Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
18-07-2019 19:15
Houd op schei uit, ik heb bijna weer zin om hem op te zetten.
Het is, i.m.o, een nerdfilm eerste klas, ik ben ook wel een vrij grote nerd denk ik en ik ben daar trots op :proud:
Mijn lievelingsfilm is The Davinci code :$ ;-D, blijft spannend op een of andere manier..
Smaken verschillen :P
dolfje schreef:
18-07-2019 21:09
Smaken verschillen :P
:lmao:
Thlubbe, wat leuk dat je gamet! Kan ik ook wel waarderen op zijn tijd! Het nerd-gehalte gaat daarmee wel weer verder omhoog hier.. :geek:
Phoebe; DaVinci code heb ik nooit gezien, maar het boek wel gelezen. Ben momenteel helemaal into Midsomer Murders, ben dol op die Engelse sfeer!
Heb je al kriebels voor morgenavond :-D ?
VesperLynd schreef:
18-07-2019 21:48
Thlubbe, wat leuk dat je gamet! Kan ik ook wel waarderen op zijn tijd! Het nerd-gehalte gaat daarmee wel weer verder omhoog hier.. :geek:
Phoebe; DaVinci code heb ik nooit gezien, maar het boek wel gelezen. Ben momenteel helemaal into Midsomer Murders, ben dol op die Engelse sfeer!
Heb je al kriebels voor morgenavond :-D ?
Nee hoor, ik heb er vooral zin in. Ik ken hem al he... Ok is wel de officiële eerste date.. als je het een date wil noemen...
Wat is eigenlijk het verschil tussen met iemand naar de film en een date naar de bios ;-D?
Ik ben echt een nerd, ik heb het boek ook gelezen, nog beter dan de film..

Oei, Engelse series zijn vrij goed.. misschien ga ik die ook maar es opzoeken...
Phoebemeaculpa schreef:
18-07-2019 21:53
Nee hoor, ik heb er vooral zin in. Ik ken hem al he... Ok is wel de officiële eerste date.. als je het een date wil noemen...
Wat is eigenlijk het verschil tussen met iemand naar de film en een date naar de bios ;-D?
Ik heb geen idee want ik heb nog nooit gedate. Man en ik gingen gewoon brommers kieken en toen hadden we verkering :P
VesperLynd schreef:
18-07-2019 21:48
Haha, ik ben een (best wel erg grote) nerd ja :nerd: Zelfs voor mijn werk, daar al helemaal. Prima! Hert nerd zijn heeft zo zijn voor- en nadelen :P

Grappig genoeg doe ik ook wel wat dingen die compleet niet bij nerds passen, zoals fanatiek sporten, als ik dat niet doe wordt ik echt chagerijnig op den duur.
Thlubbe schreef:
18-07-2019 22:17
Haha, ik ben een (best wel erg grote) nerd ja :nerd: Zelfs voor mijn werk, daar al helemaal. Prima! Hert nerd zijn heeft zo zijn voor- en nadelen :P

Grappig genoeg doe ik ook wel wat dingen die compleet niet bij nerds passen, zoals fanatiek sporten, als ik dat niet doe wordt ik echt chagerijnig op den duur.
:high5:
Revenge of the nerds... ;-D :hyper:
Een game-nerd ben ik overigens niet, ik ben erg slecht in gamen, als in ik ga ongeveer al dood in het oefenveld...
Ach, die achterstand haal ik op andere nerdiaanse gebieden ruimschoots in.
Proud to be a nerd! :proud:
Ik ben een Pokémon en Wizard unite nerd en ik lees boeken en heb een museumkaart ,nerd genoeg voor jullie? :P
Haha, ik speel niet enkel de schietspellen an sich, een enkele shooter waardeer ik wel, maar dan ligt het meer aan het samenspel met het team dan aan de individuele skills. Ik hou op zijn tijd JUIST van actievolle puzzelgames, or een verhalende game, ik speel van alles wel wat eigenlijk. :)

Kwa geschiedenis ben ik dan weer géén nerd. Ik ben meer een harde cijfers nerd, zoals scheikunde, dat intrigeerd me dan weer wel. :D En stomme "wist je dat?" feitjes... :P

@Dolfje
POKÉMON!!! Voor mij blijven Magmar en Primeape mijn favorieten :D
Ik speelde vroeger wel van die adventure /puzzel games op de pc. Monkey island, China dat soort dingen. We hebben ook een PlayStation en xBox gehad maar meer dan snowboarden en GTA heb ik eigenlijk niet gespeeld. Ik ben niet goed met controllers.
Zeg me alsjeblieft dat je Sam & Max ook hebt gespeeld, enorm genoten van die game als kind! Al die Monkey Island games, en Indiana Jones, Toon Struck, Full Throttle, die hebben mij zoveel ENgels geleerd als kind. :D
Thlubbe schreef:
18-07-2019 22:17

Ik ben op mn werk ook vrij nerderig ja...
En ik lees graag boeken, ben dol op natuur en een mega-nerd-film is mijn lievelingsfilm.. :geek:

Goedemorgen zonder zorgen :sun:
Date dag!
Ik ben niet zenuwachtig (ik ken hem al) maar ik weet niet helemaal wat ik moet verwachten,
Gelukkig ga ik vanniddag eerst koffie drinken met mn bff, dat helpt :proud:. (Mijn bff is ook een man trouwens)
Afbeelding
Thlubbe schreef:
18-07-2019 23:01
Zeg me alsjeblieft dat je Sam & Max ook hebt gespeeld, enorm genoten van die game als kind! Al die Monkey Island games, en Indiana Jones, Toon Struck, Full Throttle, die hebben mij zoveel ENgels geleerd als kind. :D
Nee dat zegt me allemaal niks.
Ik moet straks ook werken, normaal ben ik vrijdagmorgen vrij maar ja vakantietijd dus moet invallen. Gelukkig wel pas om 10:15 uur dus heb nog even.
Werd wakker omdat ik weer lag te hoesten. Dat is sinds het weekend weer terug. Ben niet verkouden of zo maar mijn keel is geïrriteerd door het vele praten en meezingen ( nou ja) met de muziek.
Werk ze Dolfje, en hopelijk gaat het snel beter met je keel!
Veel plezier op je date/bios-bezoekje vanavond, Phoebs!! Heeft de rest nog leuke plannen, of wordt het gamen ;-) ? Hier in de buurt is een klein festivalletje waar we even gaan kijken en hapje eten. Niks bijzonders, wel gezellig weekenduitstapje zo vlak voor het warme weer.
VesperLynd schreef:
19-07-2019 11:05
Veel plezier op je date/bios-bezoekje vanavond, Phoebs!! Heeft de rest nog leuke plannen, of wordt het gamen ;-) ? Hier in de buurt is een klein festivalletje waar we even gaan kijken en hapje eten. Niks bijzonders, wel gezellig weekenduitstapje zo vlak voor het warme weer.
Ehhh, misschien... :P Biertje doen bij wat vrienden terwijl we op de bank elkaar de harses in slaan in een game, telt dat ook? :P
Thlubbe schreef:
19-07-2019 14:58
Ehhh, misschien... :P Biertje doen bij wat vrienden terwijl we op de bank elkaar de harses in slaan in een game, telt dat ook? :P
:rofl: ja, althans ik stem voor een ja.
Ik moet morgen ook werken en verder houden we ons dit weekend rustig. Ook wel eens goed :P
Ik ga dit weekend ook rustig aan doen denk ik...
Ik weet niet hoe laat het vanavond gaat worden maar als het laat wordt (Of vroeg. hoe je het noemen wil :biggrin:) moet ik waarschijnlijk ff bijkomen en het wordt morgen toch slecht weer.
Ach ik wil toch nog een paar boeken uitlezen, ik vermaak me wel ;-D

Wat hebben jullie gegeten? Je bent katholiek of je bent het niet ;) dus vrijdag visdag voor mij :-P) :-P) :-P)
Met salade en rostirondjes, een beetje makkelijk dus. (Heerlijk is dat soms toch!)

He ik begin echt zin te krijgen in mn afspraakje! Nogmaals ik weet niet helemaal wat ik verwachten moet maar ik doe in ieder geval een leul jurkje aan :proud:.
Eet smakelijk en veel plezier vanavond Phoebs.
Veel plezier op de date Phoebe!

Hoe is het met de schilderklus Cateau?
Als het goed is krijg ik er binnenkort hulp bij, alleen is het nog niet zeker wanneer dat precies is, want vakantietijd.
Ik ben blij met dat vooruitzicht, want ik raakte helemaal lamgeslagen en dat verbijsterd me, zo ken ik mezelf helemaal niet.
Dank dames!
Teau er was vd week nog een droompatient voor je, niet ik maar Thlubbe.
(Zie eerdere berichten, weet niet of we daarna erg veel verder geouewehoerd hebben...)
Gaat het goed, schiet het schilderen idd al een beetje op of kom ik je helpen binnenkort?
Ik zie het al, goed dat je hulp ingeroepen hebt als je het niet meer red alleen.

Heb gisteren trouwens zelf roti gemaakt, compleet met ui en tomaat. En twee gele pepertjes maar niet gesneden want dat vinden mijn darmen niet zo leuk dus had ik ze heel gehouden zodat je alleen de smaak hebt :-P
Serieus ik ga nooit meer kant en klare roti halen, ik maak het lekker zelf.
(Ik heb het geleerd van een native :-P)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven