Crush woont ver
maandag 8 juli 2019 om 23:05
Dus ik heb een jongen leren kennen via mijn vriendin. Hij is 17 jaar en woont ergens in oost vlaanderen. Ik praat soms met hem en ik denk dat il gevoelens heb voor hem. Ik ben niet zeker maar ik deni van wel. Hij is echt heel knap en lief en ik wil echt elkaar beter en beter leren kennen. Maar de probleem is dat ik weet dat ik nooit kans ga hebben bij hem omdat we ver wone van elkaar. Ik weet niet wat ik moet doen heeft iemand misschien tips ofs?
dinsdag 9 juli 2019 om 07:21
dinsdag 9 juli 2019 om 12:39
Tja, als de afstand onoverkomelijk is dan gaat het niet werken.
Dat gezegd hebbende, hoe ver wonen jullie van elkaar vandaan? Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad waarin we 230 km uit elkaar woonden, waarin we elkaar elke week een lang weekend (3, soms 4 dagen) zagen, en soms ook een keer een week niet. Dit was mij echter niet gelukt als ik haar niet goed had gekend en zo ontzettend verlieft op haar was geweest. Je moet daar echt wel wat voor over hebben, het is heel veel makkelijker om iemand in de buurt te daten, maar goed...
Succes in ieder geval!
Dat gezegd hebbende, hoe ver wonen jullie van elkaar vandaan? Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad waarin we 230 km uit elkaar woonden, waarin we elkaar elke week een lang weekend (3, soms 4 dagen) zagen, en soms ook een keer een week niet. Dit was mij echter niet gelukt als ik haar niet goed had gekend en zo ontzettend verlieft op haar was geweest. Je moet daar echt wel wat voor over hebben, het is heel veel makkelijker om iemand in de buurt te daten, maar goed...
Succes in ieder geval!
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
dinsdag 9 juli 2019 om 13:10
Ik woon in limburgTijdschriftenverslindster schreef: ↑09-07-2019 04:42Waar woon jij, dat je Oost Vlaanderen ver vindt?