Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 14 juli 2019 om 15:49
zondag 14 juli 2019 om 15:58
Ik heb geen kinderen maar zou ook wat langer willen slapen. Door de week sta ik op 06:00 uur op. En als ik vrij ben lig ik vanaf 06:30 uur klaarwakker. Dan sta ik maar op want slapen lukt toch niet meer.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 14 juli 2019 om 16:30
Ik was er om 11 uur uit maar lag ook pas om kwart over 4 op bed. Ontbijten doe ik niet. Al als kind zijnde kreeg ik 's morgens geen eten weg. Toen mijn ouders er achter kwamen dat ik mijn boterham door de wc spoelde en de wc op een gegeven moment verstopt raakte zijn ze gestopt met het ontbijt voor mij te verplichten.
zondag 14 juli 2019 om 17:52
Goh. Ik functioneer niet zonder ontbijt. Het liefst eet ik muesli met alpro yoghurt of havermout met amandelmelk in de pan hmmm lekker romig.Blondie456 schreef: ↑14-07-2019 16:30Ik was er om 11 uur uit maar lag ook pas om kwart over 4 op bed. Ontbijten doe ik niet. Al als kind zijnde kreeg ik 's morgens geen eten weg. Toen mijn ouders er achter kwamen dat ik mijn boterham door de wc spoelde en de wc op een gegeven moment verstopt raakte zijn ze gestopt met het ontbijt voor mij te verplichten.

zondag 14 juli 2019 om 17:59
Bij mij gebeurd het ook wel eens dat ik 's middags nog steeds geen honger heb en dan 's avonds voor de eerste keer eet.DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-07-2019 17:52Goh. Ik functioneer niet zonder ontbijt. Het liefst eet ik muesli met alpro yoghurt of havermout met amandelmelk in de pan hmmm lekker romig.

zondag 14 juli 2019 om 18:18
Gatver.DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-07-2019 17:52Goh. Ik functioneer niet zonder ontbijt. Het liefst eet ik muesli met alpro yoghurt of havermout met amandelmelk in de pan hmmm lekker romig.
zondag 14 juli 2019 om 18:20

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zondag 14 juli 2019 om 18:22
Eet je dan ‘s avonds veel?Blondie456 schreef: ↑14-07-2019 17:59Bij mij gebeurd het ook wel eens dat ik 's middags nog steeds geen honger heb en dan 's avonds voor de eerste keer eet.

zondag 14 juli 2019 om 18:28
the_Wicked_Witch schreef: ↑14-07-2019 18:24Havermout is alleen maar lekker gekookt met melk en dan bruine suiker met een klont roomboter er op.
Of met rozijnen en kaneel!
Ik kan nog steeds uitslapen gelukkig. Sinds ik kinderen heb slaap ik wel heel licht. Dat is wat jammer maar slaap gelukkig ook zo weer verder.
Als mijn kinderen me met rust laten en man met ze opstaat, kan ik ook nog wel gerust tot 11u in bed liggen. Maar hoor inderdaad elke gil dus is dan meer een serie dutjes dan écht uitslapen. Alsnog wel beter dan 7u beneden zitten

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zondag 14 juli 2019 om 18:31

Bij het nieuwe topic “roken, bah”. Niet bij de havermout hoor.
niet verder vertellen want man en kinderen hebben nog niets door, maar ik heb vandaag nog niet gerookt en dat is best wel kut
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 14 juli 2019 om 18:51

zondag 14 juli 2019 om 19:03
Wat naar!

Life is short. Eat dessert first.

zondag 14 juli 2019 om 19:04
Knap kut! Knap en kut dus.