Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Thlubbe schreef:
16-07-2019 22:43
Gewoon doen joh, je bent niet gelijk getrouwd. Gewoon niet-gebonden lol. :)
:hihi: Late reactie maar dit inderdaad.
Heb op een ander topic (Serieus, weet iemand waarom op de relatiepijler zo ontzettend veel gekat wordt?? Nu heb ik weer ruzie daar omdat ik tegen iemand zei dat ik vind dat ze oordeelt en dat het mijn leven is nadat ik volgens haar veeeeeel te snel ga en dat ik weer in mijn oude valkuil stap blablabla) overigens commentaar gehad 'dat ik alweer doorga met een ander'.
Omdat ik met iemand naar de film ga... :wtf: :nut:

Ik had me een tijdje terug voorgenomen om niet meer te reageren op topics op de relatiepijler want zo gaat het altijd. Ik ben helaas niet van ijzer en ik kan daar niet zo goed tegen.
Ik ga dat dus maar weer toepassen.... pffffff...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 17-07-2019 18:09
4.12% gewijzigd
Thlubbe schreef:
17-07-2019 14:08
Die is gelukkig al bijna weg. Geniet vooral ook van de voorpret naar de date toe hè? :D Dat is zekerste wetenste de halve pret.

Straks even lekker alles schookmaken en wasjes draaien.
:hyper:
Vind het toch ook wel spannend, al ken ik hem al.
Ik weet gewoon niet helemaal wat ik moet verwachten, ik had iig niet verwacht dat hij dit voor zou stellen.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-07-2019 19:32
Kennen jullie dat, wanneer je met de keukenkraan bezig bent om dingen af te spoelen en er soms een plens water de verkeerde kant op schiet, waardoor alles nat is inclusief jezelf?

Dat gebeurde mij dus net DRIE KEER ACHTER ELKAAR. :furious:
Ja gebeurt mij vaak genoeg.
Phoebemeaculpa schreef:
17-07-2019 17:49
:hihi: Late reactie maar dit inderdaad.
Heb op een ander topic (Serieus, weet iemand waarom op de relatiepijler zo ontzettend veel bekat wordt?? Nu heb ik weer ruzie daar omdat ik tegen iemand zei dat ik vind dat ze oordeelt en dat het mijn leven is nadat ik volgens haar veeeeeel te snel ga en dat ik weer in mijn oude valkuil stap blablabla) overigens commentaar gehad 'dat ik alweer doorga met een ander.
Omdat ik met iemand naar de film ga... :wtf: :nut:

Ik had me een tijdje terug voorgenomen om niet meer te reageren op topics op de relatiepijler want zo gaat het altijd.
Ik ga dat dus maar weer toepassen.... pffffff...
Het viel me ook al op dat zoveel mensen nogal... Ik zal het netjes houden; 'alles weten'. "Situatie X zál zo gaan, want dat heb ik zo ervaren." om maar even alle franje, welke ook belangrijk is, te vergeten en dat levens niet één op één zijn, het is geen cookie cutter, het leven. Kijk, het kán zijn dat té snel in een andere relatie stappen onverstandig is, maar zoals jij zei, je gaat gewoon naar de film en hebt al meeredere keren aangegeven gewoon ff geen zin in gezeik/een relatie hebt. Niks mis mee, jouw keuze... Als andere mensen dat niet zouden kunnen (gewoon een date voor fun) boeit niet, dit ben jij, niet zij... :sarcastic: Als je er zelf maar tevreden mee bent en op jezelff past natuurlijk.

Gewoon je schouders ophalen en laten praten, mensen willen vaak alles beter weten, net als ik ook doe (hypocriet als mensen zijn), ik zeg "gewoon schouders ophalen". :rofl: hahaha...

Dat gezegd hebbende, ik heb vannacht een droom gehad waarvan ik eindelijk eens wat denk, meestal heb ik echt nietzeggende dromen, van die dromen die zo alledaags zijn. Om maar bij voorbaat de nieuwsgierigheid weg te nemen: Het was in een, soort van huis, of loods, of grote schuur, niet de mijne in ieder geval. Ik ontweek daarin een meid, iemand waarmee ik in de klas zat en verder nooit echt mee heb gepraat ofzo, waarom weet ik niet echt meer precies, ze was een gevaar/dreiging, met welke reden weet ik niet meer. Ik probeerde haar inde val te lokken door haar achter me aan te laten lopen, dit deed ik door het raampje van een deur in te meppen, trap naar boven te nemen en te wachten... Ze volgde me niet, terwijl ze in de kamer was van het raampje die ik insloeg, deed de deur niet eens open.

