Normaal gedrag?

12-07-2019 07:51 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic gesloten
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-07-2019 10:11
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
97.33% gewijzigd
Cotolokowoto schreef:
12-07-2019 08:34
ik zou ook echt in een deuk liggen van de 500 gram chocolade.
Ik vind het hilarisch 1 gram voor elke dag :lol:

Ik vind het een apart idee, maar het autistisch noemen en zeggen dat ze je uit gaat lachen met collega's is natuurlijk niet leuk! En kan gewoon echt niet.
Dit.
Heel leuk idee.
Ik zou er om lachen (omdat het leuk is, niet uitlachen) en zeggen dat ik me verheug op 5000 dagen samen.

Autisten zijn trouwens heel leuk. Stom dat mensen dat als scheldwoord gebruiken.
Ik zou zelf niet op zo'n actie zitten te wachten want ik vind het nogal overdreven en kinderachtig maar ik neem aan dat jullie nog heel erg jong zijn.
Rebecca20 schreef:
12-07-2019 09:40
Wat een stom reactie van haar. Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar ik word dit jaar 29 en zou het nog steeds schattig vinden als mijn verloofde dat zou doen. Wat er gebeurd is zegt meer over je vriendin dan over jezelf.

Ik ben 42 en heb zulke dingen nooit 'leuk' gevonden. Leeftijd heeft er weinig mee te maken.

Maar dat uitlachen en opmerking over lachen met collega's is niet aardig nee.
Blondie456 schreef:
12-07-2019 09:47
Ik zou zelf niet op zo'n actie zitten te wachten want ik vind het nogal overdreven en kinderachtig maar ik neem aan dat jullie nog heel erg jong zijn.
Wat is er nou weer kinderachtig aan iets vieren? Twee jaar mag wel en 500 dagen niet? Wat is het verschil?
Ja, het is apart, en daarom is het juist leuk. Niet alles in het leven hoeft zo serieus te zijn. Mijn bijna 40-jarige man viert de 1000 dagen met mij ook.
Stop maar mensen, het topic is "gesloten". :yawnee:
S-Groot schreef:
12-07-2019 08:50
Ik zou er ook om moeten lachen, ik zou het ook wel lief vinden hoor maar kom op: 500 dagen tellen. En dat verassen zou ik toch wel heel onaardig van je vinden.
Dit. Ik las je OP en dacht: 500 dagen??

Maar ik zou je dan weer niet voor lul zetten bij collega´s.
Rebecca20 schreef:
12-07-2019 09:40
Wat een stom reactie van haar. Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar ik word dit jaar 29 en zou het nog steeds schattig vinden als mijn verloofde dat zou doen. Wat er gebeurd is zegt meer over je vriendin dan over jezelf.
Ik zou dat ook enorm waarderen!
Yugen schreef:
12-07-2019 09:54
Wat is er nou weer kinderachtig aan iets vieren? Twee jaar mag wel en 500 dagen niet? Wat is het verschil?
Ja, het is apart, en daarom is het juist leuk. Niet alles in het leven hoeft zo serieus te zijn. Mijn bijna 40-jarige man viert de 1000 dagen met mij ook.
Dat moet natuurlijk ieder voor zich weten. Een man die zo iets zou doen zou niet bij mij passen en ik sta juist helemaal niet serieus in het leven. Ik begrijp die vriendin ook wel dat ze daar om moet lachen. Hem belachelijk maken bij collega's vind ik te ver gaan.
Kinderachtige reactie van TO om de OP weg te halen.
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
12-07-2019 10:10
Kinderachtige reactie van TO om de OP weg te halen.
Ja, beetje autistisch ook. :P
RikM schreef:
12-07-2019 09:58
Stop maar mensen, het topic is "gesloten". :yawnee:
Mooi. Dat scheelt weer tijd.
Je hebt één gram chocolade voor elke dag dat jullie samen zijn gegeven? :love:

(10 gram zou beter geweest zijn, maar dit is beter dan niets ;-D )
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven