Hoerenloper
vrijdag 19 juli 2019 om 19:43
Hallo allemaal, ik moet echt ff m'n hart luchten. Mijn vriend en ik zijn nu iets meer dan een jaar samen. We latten, maar willen wel gaan kijken naar een huis voor ons samen. Van de week toen ik via mijn laptop even de hotmail wilde openen, stond er al een account aangemeld... Ohh die is van m'n vriend. Ipv het af te melden, bleef ik kijken. Iets in me zei dat ik dat moest doen. Ik voel nog m'n hart in m'n keel. Buikpijn. Geen eetlust, compleet verdoofd. Ik heb niet gehuild, maar wat voel ik me klote. Ik hoop dat er hier ook mannen zijn die meelezen en hun mening willen geven.
Ik zie honderden berichten van hem op contactadvertenties, Allen gericht op betaalde seks. Een aantal van deze mailwisseling gingen verder tot afspreken en uitwisselen van telefoonnummers. Ik zag dit niet aankomen. Onze relatie is goed, we zijn aan het opbouwen, toekomst plannen. Ondanks dat we elkaar alleen in de weekenden zien en ook veel seks hebben, doet hij me dit aan?!?!? Ik voel me zo bedrogen.
Ik heb hem geconfronteerd en hij is in huilen uitgebarsten. Heb hem nog niet weer gezien, vanavond komt hij. Ik weet ff niet wat te doen. Het is allemaal zo wazig. Ik ben boos! Ik voel me belazerd. Hij doet dit al een jaar! Onze relatie is begonnen met deze hetze ernaast. Het voelt als één grote leugen.
Hij zegt me dat het alleen de kik was, een soort verslaving. Hij is nooit bij ze geweest, fysiek. Maar als ik de mailtjes lees (en volgens mij heeft hij ook een tweede nummer) is er echt fysiek contact geweest. Sterker nog, niet alleen met vrouwen. Hij had zelf ook advertenties geplaatst: man zoekt man.... Omg! Ik ken hem gewoon echt niet.... Ik ben zo verward op het moment!
Liefs, een gebroken hart
Ik zie honderden berichten van hem op contactadvertenties, Allen gericht op betaalde seks. Een aantal van deze mailwisseling gingen verder tot afspreken en uitwisselen van telefoonnummers. Ik zag dit niet aankomen. Onze relatie is goed, we zijn aan het opbouwen, toekomst plannen. Ondanks dat we elkaar alleen in de weekenden zien en ook veel seks hebben, doet hij me dit aan?!?!? Ik voel me zo bedrogen.
Ik heb hem geconfronteerd en hij is in huilen uitgebarsten. Heb hem nog niet weer gezien, vanavond komt hij. Ik weet ff niet wat te doen. Het is allemaal zo wazig. Ik ben boos! Ik voel me belazerd. Hij doet dit al een jaar! Onze relatie is begonnen met deze hetze ernaast. Het voelt als één grote leugen.
Hij zegt me dat het alleen de kik was, een soort verslaving. Hij is nooit bij ze geweest, fysiek. Maar als ik de mailtjes lees (en volgens mij heeft hij ook een tweede nummer) is er echt fysiek contact geweest. Sterker nog, niet alleen met vrouwen. Hij had zelf ook advertenties geplaatst: man zoekt man.... Omg! Ik ken hem gewoon echt niet.... Ik ben zo verward op het moment!
Liefs, een gebroken hart
vrijdag 19 juli 2019 om 20:32
Bedenk wat je wilt in deze situatie.
(Het liefst niet deze situatie maar hij is er nu eenmaal).
Gebruik dat in hoe je hem benadert.
Als je wel met hem verder wilt, vraag hem dingen. Dingen je nodig kan hebben om de relatie in vertrouwen voor te zetten.
Bijvoorbeeld, vraag hem waarom hij dit deed, waarom hij een relatie met je startte, wat hij nu wil, of hij verder wil gaan, waarom hij je niets vertelde, waarom hij moest huilen. En vast nog veel meer dingen.
Als je niet met hem verder wilt, vraag hem andere dingen. Dingen zodat je hopelijk meer ontspannen een volgende relatie ingaat zonder aan jezelf te twijfelen als je dat zou doen. Bijvoorbeeld,
vraag hem waarom hij het deed. En misschien waarom hij een relatie startte.
En voor nu, bel een naaste, vriend(in), broer, zus, ouder, iemand die naar je luistert en je steunt.
(Het liefst niet deze situatie maar hij is er nu eenmaal).
Gebruik dat in hoe je hem benadert.
Als je wel met hem verder wilt, vraag hem dingen. Dingen je nodig kan hebben om de relatie in vertrouwen voor te zetten.
Bijvoorbeeld, vraag hem waarom hij dit deed, waarom hij een relatie met je startte, wat hij nu wil, of hij verder wil gaan, waarom hij je niets vertelde, waarom hij moest huilen. En vast nog veel meer dingen.
Als je niet met hem verder wilt, vraag hem andere dingen. Dingen zodat je hopelijk meer ontspannen een volgende relatie ingaat zonder aan jezelf te twijfelen als je dat zou doen. Bijvoorbeeld,
vraag hem waarom hij het deed. En misschien waarom hij een relatie startte.
En voor nu, bel een naaste, vriend(in), broer, zus, ouder, iemand die naar je luistert en je steunt.
vrijdag 19 juli 2019 om 20:33
Natuurlijk niet, het klinkt gewoon als een ranzig mannetje!
Dat is karakter en niet een medische diagnose.
vrijdag 19 juli 2019 om 20:42
Iemand die zolang stiekem een leven naast jou erop na houdt zal altijd op zoek blijven naar de kick/spanning. Hij kan vanavond zeggen dat het hem spijt en dat hij het nooit meer zal doen, de hunkering naar de spanning zal altijd blijven. Hij is ooit de grens al over gegaan, bewust de contacten gezocht/in stand gehouden, een tweede telefoonnummer geregeld. Allemaal momenten waarop hij zelf op de rem had kunnen trappen maar niet gedaan heeft. Hij zal niet veranderen. De vraag is wil jij samenleven met iemand die je nooit kunt vertrouwen?
Ik doe mijn best
vrijdag 19 juli 2019 om 20:53
vrijdag 19 juli 2019 om 22:29
Dit. Geen huizenjacht dus. Next...PotjePindakaas schreef: ↑19-07-2019 20:28Als eerste maandagochtend doen: SOA test.
En met deze man ga je niet oud worden. Vanaf dag 1 al tientallen anderen erop na houden, kom op. Neem je nu serieus in overweging hier een toekomst mee op te starten?
Don't cry, buy a bag and move on.
zaterdag 20 juli 2019 om 07:22