Na een tijd was ze er toch opeens, was ze enorm vriendelijk, ook vriendelijk glimlachen, maar ik moest er echt niks van hebben. Ik ergerde me er kapot aan. :puh: :rofl: Enorm aanhankelijk (wat sowieso vreemd is naar mij toe)... En daar hield het op, of ten minste, ik kan het met verder niet meer herinneren. Wel interessant, ik kan dit op meerdere manieren interpreteren natuurlijk... Vooral omdat ik niet exact weet waarom ik zo geërgerd was, maar dat kan ik wel raden. :idee:
Thlubbe, dromen zijn niet mijn afdeling maar die van Mevrouw Teau :idee:.
Mevrouw Teau: er is weer een patiënt voor je.. ;-D ;-)

Voor de rest, je hebt gelijk...
Ik snap het overigens ook wel hoor, bij alleen geschreven tekst mis je de intonatie en dat kan voor misverstanden zorgen.
Als ik niet goed weet hoe iemand het bedoelt dan ga ik snel uit van iets negatiefs, en dan schiet ik snel in de verdediging, helaas ben ik nogmaals niet van ijzer.
(In dit geval deed ze i.m.o echt een beetje alsof ze mijn moeder was. En daar heb ik echt geen zin in. Ik vind het van mn eigen moeder al irritant als ze over mij moedert terwijl ik geen 12 meer ben maar goed ze mag het van mij aangezien ze mijn moeder ook is, maar wanneer iemand dat doet die mijn moeder niet is kan ik het echt niet hebben)
Nouja, ik kan de meeste dingen wel invullen, meer benieuwd hoe een buitenstaander ernaar kijkt. Het is moeilijk neer te pennen hoe ik bij elke actie/gedachte/oogbeweging me voelde in die droom natuurlijk.

En tja, mensen willen ook niet teveel typen bij het antwoorden, vaak, het moet wel makkelijk blijven hè? :P Zelf heb ik vaak weinig moeite met het gebrek aan intonatie in geschreven stukken, maargoed, ik ben dan ook een begrippendenker. Hoewel, heel af en toe wel.
Interessant Thlubbe, ik heb weleens gehoord dat waar je in je dromen voor vlucht (in dit geval die klasgenoot), je dat in je droom op je af moet laten komen en dat het dan als het ware transformeert naar iets positiefs (leermoment/inzicht, oid). Meeste mensen hebben in hun droom de neiging te vluchten, maar dat zou je dan dus eigenlijk niet moeten doen en heb jij dus uiteindelijk ook niet gedaan. Misschien weet Teau hier wat meer over te vertellen?

Verder, tja, de altijd zo gezellige relatiepijler.. Altijd gevit daar. Gewoon een leuke avond hebben, Phoebs! Gaat vast wel lukken. Draait er überhaupt iets date-waardigs in de bios op dit moment? Wij willen ook wel weer 'ns keer heen. Oh, zie net dat in onze dichtsbijzijnde Pathe Yesterday draait... Die lijkt me zo leuk!! B-)
Het is vrijwel zoals je zegt Vesper, en het heeft ook een ehm... vrij recente oorsprong de droom. :) Om het maar even niet concreet te zeggen hoe ik erover denk, mijn emotie en ratio zijn het niet met elkaar eens in die droom :') Alleen waarom een oud klasgenoot is me een raadsel, misschien moet ik niet denken aan het wie, maar aan het wat (wat ze voor me was, hoe ik haar zag/herinner etc..
Dat zou kunnen ja... Dat zij een bepaald iets voor jou symboliseert/symboliseerde. Bijzonder toch hoe dat werkt!
Ik was dus werken , het was niet druk maar ik had wel het een en ander te doen. Veel gelopen en nu een blaar boven op mijn voet omdat ik geen sokken aanhad. Irritant. Nog drie dagen en dan weer weekend. Wordt tijd :P
Thlubbe: ik ben, ook op het forum, nogal een spring in het veld.
Ik wil gewoon iets leuks vertellen, maar op dat soort topics kan ieder woord tegen je gebruikt worden geloof ik, en lijken ze precies te weten watvoor persoon je bent. Ze gaan advies geven tot je erbij neervalt, of je dat wilt of niet.
Ik begin te vermoeden dat dat toch niet helemaal aan mij ligt...
Ik ben overigens wel benieuwd wat onze dromenkenner gaat zeggen van jouw droom...
Ik denk ook dat het vooral symbolisch is.
Vl: dat denk ik ook, had het niet verwacht van hem, weet niet helemaal de bedoeling maar wordt vast leuk. Het wordt het filmhuis hier, er draait een historische film over de koude oorlog, Ballon.
(Ik ben dol op geschiedenis, moet bijna wel als dochter van een historica. Wel een totaal andere tijd, zij is mediëviste)
Dolfje: auuwwww, pijnlijk, een blaar.
Wees maar lief voor je voetjes.

Ik ben helemaal blij, was net ff bij de Lidl, zag op het laatste moment dat ze fuchsia's hadden, kon het niet laten om er nog een paar mee te nemen.
(Paars, roze, die wilde ik!!)
Het wordt onderhand een fuchsia-balkon hier.. :biggrin:
Oww, vergeten te zeggen maar ik heb alweer weekend, whooooohooooo!!! :puh:
Dat is leuk ja, filmhuis! Die hebben wij hier dan helaas niet in de buurt.. Heb in algemeen nog wel iets te zeuren over de bios; ik val er geregeld in slaap! Is me vaak te laat op de avond en in de middag red ik niet met werk. Dan dus maar veel snoepen om wakker te blijven ;-) . Fijn weekend alvast!!
Bioscoopfilms duren ook wel erg lang tegenwoordig, vind ik. Sommige films duren zelfs al drie uur (!), en dan hebben ze ook nog geen pauze. Dat wordt me toch iets te gek. En dan willen ze ook nog dat je drie uur lang met zo'n 3D-brilletje op gaat zitten, zodat je helemaal scheel uit de bioscoop komt. :nut:
RikM schreef:
17-07-2019 21:23
Bioscoopfilms duren ook wel erg lang tegenwoordig, vind ik. Sommige films duren zelfs al drie uur (!), en dan hebben ze ook nog geen pauze. Dat wordt me toch iets te gek. En dan willen ze ook nog dat je drie uur lang met zo'n 3D-brilletje op gaat zitten, zodat je helemaal scheel uit de bioscoop komt. :nut:
Handig toch als je met een leuke date gaat, heb je tijd voor andere dingen :whistle:
Of je gaat een tukkie doen...

Volgens mij ben ik raar. Zit ik niet mee hoor al is het soms wel wat vermoeiend.
Het is namelijk een hobby van mij om zo nu en dan met meubels te gaan slepen en mn woon of slaapkamer zo nu en dan te veranderen.
Volgens mij ben ik zo ongeveer de enige aardbewoner die die liefhebberij heeft :proud:

Lieve mensen, slaap lekker.
Zoek je een raar iemand phoebs? :P Ik heb er wel één, maar dan wat ik NIET leuk vind. Ik kan namelijk niks met, wat ik noem, 'passief entertainment', films... :P Ik kan niet zitten en toekijken voor 90 minuten... De meeste films zijn zo ongelofelijk voorspelbaar en saai, ik kan dat echt niet trekken. Een docu daarentegen, is niet echt passief mijn inziens, daar moet je opletten om te leren, een enkele, zeldzame film vind ik daarentegen wel interessant, maar dat is echt zelden.

Dat is dan ook de reden dat ik zelden, of zelfs nooit films kijk, de laatste was eh... like, twee jaar geleden? Als ik een film keek, was het met een toenmalige vriendin, 'omdat je het ervoor over hebt' haha. Ik heb ook een enorme hoop aan films "die iedereen wel gezien moet hebben of heeft" gewoon niet gekeken uit desinteresse. Dus ja, misschien is spulletjes verzetten 'apart', maar anderen kunnen daar ook wat van, achja, zo 'ben je nou eenmaal' :P
:rofl: :high5: Leve de weirdos!
Zoals je ziet bij mijn profielfoto, normaal zijn is saai.
(En wat is normaal eigenlijk...)

Dat met films wat jij hebt heb ik niet, heel soms als de film saai is.
(Heb deze week nog mijn lievelingsfilm gezien voor de 3578687e445e keer. Geen idee waarom maar blijft spannend. Ergens bij het eind als het plot langzaam duidelijk wordt vond ik het zó spannend dat ik het geluid uitzette en bijna niet verder durfde te kijken. Terwijl ik weet hoe het afloopt en de film al 4579546881245 keer gezien heb :rofl: :$)

Goedemorgen allen, :koffie: koffieieie!!!
Thee voor mij, ik hou niet van koffie. :koffie:
Ook goed, ik lust allebei. (Vooral groene thee en rare kruidentheetjes)
Afbeelding

Ik zet overigens het 'dingen doen die ik uit neig te stellen want geen zin in' nog even door want het bevalt me wel.
En van sommige dingen snap ik de uitstelneiging niet omdat het 2 minuten werk is, maar goed dat zal wel Phoebs- logica zijn. (Ik snap mezelf soms niet...)
Phoebemeaculpa schreef:
18-07-2019 12:18
Ik zet overigens het 'dingen doen die ik uit neig te stellen want geen zin in' nog even door want het bevalt me wel.
En van sommige dingen snap ik de uitstelneiging niet omdat het 2 minuten werk is, maar goed dat zal wel Phoebs- logica zijn. (Ik snap mezelf soms niet...)

Wij snappen jou ook niet hoor, dat scheelt. ;-) :clown: :lmao:

Herkenbaar wel, dingen eindeloos uitstellen omdat je ertegen opziet en als je het dan eenmaal gedaan hebt stelt het geen ruk voor. En dan neem je je voor om voortaan niet meer dingen uit te stellen maar vervolgens doe je het toch. ;-D
RikM schreef:
18-07-2019 12:26

Herkenbaar wel, dingen eindeloos uitstellen omdat je ertegen opziet en als je het dan eenmaal gedaan hebt stelt het geen ruk voor. En dan neem je je voor om voortaan niet meer dingen uit te stellen maar vervolgens doe je het toch. ;-D
Terwijl ik echt een hekel hebt aan uitstellen ;-D...
En inderdaad, het stelt ook geen ene reet voor.
En je hebt echt alleen jezelf ermee bedacht ik me gister voordat ik bijvoorbeeld de monteur ging regelen voor de kapotte inbouwmagnetron.

Mooi dat je me niet snapt, dat wil ik graag zo houden... :proud: ;-D :lmao:
Haha, ik voel me echt een vieze (ouderwetse) gamer... Hele ochtend al gegamed omdat ik gister ook al vrij was. :puh: Alle huishoudelijke taken zijn dus al gedaan :D
Thlubbe schreef:
18-07-2019 13:42
Haha, ik voel me echt een vieze (ouderwetse) gamer... Hele ochtend al gegamed omdat ik gister ook al vrij was. :puh: Alle huishoudelijke taken zijn dus al gedaan :D
Lekker toch, ik heb gisteren qua schoonmaken ook al het meeste gedaan en vanmorgen boodschappen.
Alleen nog ff m'n bed verschonen, ach dat laat ik de poezebeestjes wel doen... :lmao:
RikM schreef:
18-07-2019 12:26

Ik ben een uitstel-kampioen. Maar aan sommige dingen blijf ik gewoon een hekel hebben. Onkruid wieden b.v. En vroeger op school huiswerk. Stelde altijd alles tot Zondagavond uit en dan strontchagrijnig zijn omdat ik dan ineens zo veel moest doen.
Phoebemeaculpa schreef:
18-07-2019 07:51
:rofl: :high5: Leve de weirdos!
Zoals je ziet bij mijn profielfoto, normaal zijn is saai.
(En wat is normaal eigenlijk...)

Dat met films wat jij hebt heb ik niet, heel soms als de film saai is.
(Heb deze week nog mijn lievelingsfilm gezien voor de 3578687e445e keer. Geen idee waarom maar blijft spannend. Ergens bij het eind als het plot langzaam duidelijk wordt vond ik het zó spannend dat ik het geluid uitzette en bijna niet verder durfde te kijken. Terwijl ik weet hoe het afloopt en de film al 4579546881245 keer gezien heb :rofl: :$)

Goedemorgen allen, :koffie: koffieieie!!!
Welke film ? Dat wil ik natuurlijk wel weten!
dolfje schreef:
18-07-2019 18:34
Welke film ? Dat wil ik natuurlijk wel weten!
Houd op schei uit, ik heb bijna weer zin om hem op te zetten.
Het is, i.m.o, een nerdfilm eerste klas, ik ben ook wel een vrij grote nerd denk ik en ik ben daar trots op :proud:
Mijn lievelingsfilm is The Davinci code :$ ;-D, blijft spannend op een of andere manier..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven