Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
klavertje-vier2019 schreef:
13-07-2019 17:50
Verbaas me ook vaak over in welke topics mensen denken te moeten reageren. Mensen met een hekel aan kinderen die zich werkelijk met ieder kindertopic bemoeien bijvoorbeeld. Mensen met een hekel aan therapieën die zich dan daar mee denken te moeten bemoeien. Mensen met een afkeer voor seks die in allerlei topics op de sekspijler reageren. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te vinden.

Verschillende meningen maken een forum leuk, maar soms kun je ook even 2x nadenken of het kwetsend kan zijn voor de TO voordat je iets uit je toetsenbord ramt lijkt me.
Even voor de duidelijkheid (voordat we dat gedoe gaan krijgen), ik (en ik denk dat ik voor bijv. Cateau kan praten) hebben niks tegen therapie. Zeker niet. Wel tegen altijd maar en overal 'therapie!!!' roepen. Maar dat heb ik al uitgelegd, dus dat moet je dan maar even terug lezen.
There is always something happening, and it's usually right now
Cateautje schreef:
13-07-2019 17:53
Ja joh, je sexualiteit ontdekken, puberse onzekerheid. Sorry, maar hier moet ik om lachen.
Ontdekken dat je homoseksueel bent, of transgender, of weet ik wat, allemaal heel normaal hoor. Tuurlijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nou, ik heb het topic gelezen en ik zou ook aanraden om hulp te zoeken. Het is toch overduidelijk dat het allemaal teveel is voor TO.

Wat moet je dan doen, doorgaan totdat je helemaal omvalt? Op tijd hulp zoeken, dat kan nog meer ellende voorkomen.
Life is short. Eat dessert first.
13-07-2019 17:50
Verbaas me ook vaak over in welke topics mensen denken te moeten reageren. Mensen met een hekel aan kinderen die zich werkelijk met ieder kindertopic bemoeien bijvoorbeeld. Mensen met een hekel aan therapieën die zich dan daar mee denken te moeten bemoeien. Mensen met een afkeer voor seks die in allerlei topics op de sekspijler reageren. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te vinden.

Verschillende meningen maken een forum leuk, maar soms kun je ook even 2x nadenken of het kwetsend kan zijn voor de TO voordat je iets uit je toetsenbord ramt lijkt me.

Precies. Niet alles wat je denkt hoeft gedeeld te worden toch.
PoesinBoots schreef:
13-07-2019 17:55
Precies. Niet alles wat je denkt hoeft gedeeld te worden toch.
Dat is een goeie voor de napraat. Ik stel voor dat deze als motto wordt gebruikt onder de OP.
Nou ja, ik zit over een topic te praten waar ik verder niks van weet. Het ging mij vooral over het 'altijd en overal therapie' gehalte van dit draadje. Niks meer en niks minder.
Star² schreef:
13-07-2019 17:52
Ja als je naar IJsland gaat heb je therapie nodig ja
Ja, dan wel ja, duhuh!
Grobbekuiken_ schreef:
13-07-2019 17:57
Nou ja, ik zit over een topic te praten waar ik verder niks van weet. Het ging mij vooral over het 'altijd en overal therapie' gehalte van dit draadje. Niks meer en niks minder.
Tis duidelijk hoor. ;-)

Ik ben het er niet mee eens, maar dat was ook duidelijk.

David Dunning
Cateautje schreef:
13-07-2019 17:56
Dat is een goeie voor de napraat. Ik stel voor dat deze als motto wordt gebruikt onder de OP.
Enige zelfreflectie is je vreemd als ik het zo lees...
Daarvoor is een gebrek aan endorfines een slecht excuus. Vervelend voor je dat je pijn hebt en je daardoor rot voelt, maar dat hoef je niet op anderen af te reageren.
Grobbekuiken_ schreef:
Snap ik!
Life is short. Eat dessert first.
Grobbekuiken_ schreef:

Uiteindelijk ging het erover dat Cateau iemand die er behoorlijk doorheen zit een trap extra geeft omdat ze zich ergert (?) omdat een ander het woord therapie durft te gebruiken.
Tof voor zo'n TO.
13-07-2019 17:59
Enige zelfreflectie is je vreemd als ik het zo lees...
Daarvoor is een gebrek aan endorfines een slecht excuus. Vervelend voor je dat je pijn hebt en je daardoor rot voelt, maar dat hoef je niet op anderen af te reageren.
Het lijkt me dat je tegen jezelf zit te murmelen.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 13-07-2019 18:02
0.70% gewijzigd
PoesinBoots schreef:
Uiteindelijk ging het erover dat Cateau iemand die er behoorlijk doorheen zit een trap extra geeft omdat ze zich ergert (?) omdat een ander het woord therapie durft te gebruiken.
Tof voor zo'n TO.
Wat een kletskoek. Sterker, de TO begreep prima wat ik bedoelde, alleen anderen gingen over de rooie.
Cateautje schreef:
13-07-2019 18:00
Het lijkt me dat je in jezelf zit te murmelen.

:facepalm:
Cateautje schreef:
13-07-2019 18:00
Het lijkt me dat je in jezelf zit te murmelen.
Dat begrijp ik wel ja, dat jij het daarmee af denkt te kunnen doen. Geheel volgens verwachting.
Cateautje schreef:
13-07-2019 18:01
Wat een kletskoek. Sterker, de TO begreep prima wat ik bedoelde, alleen anderen gingen over de rooie.

Zolang jij het maar gelooft. Zuur lekker door joh.
PoesinBoots schreef:
13-07-2019 18:02
Blijf maar fijn lezen wat in je straatje te pas komt.
Cateautje schreef:
13-07-2019 18:04
Blijf maar fijn lezen wat in je straatje te pas komt.

Doe ik. Doei hé
PoesinBoots schreef:
Tof voor zo'n TO.

Ik vind inderdaad dat een TO die zo duidelijk kwetsbaar is wel wat meelevende benaderd mag worden.
Helemaal niet nodig om zo'n topic naar je toe trekken, sneu voor TO ook, dat gekissebis terwijl je je al ruk voelt.
PoesinBoots schreef:
13-07-2019 18:05
Doe ik. Doei hé
Ja hoor, haha. Mijn complimenten voor je gevoel voor humor.
Cateautje schreef:
13-07-2019 18:08
Holy crap, wat is er in jou gevaren?

David Dunning
Cateautje schreef:
13-07-2019 18:01
Dat ze het begrijpt wil natuurlijk niet zeggen dat het haar ook helpt hè.

David Dunning
Cateautje schreef:
13-07-2019 18:08

Misschien moet je eens opzoek naar dat van jou.
Je wordt met het jaar narriger.
PoesinBoots schreef:
13-07-2019 18:02
:'(
Ik meot je ites bnenkeen....
Ken je dat dnig wbraaij aeelln de estere en de lstaae ltteer op de jtuise paalts saatn en dat je dan tcoh knut lzeen wat er saatt?
Het kmot vsat door de lookeels....
(En ik ben een nul in de ontkenninsfase, dus de o verdwijnt wegens verdrukking)

Poesin wordt bij bij Penis
Boots wordt bij mij Boost.

Srroy srroy srory!!!!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Cateautje schreef:
13-07-2019 17:05
[...] raakte mijn endorfine op [...].
Kan dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven