Afvallen met...
woensdag 1 april 2009 om 22:20
Dept is een superleuk merk. Ik heb er verschillende kledingstukken van en het heeft een goede pasvorm en blijft na het wassen mooi. Ik zeg: plunderen die winkel. Het liefst na het waterfietsen en dan fiets ik wel! Kan ik misschien nog zorgen dat ik dat leuke jurkje een maat kleiner kan kopen (heb nog geen jurkje van Dept).
Ik begin trouwens wat kilo's kwijt te raken, maar aangezien ik net uit eten ben geweest in Waterfietscity, wacht ik even met bekend maken van mijn nieuwe gewicht. Kreeg vandaag wel het compliment dat ik er gewoon strak uitzie en geen rollen heb. Dus dat is leuk om te horen...
Ik begin trouwens wat kilo's kwijt te raken, maar aangezien ik net uit eten ben geweest in Waterfietscity, wacht ik even met bekend maken van mijn nieuwe gewicht. Kreeg vandaag wel het compliment dat ik er gewoon strak uitzie en geen rollen heb. Dus dat is leuk om te horen...
woensdag 1 april 2009 om 22:59
Ik ga even mijn brood smeren voor morgen en duik daarna mijn bed in.
Ben erg moe, al heel wat dagen. Vrees dat ik misschien een beetje te druk ben en te veel doe enzo. Dat in combinatie met wat dingen die ik in mijn hoofd nog even een plekje moet geven maakt duidelijk een beetje te moe.
Slaap lekker allemaal!
Ben erg moe, al heel wat dagen. Vrees dat ik misschien een beetje te druk ben en te veel doe enzo. Dat in combinatie met wat dingen die ik in mijn hoofd nog even een plekje moet geven maakt duidelijk een beetje te moe.
Slaap lekker allemaal!
donderdag 2 april 2009 om 09:51