijdag 5 juli 2019 om 20:23
De meeste autobezitters hebben een noodhamer in de auto. Sommigen een honkbalknuppel.
Er zullen ons vast nog meer slaapverwekkende gebeurtenissen te wachten staan na de reclame maar ik wil hierbij graag nu al deze cliffhanger nomineren voor de slechtste sinds het bestaan van gtst.
Er zullen ons vast nog meer slaapverwekkende gebeurtenissen te wachten staan na de reclame maar ik wil hierbij graag nu al deze cliffhanger nomineren voor de slechtste sinds het bestaan van gtst.
Dierproeven.

vrijdag 5 juli 2019 om 20:46
Dat verhaal snap ik ook niet..Sabeltandcavia schreef: ↑05-07-2019 20:39Ik snapte het Ludoverhaal niet. Waar was hij nou en wat Janine daar in een badjas?
Maar ik ben nog steeds benieuwd wie nu bij Aysen was.

vrijdag 5 juli 2019 om 21:34
Ik snapte het hele seizoen eigenlijk niet.Sabeltandcavia schreef: ↑05-07-2019 20:39Ik snapte het Ludoverhaal niet. Waar was hij nou en wat Janine daar in een badjas?
Dierproeven.
vrijdag 5 juli 2019 om 21:51
Gebaseerd op de lengte van de persoon die je zag. En omdat ik dat wel leuk zou vinden
Ik heb werkelijk geen idee waarom
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.