Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:cheer:

Jaaah, dankjewel!

https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... er-aardbei
AH heeft ze dus.

Ik heb zo'n afsluitbaar zakje nodig ;-D Koop ik een Breaker, gooi de inhoud weg en goed omspoelen.
PoesinBoots schreef:
18-07-2019 16:17
AH heeft ze dus.

Ik heb zo'n afsluitbaar zakje nodig ;-D Koop ik een Breaker, gooi de inhoud weg en goed omspoelen.
je kunt die ook kopen als hervulbare variant
reusable food pouch of hervulbaar knijpzakje zou je verder moeten helpen op google
Pinda-Kaas schreef:
18-07-2019 16:24
je kunt die ook kopen als hervulbare variant
reusable food pouch of hervulbaar knijpzakje zou je verder moeten helpen op google

Ik ben net al de stad in geweest om te kijken of ik ze in winkels kon vinden. Helaas.
En online is te kort dag, zondag nodig (en ook zonde van de verzendkosten die dan meer zijn dan zo'n zakje)
:hello:
Waar zitten jullie tegenwoordig? (Stamcafé)
Prrrr, mauw miawwwww.
PoesinBoots schreef:
18-07-2019 16:17
AH heeft ze dus.

Aliespress, ik heb linkjes.
Duurt wel even. maar als je wil gooi ik ze wel over de schutting.
PoesinBoots schreef:
18-07-2019 16:29
Ik ben net al de stad in geweest om te kijken of ik ze in winkels kon vinden. Helaas.
En online is te kort dag, zondag nodig (en ook zonde van de verzendkosten die dan meer zijn dan zo'n zakje)
Oke laat maar. :-D
Lucifer2018 schreef:
18-07-2019 19:53
Aliespress, ik heb linkjes.
Duurt wel even. maar als je wil gooi ik ze wel over de schutting.

Linkjes sowieso fijn. Dan bestel ik ze alsnog voor later/ooit/fijn om in huis te hebben.
Zondag maar met een Breakerszakje
Betty_Slocombe schreef:
18-07-2019 12:57
Ja, daarom kom ik hier niet meer. Het is de hele tijd zo ongelooflijk offtopic.
Van topics over afvallen en kinderen krijg ik enorm zin in boterhammen met hagelslag.

:biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Echt, wat een ontzettend dom gelul in dat topic over die islamitische school.

Respect voor de mensen die daar de discussie aangaan :kneel:
PoesinBoots schreef:
18-07-2019 16:29
Ik heb ze afgelopen week nog gezien bij Xenos, en dan bij de kampeer/reisspullen. In de webwinkel zie ik ze helaas niet :(
¡Apagando las luces!
Poppy_del_Rio schreef:
19-07-2019 13:58

Het is tegelijkertijd griezelig en praktisch dat het zo openlijk gebeurt.
Betty_Slocombe schreef:
19-07-2019 16:46
Het is tegelijkertijd griezelig en praktisch dat het zo openlijk gebeurt.

Praktisch? Zodat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt?

Ik ga de enige persoon die ik hier ooit onder de negeer heb gehad, daar maar weer opnieuw onder zetten :A:
Poppy_del_Rio schreef:
19-07-2019 18:01

Ik ga de enige persoon die ik hier ooit onder de negeer heb gehad, daar maar weer opnieuw onder zetten :A:
Niet doen. Tegengas blijven geven.
bethweeter schreef:
19-07-2019 18:02
Ik ben niet vies van een goede discussie, ook niet over dit onderwerp, maar die onwetendheid werkt voor mij echt als een rode lap op een stier.
Poppy_del_Rio schreef:
19-07-2019 18:01

Ja, zoiets.
bethweeter schreef:
19-07-2019 18:02
Zelf weten hoor.
Maar ik ben daarover van mening veranderd.
Zwijgen is niet toestemmen, spreken is wel steeds het rioolgesprek gaande houden.
Daar waar geen tegengeluiden meer kwamen vielen sommigen toch best wel rap stil.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Poppy_del_Rio schreef:
19-07-2019 13:58

In het topic over de ‘cursus dankbaarheid’ staan ook bijzondere uitspraken. Als iemand nog zin heeft om met een staf te wapperen...
Eze schreef:
19-07-2019 22:06
In het topic over de ‘cursus dankbaarheid’ staan ook bijzondere uitspraken. Als iemand nog zin heeft om met een staf te wapperen...
Waarom staf je zelf niet?
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Poppy_del_Rio schreef:
19-07-2019 18:05
Ik ben niet vies van een goede discussie, ook niet over dit onderwerp, maar die onwetendheid werkt voor mij echt als een rode lap op een stier.

Welke onwetendheid?
LOEP ME MAAR aub.
feow schreef:
19-07-2019 20:44
Zelf weten hoor.
Maar ik ben daarover van mening veranderd.
Zwijgen is niet toestemmen, spreken is wel steeds het rioolgesprek gaande houden.
Daar waar geen tegengeluiden meer kwamen vielen sommigen toch best wel rap stil.
Ik had juist het omgekeerde idee. In het Baudet-topic was er veel tegengeluid en toen hebben een paar Baudet-fans via pb afgesproken om er niet meer te reageren.
Als er geen tegengeluid is, blijven ze bashen. Neem nou dat algemeen vluchtelingentopic wat al aan deel 15 toe is. De vluchtelingencrisis is alweer 4 jaar geleden maar nog steeds wordt dat topic hoog gehouden door hetzelfde clubje.
bethweeter schreef:
20-07-2019 00:38
Ik had juist het omgekeerde idee. In het Baudet-topic was er veel tegengeluid en toen hebben een paar Baudet-fans via pb afgesproken om er niet meer te reageren.
Als er geen tegengeluid is, blijven ze bashen. Neem jou dat algemeen vluchtelingentopic wat al aan deel 15 toe is. De vluchtelingencrisis is alweer 4 jaar geleden maar nog steeds wordt dat topic hoog gehouden door hetzelfde clubje.

Ik ben even gaan koekeloeren nav van je bericht. Je vergist je want ze zitten nu op deel 9. Veel delen inderdaad. Maar niet te vergelijken met deel 114 van napraat.

PS ik heb de laatste pagina gelezen en het onderwerp waar het nu over gaat is best een lange discussie waard. Iemand met 8 kantjes strafblad krijgt 5 maanden Nederlandse cel. Dat had hij vast niet in gedachten toen deze man uit zijn veilige vaderland is gevlucht.
LOEP ME MAAR aub.
SombraOnline schreef:
19-07-2019 16:00
Ik heb ze afgelopen week nog gezien bij Xenos, en dan bij de kampeer/reisspullen. In de webwinkel zie ik ze helaas niet :(

Thanks!
Solomio schreef:
19-07-2019 22:11
Waarom staf je zelf niet?
Nou dat.

Wat een raar stafoproepje. :roll:
Het bbq geneuzel gaat nog steeds door :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven