Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Ah, wat klinkt dat leuk, Dolfje!!
Phoebemeaculpa schreef:
15-07-2019 14:35
Ik zit hem te plagen, hij mij ook...
En daar geniet ik ontzettend van... :$ ;-D
Hij is wat jonger en meer onbevangen, en dat vind ik erg fijn op dit moment..
Heb het ook echt even nodig..
Jeuuj, gezellig Phoebs ;) ! Idd van genieten!
Goed idee :$
Ik weet niet of het relatiemateriaal is, maar dat hoeft ook niet wat mij betreft, ik hoef momenteel niet zo nodig een relatie.

Hij wil trouwens een date, naar de film maar ik moet verzinnen waarheen. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden...
(Daar gaat Phoebs weer met haar eeuwige geanalyseer... :facepalm:)

Goedesmorgens! :sun:
Weer een nieuwe dag! :daisy:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 16-07-2019 18:56
0.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
middag,
zou je er niet tedruk om maken ga gewoon voor de gezelligheid en je ziet wel verder
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
16-07-2019 17:32
middag,
zou je er niet tedruk om maken ga gewoon voor de gezelligheid en je ziet wel verder
Ja dit dus. Gewoon gezellig avondje uit.
Het was fijn om weer in ons eigen bed te liggen na 3 nachten tent. Vandaag beetje de rommel opgeruimd, naar ikea geweest en boodschappen gedaan. En man was daarna met de geluidsinstallatie bezig dus ik lag op bed serie te kijken en ben gewoon in slaap gevallen :zzz:
Morgen weer aan het werk.
Goed idee dames :-D
Kennen jullie dat, wanneer je met de keukenkraan bezig bent om dingen af te spoelen en er soms een plens water de verkeerde kant op schiet, waardoor alles nat is inclusief jezelf?

Dat gebeurde mij dus net DRIE KEER ACHTER ELKAAR. :furious:
Ja hoor heel herkenbaar!
Ja Rik, dat herken ik erg goed... :rofl:
Ach het is maar water, droogt wel weer.
Weet je waar ik ook goed in ben, een pot vol met heel veel kleins laten vallen, zoals van die sateprikkers, of kattenbrokjes...
Of meel, dat is pas echt erg...

Grrrrr waarom doen sommige forummers (op ander topic) of ze mn moeder zijn die me tot verantwoording moet roepen?
Bloedirritant...
Bovendien als ik mijn leven wil verpesten, laat me lekker, ik kan dat heel goed zelf.. :peace:
RikM schreef:
16-07-2019 19:32
Kennen jullie dat, wanneer je met de keukenkraan bezig bent om dingen af te spoelen en er soms een plens water de verkeerde kant op schiet, waardoor alles nat is inclusief jezelf?

Dat gebeurde mij dus net DRIE KEER ACHTER ELKAAR. :furious:
Jaaaa!! Vre-se-lijk irritant!! In dezelfde irritatie-categorie; chocopasta overal smeren, zelfs als ik mij voorneem het echt alleen van mes op boterham te doen. Ander beleg kliedert nooit, maar chocopasta altijd!
VesperLynd schreef:
16-07-2019 20:13
Jaaaa!! Vre-se-lijk irritant!! In dezelfde irritatie-categorie; chocopasta overal smeren, zelfs als ik mij voorneem het echt alleen van mes op boterham te doen. Ander beleg kliedert nooit, maar chocopasta altijd!
Dat heb ik met filterkoffie.
Ik weet niet waarom, dat had ik vroeger thuis al, maar ik knoei ALTIJD met koffie.
En anders mors ik wel water uit die koffiekan, maar als ik koffiezet wordt het meestal een zooitje..
Oww trouwens mijn grootste frustratie in de keuken zijn eieren. Die kan iedere debiel koken, behalve mijn moeder. Ze weet uiteraard wel hoe het moet maar het is gewoon vies, of baksteen of snot.
Gedeelde smart is halve smart want deze nutteloze eigenschap heeft ze genetisch doorgegeven aan ondergetekende :swear: :swear: :swear:
Echt, wie kan er nou geen eieren koken! (Afgelopen weekend nog. Het viel mee, de 2e was goed maar ei 1 ontplofte spontaan in pan. Geen idee hoe ik dat voor mekaar kreeg... :proud: ;-D)
Phoebemeaculpa schreef:
16-07-2019 06:55
Goed idee :$
Ik weet niet of het relatiemateriaal is, maar dat hoeft ook niet wat mij betreft, ik hoef momenteel niet zo nodig een relatie.

Hij wil trouwens een date, naar de film maar ik moet verzinnen waarheen. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden...
(Daar gaat Phoebs weer met haar eeuwige geanalyseer... :facepalm:)

Goedesmorgens! :sun:
Weer een nieuwe dag! :daisy:
Gewoon doen joh, je bent niet gelijk getrouwd. Gewoon niet-gebonden lol. :)

Morgen vrij gelukkig, afgelopen twee dagen teveel gewerkt omdat het een beetje misging op werk, dus heb morgen extra vrij gekregen/genomen.

Trouwens, wat eieren betreft, ik zal ze vast kunnen koken, maar ik vind eieren walgelijk, gekookt of gebakken. Laatste keer dat ik dat heb gedaan is echt minstens 20 jaar geleden. Nee, eieren zijn niet mijn ding zo. Ben er als kind ook enorm allergisch voor gweest, veel jeuk aan de ogen en neus van de lucht.
anoniem_64c7f31e9a26f wijzigde dit bericht op 16-07-2019 22:45
29.39% gewijzigd
Thlubbe schreef:
16-07-2019 22:43

Morgen vrij gelukkig, afgelopen twee dagen teveel gewerkt omdat het een beetje misging op werk, dus heb morgen extra vrij gekregen/genomen.
Dat is wel lekker dan!

Wij moeten juist morgen weer gaan werken na dus paar dagen vrij en ik heb geen zin. Tenminste het is altijd wel gezellig maar ik ben nog moe. Ben natuurlijk geen 20 meer dus zo’n weekend hakt er wel een beetje in.
Eieren breken gaat hier ook altijd mis... Zit steevast met een lepeltje in de pan te pielen op zoek naar stukjes schil.
Geniet van je vrije dag morgen, Thlubbe! En sterkte, Dolfje... Altijd weer even wennen na zo'n leuk weekend!
En Phoebs, heb je al een date gepland met mr. 2?
haha, eieren breken kan ik dan weer wel enorm goed al zeg ik het zelf.... dat gebeurt als je 200 eieren moet breken op een kleine ochtend in een keuken (bijbaantje toentertijd :D )
Oww ik ben juist dol op eitjes :-P) , vooral gekookt vandaar dat ik soms een beetje baal van het feit dat het vaak fout gaat met die krengen.

Vp jazeker, vrijdag als het goed is.
Dolfje: oei. Gaat snel he, zo'n weekend. Sterkte en werk ze!
Thlubbe: geniet van je vrije dag :sun:!

Ik hoef alleen vanmiddag nog en dan heb ik alweer weekend :puh: :sun: :cheer:!
Goedemorgen, ik ben net wakker.
Ff koffie halen en ruzie maken met kat die voor de deur zit te gillen dat ik ogenblikkelijk mn nest uit moet komen ;-D
Tip voor de amateurs: prik een gaatje in het ei, dan barst 'ie niet. Daar heb je speciale eierprikkers voor.

Ik snap eerlijk gezegd niet wat jullie er zo moeilijk aan vinden. Je legt een ei in een pan met water, brengt dat aan de kook en als het water kookt zet je een timer van 8 minuten. Hoe kan dat fout gaan?

Goeiemorgen trouwens.
Morgen, ik ben ook geen ster in eieren koken zijn bijna altijd te zacht.
Inmiddels gaat het wel beter :proud:

Sterkte Dolfje, ik heb ook 2 extra vrije dagen genomen ga vandaag weer aan de slag met gemengde gevoelens maar komt wel goed
Relax we're all crazy, it's not a competition
RikM schreef:
17-07-2019 08:59
Tip voor de amateurs: prik een gaatje in het ei, dan barst 'ie niet. Daar heb je speciale eierprikkers voor.

Ik snap eerlijk gezegd niet wat jullie er zo moeilijk aan vinden. Je legt een ei in een pan met water, brengt dat aan de kook en als het water kookt zet je een timer van 8 minuten. Hoe kan dat fout gaan?

Goeiemorgen trouwens.
:rofl:
Ik ben net helemaal met je eens, er is ook niks moeilijks aan maar toch krijg ik het vaak voor elkaar dat het fout gaat :bonk:
Waarom dat snap ik zelf ook niet, erfzonde vermoed ik dus :proud: , mijn moeder kan namelijk erg goed koken maar geen eieren, voor geen meter.
Tips geven heeft weinig zin, heb alles al geprobeerd. Gaatje prikken, een plastic hulpei, een eikookapparaat, noem het en ik heb het geprobeerd.
Ik zal het dus moeten accepteren en zorgen dat ik veel eieren in huis heb ;-D

Ik moet een telefoontje plegen waar ik totaal geen zin in heb.
Daar heb ik overigens alleen mijzelf mee dus ik kan het zolang uitstellen als ik wil.
Echter dat schiet natuurlijk totaal niet op dus ik had me voorgenomen om dat nu, vanmorgen te doen.
En daar heb ik dus totaal geen zin in dus wil iemand mij even een schop onder mijn poezelige derrière geven?
Dank u.
:swear: :furious: (6)
Ben ze aan het bellen hoor.... sta al 8 minuten in de wacht...
Grrrrrr........ daarom heb ik nooit zin in dit soort telefoontjes.. (6)

Pffffff gelukt heb een afspraak.. (combimagnetron vertoont kuren..) :cheer2:
Dit was ik al weken voor me uit aan het schuiven maar ben wel blij dat ik het even geregeld heb.
Ik kom echt niet om van de honger als dat ding het niet doet, maar echt handig is het niet dus ik wilde even doorpakken en dat heb ik ook gedaan.
Ben wel ff trots op mijzelf :$
Zo. Net pas wakker. Lekker aso voor mijn doen ^_^. Wel koppijn nu. Ff ontbijten en dan wandelen zodat mn hoofdpijn zakt.

Goed bezig Phoebs! Jij hebt al een productieve ochtend zie ik. :high5:
Thlubbe schreef:
17-07-2019 11:32
Zo. Net pas wakker. Lekker aso voor mijn doen ^_^. Wel koppijn nu. Ff ontbijten en dan wandelen zodat mn hoofdpijn zakt.

Goed bezig Phoebs! Jij hebt al een productieve ochtend zie ik. :high5:
Jaaaaa!!! Dank je, vond ik zelf ook...
Is echt lekker soms, even alles doen waar je geen zin in had.
Ook lekker in huis wat gerommeld en schoongemaakt.
Nu douchen want ik moet straks werken.

Date gaat definitief door, as vrijdag dus.
Was overigens zijn initiatief.
Ik verwacht er niks van hoor, hoeft ook niet, maar ik heb er wel zin in... :$

Thlubbe geniet van je dag!! :cheer2:
Hopen dat je hoofdpijn snel zakt.
VesperLynd schreef:
16-07-2019 22:58
Eieren breken gaat hier ook altijd mis... Zit steevast met een lepeltje in de pan te pielen op zoek naar stukjes schil.
Geniet van je vrije dag morgen, Thlubbe! En sterkte, Dolfje... Altijd weer even wennen na zo'n leuk weekend!
En Phoebs, heb je al een date gepland met mr. 2?
Stukjes eierschaal "vang"je niet met een theelepel maar met een ander stukje eierschaal.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die is gelukkig al bijna weg. Geniet vooral ook van de voorpret naar de date toe hè? :D Dat is zekerste wetenste de halve pret.

Straks even lekker alles schookmaken en wasjes draaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven