Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 13 juli 2019 om 19:10
Ik vind het wel een heel speciaal talent van je dat je jezelf zo volslagen ongeloofwaardig en belachelijk weet te maken in zo'n korte tijd.
Heel knap.
Ook een beetje jammer, maar je kiest er zelf voor om dat te doen, dus blijkbaar vind je het wel fijn om te doen.

zaterdag 13 juli 2019 om 19:14
klavertje-vier2019 schreef: ↑13-07-2019 19:10Ik vind het wel een heel speciaal talent van je dat je jezelf zo volslagen ongeloofwaardig en belachelijk weet te maken in zo'n korte tijd.
Heel knap.
Ook een beetje jammer, maar je kiest er zelf voor om dat te doen, dus blijkbaar vind je het wel fijn om te doen.

Meid, wat je verder ook over me denkt, je gaat je gang maar.
Ik zie dagelijks speciale talenten voorbij komen die jarenlang onder de radar weten te blijven en waar nog voor opgekomen wordt ook, dus ik niet onder de indruk van de fenomenale mensenkennis die hier tentoon wordt gespreid.

zaterdag 13 juli 2019 om 19:16
Insgelijks. Ik kom nooit hier in napraat maar sta zó met m’n oren te klapperen van de reacties in dat andere topic dat ik dit topic kom opzoeken (want wil het andere voor de to niet vervuilen).
Trek je eens aan van wat mensen tegen je zeggen Cateau. Je bent nu echt kwetsend bezig en ik zie je al langer raar schrijven. Maar op deze manier kan je mensen beschadigen. Er zitten allemaal echte individuen achter die nicks he.

zaterdag 13 juli 2019 om 19:19
Fijn dat je m'n punt meteen even zo duidelijk maakt...Cateautje schreef: ↑13-07-2019 19:14![]()
![]()
![]()
![]()
Meid, wat je verder ook over me denkt, je gaat je gang maar.
Ik zie dagelijks speciale talenten voorbij komen die jarenlang onder de radar weten te blijven en waar nog voor opgekomen wordt ook, dus ik niet onder de indruk van de fenomenale mensenkennis die hier tentoon wordt gespreid.

zaterdag 13 juli 2019 om 19:25
Oh, het is niet alleen in dat topic, maar ik vervuil het hele forum met mijn uitingen?ClumsyNinja schreef: ↑13-07-2019 19:16Insgelijks. Ik kom nooit hier in napraat maar sta zó met m’n oren te klapperen van de reacties in dat andere topic dat ik dit topic kom opzoeken (want wil het andere voor de to niet vervuilen).
Trek je eens aan van wat mensen tegen je zeggen Cateau. Je bent nu echt kwetsend bezig en ik zie je al langer raar schrijven. Maar op deze manier kan je mensen beschadigen. Er zitten allemaal echte individuen achter die nicks he.
Ik beschadig mensen omdat ik niet als eerste roeptoeter dat ze maar in therapie moeten gaan, want dat is constructief en geeft een zweem van medelevendheid?
Terwijl ik het toch zie als een luie vorm van toch maar reageren, zonder enige moeite te nemen met de TO mee te denken of de TO aan het denken te zetten, want dat is teveel gevraagd.
Sorry hoor, maar doe me een lol.
Vraag het eerst eens aan de TO wat ze er van vindt, je hoeft alleen maar het topic te lezen, helemaal!

zaterdag 13 juli 2019 om 19:27
Ik herken bluf op een kilometer afstand, dus bespaar je deze moeite.klavertje-vier2019 schreef: ↑13-07-2019 19:19Fijn dat je m'n punt meteen even zo duidelijk maakt...![]()

zaterdag 13 juli 2019 om 19:37
gewoon ff de computer uit doenCateautje schreef: ↑13-07-2019 19:25Oh, het is niet alleen in dat topic, maar ik vervuil het hele forum met mijn uitingen?
Ik beschadig mensen omdat ik niet als eerste roeptoeter dat ze maar in therapie moeten gaan, want dat is constructief en geeft een zweem van medelevendheid?
Terwijl ik het toch zie als een luie vorm van toch maar reageren, zonder enige moeite te nemen met de TO mee te denken of de TO aan het denken te zetten, want dat is teveel gevraagd.
Vraag het eerst eens aan de TO wat ze er van vindt, je hoeft alleen maar het topic te lezen, helemaal!
kopje thee
ademhalen
morgen weer een dag

zaterdag 13 juli 2019 om 19:48
Ha Poes! Ik was verblind door je boots

zaterdag 13 juli 2019 om 19:57
Ja, die kutopmerking is natuurlijk heel erg mee denken met de TO. Verder heb niets gedaan daar qua 'hulp'.Cateautje schreef: ↑13-07-2019 19:25Oh, het is niet alleen in dat topic, maar ik vervuil het hele forum met mijn uitingen?
Veel meer en veel betere hulp ook dan al die andere mensen die TO een bezoek aan de huisarts aanraden of andere oplossingen aandroegen zonder zo'n kutopmerking te maken.
Als je het zelf maar gelooft... Want niemand anders trap in dit verhaaltje om je kutopmerking goed te lullen.
Jij voelt je gewoon beter dan mensen met 'mindere' problemen dan jij en dat moet je even uiten op deze manier. Tenminste zo komt het over. Helemaal na al het geraaskal van vandaag.
Zo. Nu doe ik hem uit.

zaterdag 13 juli 2019 om 20:00
Och, het leeft nog.Lucifer2018 schreef: ↑13-07-2019 19:57Ja, die kutopmerking is natuurlijk heel erg mee denken met de TO. Verder heb niets gedaan daar qua 'hulp'.
Veel meer en veel betere hulp ook dan al die andere mensen die TO een bezoek aan de huisarts aanraden of andere oplossingen aandroegen zonder zo'n kutopmerking te maken.
Als je het zelf maar gelooft... Want niemand anders trap in dit verhaaltje om je kutopmerking goed te lullen.
Jij voelt je gewoon beter dan mensen met 'mindere' problemen dan jij en dat moet je even uiten op deze manier. Tenminste zo komt het over. Helemaal na al het geraaskal van vandaag.
Zo. Nu doe ik hem uit.![]()
Al trapt men liever in de stront, kan er niet mee zitten.

zaterdag 13 juli 2019 om 20:08
De TO komt niet met haar levensverhaal en met een kijk mij nou eens zielig zijn want heb zoveel meegemaakt - verhaal maar beschrijft haar klachten die ergens vandaan komen.
Het advies om naar de huisarts te gaan of in therapie snap ik wel. Therapie hoeft geen maanden of jaren te duren maar kan na een aantal gesprekken meer duidelijkheid geven over waar de klachten vandaan komen. Soms kan het leven chaotisch zijn, dat je zelf even niet meer weet waar het vandaan komt of waar te beginnen.
Het advies om naar de huisarts te gaan of in therapie snap ik wel. Therapie hoeft geen maanden of jaren te duren maar kan na een aantal gesprekken meer duidelijkheid geven over waar de klachten vandaan komen. Soms kan het leven chaotisch zijn, dat je zelf even niet meer weet waar het vandaan komt of waar te beginnen.