Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lucifer2018 schreef:
20-07-2019 13:31
Vind eerder sneu dat online wereld moeten miepen over uiterlijkheden van anderen. Die dat met naam en toenaam kunnen lezen over zichzelf.
Een onschuldige hobby is muisjes haken of postzegels verzamelen.

Maar eens met dat laatste. Dan ben je helemaal van het padje af.
Ach, zo’n website die zich richt op gedragen tiaraatjes en jurken... ik snap wel dat de liefhebbers zich daarmee kunnen bezig houden. En dat jurk A meer flatteert dan jurk B... denk niet dat een volwassen publieke figuur daarvan over de zeik gaat.
Torment schreef:
15-07-2019 10:32
Voor wie wil:

Voor 4 pers:
12 kippendijen
Knoflookpoeder
Peper
Zout
Blikje bier
Saffraan
500 mll volle yoghurt
1blokje kippenbouillon
Olijfolie

Wrijf de kippendijen in met knoflookpoeder,peper en zout.
Bak de kippendijen bruin in olijfolie in een pan die goed heet kan worden. De kip hoeft niet compleet gaar te zijn. (Ze garen door in de saus)
Leg de kip in een andere (soep) pan
Voeg daar de yoghurt, iets meer dan 3/4 van het blikje bier,de saffraan, en de kippenbouillon aan toe. Zet het vuur op zijn hoogsten laat de saus inkoken. Dit doe ik meestal op gevoel. in de tussentijd kun je je patat bakken. Lekker met alles :proud:
Nu net dit gemaakt en voorgeproefd natuurlijk , een heerlijk makkelijk te maken gerecht.
Smaakt bij velen combinaties lekker met eventuele eigen aanvulling ervan.
Wilde je even bedanken voor het delen ervan, ga ik zeker vaker maken. :)
Solomio schreef:
19-07-2019 22:11
Waarom staf je zelf niet?
Omdat ik daar geen moment langer wilde blijven. Maar als een ander wel zo dapper is...
Eze schreef:
20-07-2019 16:44
Omdat ik daar geen moment langer wilde blijven. Maar als een ander wel zo dapper is...
Wat een zwak excuus, als je het niet bevalt dan staf je zelf maar anderen oproepen om iets te gaan staffen is in mijn ogen niet echt netjes, provocerend zelfs.
Eze schreef:

Slap excuus. Als het je echt zo stoort staf je gewoon zelf ipv een ander de stront voor je te laten opruimen.
Eze schreef:

Als je wil dat er gestaft wordt, doe dat dan. Maar ga dat niet bij een ander neerleggen zodat jijzelf buiten schot blijft.
There is always something happening, and it's usually right now
Oke om in het napraattopic eens ontopic te willen zijn.
Ik denk dat Gea in het minnaarstopic weleens een hele goede trol zou kunnen zijn.
Eze schreef:
Slap zeg.
En dan hier een stafoproepje doen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
20-07-2019 17:13
Slap zeg.
En dan hier een stafoproepje doen.
Dit
Coerage schreef:
20-07-2019 13:58
Waar kan ik filteren? ;-D
Never mind, vast ergens op Actueel.

(ik vind ze trouwens prachtig, ben niet echt koningsgezind ofzo, volg de privé en andere bladen gewoon 0, maar WA heeft het slim aangepakt met Maxima en samen hebben ze mooie kinderen gemaakt, is mijn bescheiden mening).
Ik ook en ik hou niet eens van het koningshuis, mag van mij worden afgeschaft en ik zit altijd te gniffelen om Lucky tv met WA.
Ik vind dat vooral Amalia een mooie innerlijke schoonheid uitstraalt, klasse lijkt te hebben en dat op die leeftijd.
Als je daar wat lelijke van vind is dat gewoon too much voor je, dat een meisje van die leeftijd iets heeft wat jijzelf nooit zult krijgen en wat niet te koop is. Zo.
Nou, ik was altijd nogal lankmoedig als het over vlees eten gaat, maar nu ik me heb ingelaten met het barbecuetopic begin ik te denken dat vlees eten op zijn minst niet goed is voor je hersens. Man man man wat een stelletje intolerante idioten die verstokte carnivoren.
Eze schreef:
Jij bent wel de über-NSB-er van het forum.
Lady*Voldemort schreef:
20-07-2019 17:30
Nou, ik was altijd nogal lankmoedig als het over vlees eten gaat, maar nu ik me heb ingelaten met het barbecuetopic begin ik te denken dat vlees eten op zijn minst niet goed is voor je hersens. Man man man wat een stelletje intolerante idioten die verstokte carnivoren.
Ik ben omringd door vegetariërs, en ik ben het totaal met je oneens. Ik denk juist het tegendeel. :biggrin:

David Dunning
Solomio schreef:
20-07-2019 17:31
Ik ben omringd door vegetariërs, en ik ben het totaal met je oneens. Ik denk juist het tegendeel. :biggrin:

Kun je niks aan doen. Jouw hersens zijn waarschijnlijk ook al aangetast.
Solomio schreef:
20-07-2019 17:31
Oh ja, dat soort ken ik ook wel hoor. Vooral onder veganisten trouwens. Maar de militaristisch-carnivore variant kende ik dus nog niet.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 20-07-2019 17:35
0.47% gewijzigd
PoesinBoots schreef:
20-07-2019 17:34
Kun je niks aan doen. Jouw hersens zijn waarschijnlijk ook al aangetast.
:idee:

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
20-07-2019 17:34
Oh ja, dat soort ken ik ook wel hoor. Vooral onder veganisten trouwens. Maar de militarisch-carnivore variant kende ik dus nog niet.
Hier hebben we een paar gemeenschappelijke BBQ's en daar mag pertinent geen vlees op.

Ik ken dus idd vooral militarisch-vegetarische piepeltjes.

David Dunning
Wat een gezeik in dat topic over het koningshuis.
Solomio schreef:
20-07-2019 17:35
Hier hebben we een paar gemeenschappelijke BBQ's en daar mag pertinent geen vlees op.

Ik ken dus idd vooral militarisch-vegetarische piepeltjes.
Ik heb één koekenpan, en daar bak ik dan eerst de vegameuk in en daarna het vlees. Ik ga ervan uit dat de verderfelijke vleessappen na het afwassen wel weer verdwenen zullen zijn. Maar andersom, of naast elkaar in de pan, zou ik ook niet echt een lekker idee vinden.
Lady*Voldemort schreef:
20-07-2019 17:42
Ik heb één koekenpan, en daar bak ik dan eerst de vegameuk in en daarna het vlees. Ik ga ervan uit dat de verderfelijke vleessappen na het afwassen wel weer verdwenen zullen zijn. Maar andersom, of naast elkaar in de pan, zou ik ook niet echt een lekker idee vinden.
Dat snap ik hoor.

Maar hier slaat het echt door de andere kant op.

Mensen die niet mee willen doen aan een gemeenschappelijke maaltijd, omdat ze dan het vlees ruiken van een andere tafel. Bijvoorbeeld.

David Dunning
Coconuts12 schreef:
20-07-2019 17:40
Wat een gezeik in dat topic over het koningshuis.
Ik lees er al niet eens meer. Ik ben geabonneerd op de FB pagina van het koningshuis, en dan like ik de foto's (eventueel met een gezellige opmerking erbij want ik vind ze echt leuk al ben ik niet overdreven koningsgezind) en dat was het dan wel.
Solomio schreef:
20-07-2019 17:43
Dat snap ik hoor.

Mensen die niet mee willen doen aan een gemeenschappelijke maaltijd, omdat ze dan het vlees ruiken van een andere tafel. Bijvoorbeeld.
Dat gaat idd wel ver.
Life is short. Eat dessert first.
Lady*Voldemort schreef:
20-07-2019 17:30
Ja intolerante reacties. Hoe moeilijk is het nou om vegetarische producten gescheiden van vlees te grillen. Ik ben ook een vleeseter. Vriendin van mij eet vegetarisch. Haar producten gaan op de elektrische bbq. Ik wil dat iedereen het naar haar zin heeft. Zo ongastvrij om dat niet te doen. Wat een onbegrip naar vegetariërs toe. Volgens mij zijn dat soort mensen ook de mensen die een pinda allergie maar aanstelleritus vinden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
20-07-2019 17:45
Ik lees er al niet eens meer. Ik ben geabonneerd op de FB pagina van het koningshuis, en dan like ik de foto's (eventueel met een gezellige opmerking erbij want ik vind ze echt leuk al ben ik niet overdreven koningsgezind) en dat was het dan wel.
Ja, de foto's vind ik ook erg leuk en ben ook niet overdreven koningsgezind.

Ik kreeg commentaar omdat ik commentaar had op het figuur van Amalia door te zeggen dat er niks mis mee was. Je kunt het ook nooit goed doen.
Solomio schreef:
20-07-2019 17:43
Dat snap ik hoor.

Oh, dat is wel erg ja. Ik ben wel blij dat ik niet zo ben, want dan zou ik altijd buiten moeten eten :rofl:

Ik vind het alleen irritant dat sommigen alle vegetariërs zo wegzetten. En dat gebeurt alleen hier hoor, op mijn werk hoor ik nooit van dat soort gezeur. Daar vinden ze het wel bijzonder dat ik geen vlees eet, en ze vragen wel eens wat mijn beweegredenen zijn en wat ik dan wel eet (net of ze zelf alleen maar vlees eten de hele dag :proud:), maar ik krijg nou werkelijk nooit allerlei rants naar mijn hoofd dat ik niet flexibel genoeg ben of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven