NIET-groepje
donderdag 2 april 2009 om 12:33
goed, kleintje slaapt eindelijk. In tegenstelling tot afgelopen nacht. Wat een hell-nacht, maaaaannnnn. Leuk. Kinderen. Enig.
23:15 voeding kleintje
01:00: huilen kleintje
01:30 Huilen sunzoon, beenpijn (groeipijnen)
02:00 paracetamol werkt, ga terug naar bed.
02:30 kleintje huilt: speen erin
03:15 kleintje voeding
04:00 zoon wakker
05;45 kleintje honger, voeding
(en toen om 7 uur de wekker van manlief ging, vertelde ie dat hij er ook nog drie keer was uitgeweest
Dus.
23:15 voeding kleintje
01:00: huilen kleintje
01:30 Huilen sunzoon, beenpijn (groeipijnen)
02:00 paracetamol werkt, ga terug naar bed.
02:30 kleintje huilt: speen erin
03:15 kleintje voeding
04:00 zoon wakker
05;45 kleintje honger, voeding
(en toen om 7 uur de wekker van manlief ging, vertelde ie dat hij er ook nog drie keer was uitgeweest
Dus.
donderdag 2 april 2009 om 12:38
Hij loopt al drie weken.
Nee, ik heb een traag kind. Nou ja hij is trager dan de eerste, maar dat schijn je niet te mogen zeggen en je moet je er vooral ook zorgen over maken...
Gisteren weer op t consternatiebureau gezegd dat ik een traag kind heb: nee, hij houdt zn hoofd niet omhoog, nee, hij vindt t niet leuk op zijn buik, nee ik oefen dus ook te weinig met hem, ja dat weet ik, nee ik ga dat niet veranderen mevrouw, want hij krijst de hele tent bij elkaar. Hij zal op zijn vierde heus zijn hoofd wel omhoog kunnen houden. Nee, ik weet niet precies hoeveel flessen ie krijgt, o is dat raar, nou ik vind t wel meevallen,hij krijgt er vijf of zes, want ik voed wanneer ie honger heeft. O is t raar dat ie zijn handjes nog niet heeft ontdekt? ja? nou ja, hij komt er vast wel een keer achter dat zijn handjes aan zijn eigen lijf vastzitten hoor.
Uiteindelijk was ze me zat( niet zatter dan dat ik haar inmiddels was) en klapte ze t dossier dicht
Nee, ik heb een traag kind. Nou ja hij is trager dan de eerste, maar dat schijn je niet te mogen zeggen en je moet je er vooral ook zorgen over maken...
Gisteren weer op t consternatiebureau gezegd dat ik een traag kind heb: nee, hij houdt zn hoofd niet omhoog, nee, hij vindt t niet leuk op zijn buik, nee ik oefen dus ook te weinig met hem, ja dat weet ik, nee ik ga dat niet veranderen mevrouw, want hij krijst de hele tent bij elkaar. Hij zal op zijn vierde heus zijn hoofd wel omhoog kunnen houden. Nee, ik weet niet precies hoeveel flessen ie krijgt, o is dat raar, nou ik vind t wel meevallen,hij krijgt er vijf of zes, want ik voed wanneer ie honger heeft. O is t raar dat ie zijn handjes nog niet heeft ontdekt? ja? nou ja, hij komt er vast wel een keer achter dat zijn handjes aan zijn eigen lijf vastzitten hoor.
Uiteindelijk was ze me zat( niet zatter dan dat ik haar inmiddels was) en klapte ze t dossier dicht
donderdag 2 april 2009 om 12:42
Heerlijk zo'n moeder als jij!
Als je es wist hoe vaak ik moeders met tranen in de ogen of echt huilend heb gehad op het dagverblijf omdat dat consternatiebureau ze helemaal zenuwachtig gemaakt had.. (een weekje wat minder aangekomen ofzo of inderdaad zoiets als wat jij zegt)
Alleen durft niet iedereen zo te reageren als jij
Als je es wist hoe vaak ik moeders met tranen in de ogen of echt huilend heb gehad op het dagverblijf omdat dat consternatiebureau ze helemaal zenuwachtig gemaakt had.. (een weekje wat minder aangekomen ofzo of inderdaad zoiets als wat jij zegt)
Alleen durft niet iedereen zo te reageren als jij
donderdag 2 april 2009 om 12:43
donderdag 2 april 2009 om 12:46
Whahaha wat een figuur is het ook
Die kleine die hier nu is begint net lekker te praten (vorige week twee geworden) en papegaai alles na wat ik zeg..
Ik verzin dus nu de hele tijd superlange onuitspreekbare woorden zodat ie aan het eind van het woord niet meer weet waar ie aan het begin was..
En vaak lukt het em nog ook zo ongeveer!!
Xylofoon en aanverwanten leveren in ieder geval weinig problemen op
Die kleine die hier nu is begint net lekker te praten (vorige week twee geworden) en papegaai alles na wat ik zeg..
Ik verzin dus nu de hele tijd superlange onuitspreekbare woorden zodat ie aan het eind van het woord niet meer weet waar ie aan het begin was..
En vaak lukt het em nog ook zo ongeveer!!
Xylofoon en aanverwanten leveren in ieder geval weinig problemen op
donderdag 2 april 2009 om 12:46
maar dan moet je mijn neefje hebben, hij moest een test doen. Zo een vormen puzzel. Die mevrouw moeilijk moeilijk doen want het was wel hoog gegrepen en mijn neefje pakte zo de vormen en duwde ze in het daarvoor bestemde gat. Ze zat letterlijk met haar mond open
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 2 april 2009 om 12:53
Ja, vind het nu ook met de week heel hard gaan dat gekwebbel, maar z'n moeder vind em nog steeds matig gemiddeld ..
Want iedereen was daar zogenaamd met een jaar al zindelijk..
Lol its ja dat zijn leuke dingen, maar je hoort het ook vaak andersom, dat ze daaro net ff niet willen doen wat ze thuis wèl doen, zoals praten ofzo, en dan word er meteen met allerlei onderzoeken gedreigd..
Want iedereen was daar zogenaamd met een jaar al zindelijk..
Lol its ja dat zijn leuke dingen, maar je hoort het ook vaak andersom, dat ze daaro net ff niet willen doen wat ze thuis wèl doen, zoals praten ofzo, en dan word er meteen met allerlei onderzoeken gedreigd..
donderdag 2 april 2009 om 13:04