Crush woont ver

08-07-2019 23:05 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus ik heb een jongen leren kennen via mijn vriendin. Hij is 17 jaar en woont ergens in oost vlaanderen. Ik praat soms met hem en ik denk dat il gevoelens heb voor hem. Ik ben niet zeker maar ik deni van wel. Hij is echt heel knap en lief en ik wil echt elkaar beter en beter leren kennen. Maar de probleem is dat ik weet dat ik nooit kans ga hebben bij hem omdat we ver wone van elkaar. Ik weet niet wat ik moet doen heeft iemand misschien tips ofs?
Crush dichterbij zoeken? :jump:
bloemenmeisje97 wijzigde dit bericht op 09-07-2019 01:04
Reden: Auto correctie
3.23% gewijzigd
Joe.
Wat je moet doen? Er geen tijd in investeren. Als je weet dat het niets kan worden dan zoek je geen contact meer. Ga lekker uit in je eigen omgeving, daar lopen vast ook leukerds rond.
Waar woon jij, dat je Oost Vlaanderen ver vindt?
Ik zo hopeloos smachtende liefdesbrieven sturen naar elkaar

Oh wacht...

Dan wel eerst even wat aam je spelling en grammatica doen!

Wil je dat niet?
Crush dichterbij zoeken

Wil je dat ook niet?
Dan verhuizen naar zijn woonplaats

Meer smaken zijn er niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als je al het gevoel hebt dat het niks gaat worden, gewoon lekker dichterbij huis gaan zoeken! ;-)) er lopen genoeg leuke kerels rond.
Het is zomer, dus pak de TienerToer (of het Belgische equivalent) en doet uw voordeel!
Schriftelijke communicatie om elkaar beter te leren kennen op afstand wordt m zo te zien niet, dus ik zou hem lekker vergeten.
OMG!
Joh, je kent die hele gast niet dus laat het los.
Tja, als de afstand onoverkomelijk is dan gaat het niet werken.

Dat gezegd hebbende, hoe ver wonen jullie van elkaar vandaan? Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad waarin we 230 km uit elkaar woonden, waarin we elkaar elke week een lang weekend (3, soms 4 dagen) zagen, en soms ook een keer een week niet. Dit was mij echter niet gelukt als ik haar niet goed had gekend en zo ontzettend verlieft op haar was geweest. Je moet daar echt wel wat voor over hebben, het is heel veel makkelijker om iemand in de buurt te daten, maar goed...

Succes in ieder geval!
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-07-2019 04:42
Waar woon jij, dat je Oost Vlaanderen ver vindt?
Ik woon in limburg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven