Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Ben er in mijn vroege tienertijd mee begonnen dromen te onderzoeken en je leert nog weleens wat in de loop der jaren. :)
Volgens een oude vriend van me ben ik een heks, met m'n kaarten, dromen, runen en kruiden. Ik zie het als een eretitel. :D
Ja dat is ook een eretitel, wat leuk!
Het verklaart denk ik een hoop, als je je gaat verdiepen in dromen.

Nogmaals bedankt voor je uitleg, ik denk dat ik de boodschap wel snap.
Dromen is een bijwerking van mijn medicijnen dus ik zal de komende tijd nog wel meer levendige dromen hebben...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 14-07-2019 16:00
56.54% gewijzigd
Oh en vergeet mijn edelstenen niet. :)

En etherische oliën.
:hihi:
Jawel, met al die zaken betover ik je in een kikker. :-D
Cateautje schreef:
14-07-2019 16:00
Jawel, met al die zaken betover ik je in een kikker. :-D
:rofl:
Leuk, doe maar! :biggrin:
Wel leuk dat je ook zweverig bent. Ik ben dat ook wel, op een nuchtere manier.
Ik heb van thuis meegekregen om dingen anders te bekijken.
Ik ben geïnteresseerd in spiritualiteit, lees daar veel over en ik heb verschillende alternatieve therapie gehad.
Ook drink ik al jaaaaaren kruidentheetjes/rare theetjes :proud: (vooral omdat ik het lekker vind, niet omdat ik denk dat ik dan 300 word.../ en ik geloof ook wel in de kracht van bepaalde steentjes. (Ik draag momenteel een ketting met een rozenkwarts en naast mn bed heb ik ook wat verschillende steentjes. Ben even kwijt welke)
Niet dat ik daar allemaal 100% in geloof, ik vind het vooral leuk om te kijken of en wat zulke dingen doen en wat ik eraan heb. :geek:

En dat er betekenissen zitten in dromen daar ben ik van overtuigd.
Wat zijn de eetplannen van vandaag trouwens?
Ik ben vandaag lief voor mij (beetje speciale dag vandaag) en heb net sushi besteld voor mezelf :-P
Ik ruk een blik erwtensoep open.
Wat vind je hiervan dan?

Afbeelding
Zucht. Geen idee wat k vandaag heb. Ik ben enorm gloomy zonder echt een reden. Lukt me ook niet om meer dan twee of drie woorden te zeggen. :confused: erg gezellig oo een verjaardag dus. :rofl: Vanavond lekker vroeg slapen en morgen een nieuwe dag. :)
Is er vandaag een wereldkampioenschap gaten boren of zo? Want volgens mij doet mijn buurman daaraan mee. :wtf:
RikM schreef:
14-07-2019 18:33
Is er vandaag een wereldkampioenschap gaten boren of zo? Want volgens mij doet mijn buurman daaraan mee. :wtf:
Is air conditioning. Over een paar maanden smeert hij ze allemaal weer dicht.

Ik heb een buurman waarvan ik dacht dat hij het gebouw in wilde laten storten, zoveel gaten geboord en ik snap het niet, want er valt niets te verbouwen aan de huizen waar ik woon, alles is zo goed als nieuw.
Hoeveel gaten heb je nodig, denk ik dan. Zelfs mijn oma had niet zoveel fotolijstjes aan de muur.
Ja, goede vraag. Is nog altijd een raadsel.
He yuk erwtensoep... :sick:
Ik lust veel behalve dat, maar ik hoop dat het jou smaakt.
Ik vind dat plaatje van dat engeltje cute en leuk, en je uitleg over mn laatste droom heeft me trouwens erg aan het denken en piekeren gezet...

Rik: :rofl:
Ik ben ook altijd benieuwd wat ze aan het boren zijn, soms gaan ze zo lang door dat je bijna denkt dat ze een gat naar Australië aan het boren zijn... ;-D
Thlubbe ik heb geen idee wat je met gloomy bedoelt maar ik word er helemaal vrolijk van :rofl:
Gloomy is een vorm van duf Phoebs. :|
Cateautje schreef:
14-07-2019 19:23
Gloomy is een vorm van duf Phoebs. :|
Owww.. :$
Oops... :$
Alle reacties Link kopieren
:hello: daar ben ik weer na een gezellig maar vermoeiend festivalweekend. Eerste nacht luchtbed lek , zaterdag een beetje flinke kater :@@: zondag een iets kleinere en nu gelukkig alleen nog moe van het drinken, dansen en vele lopen.
Op zich best ok geslapen ondanks de herrie op de camping, alleen een beetje kort.
Vandaag doe ik niks, net in bad geweest en nu lig ik op bed series te kijken.
Maar heb je het naar je zin gehad Dolfje? Was de muziek goed? Heb je nog nieuwe mensen ontmoet? Heb je veel gelachen?
Cateautje schreef:
15-07-2019 11:33
Maar heb je het naar je zin gehad Dolfje? Was de muziek goed? Heb je nog nieuwe mensen ontmoet? Heb je veel gelachen?
Ja alles van dat! Het voelt alsof we op vakantie zijn geweest.
Fijn om te lezen. :)
Ben wel blij dat we morgen ook nog vrij zijn :P vorig jaar waren we met zijn 2 en nu met een groepje en dan merk je dat je dan toch wel wat meer drinkt dan eigenlijk goed voor je is en later naar bed gegaan.
dolfje schreef:
15-07-2019 11:28
:hello: daar ben ik weer na een gezellig maar vermoeiend festivalweekend. Eerste nacht luchtbed lek , zaterdag een beetje flinke kater :@@: zondag een iets kleinere en nu gelukkig alleen nog moe van het drinken, dansen en vele lopen.
Op zich best ok geslapen ondanks de herrie op de camping, alleen een beetje kort.
Vandaag doe ik niks, net in bad geweest en nu lig ik op bed series te kijken.
:hello:
Heb je het leuk gehad?

Houston, i've got a problem ...
Wat moet je doen als je iemand leuk vind terwijl je dat even niet wil, iemand leuk vinden? ;-D (man 2... Man 1 daar ben ik definitief klaar mee...)
Op bed gaan liggen tot het gevoel over gaat :proud: ?
Ik zit hem te plagen, hij mij ook...
En daar geniet ik ontzettend van... :$ ;-D
Hij is wat jonger en meer onbevangen, en dat vind ik erg fijn op dit moment..
Heb het ook echt even nodig..
Phoebemeaculpa schreef:
15-07-2019 14:35
:hello:
Heb je het leuk gehad?

Houston, i've got a problem ...
Wat moet je doen als je iemand leuk vind terwijl je dat even niet wil, iemand leuk vinden? ;-D (man 2... Man 1 daar ben ik definitief klaar mee...)
Op bed gaan liggen tot het gevoel over gaat :proud: ?
Ik zit hem te plagen, hij mij ook...
En daar geniet ik ontzettend van... :$ ;-D
Hij is wat jonger en meer onbevangen, en dat vind ik erg fijn op dit moment..
Heb het ook echt even nodig..
Ja het was heel leuk!

Over de man ,gewoon toegeven aan het gevoel? Genieten zo lang het leuk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven